Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Ruime nette kamers, mooie tuin met veel palmbomen en fijn zwembad. Genoeg ligstoelen. Animatieteam is oké! Personeel is zeer vriendelijk. Ligging tov strand en boulevard is goed, kortom een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Beste klant, lieve klant

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA Playa Bonita gekozen hebt, en even tijd neemt voor uw beoordeling via Holidaycheck.
Het doet ons heel veel plezier te vernemen dat u, en van uw verblijf, en van Gran Canaria, genoten hebt.
Wij kijken nu reeds uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

Eva Domínguez

Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Het is hier in een woord FANTASTISCH
Het ontbreekt hier aan niets.
Personeel zeer vriendelijk, zwembad mooi en er zijn genoeg ligbedden.
Het eten is hier voor iedereen wat wils en zeer uitgebreid zowel s'morgens s'middag als s'avonds.
Ik vind een aanrader voor iedereen.

Datum van verblijf: juni 2018
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

lieve Peter,

Wij kijken nu reeds uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 16 juni 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel enorm proper zeer vriendelijk personeel. Vanbuiten uit ziet het er wat oud uit maar de kopers zijn heel modern ingericht en zeer ruim. Het eten is gans de dag uitgebreid en lekker wordt heel snel aangevuld wanneer schotels leeg zijn en belangrijk lekker warm. Dus prijs kwaliteit een aanrader. Als er iets negatief kan genoemd worden is het de animatie in de dag redelijk summier en s'avonds ook niet echt begeesterend.

Datum van verblijf: juni 2018

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA Playa Bonita .Het was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel.
Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel in Gran Canaria.

Beoordeeld op 19 april 2018

Omdat we dit een goed hotel vonden zijn we in februari 2018 teruggekeerd naar dit hotel! De ligging van het hotel is goed en rustig! De kamers zijn mooi en groot genoeg. Het restaurant is gezellig en het eten is lekker.. Wij waarderen ook het niet-rokersterras buiten!

Datum van verblijf: februari 2018
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2018

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA Playa Bonita.Het was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel.

Guest relations manager.

Beoordeeld op 1 januari 2018 via mobiele applicatie

Zeer goede ligging. Achter de hoek zijn voldoende cafés, winkels en restaurants & bars. Strand en winkelcentra op 5 minuutjes wandelen.

Wij waren er half december dus vele oudere overwinteraars, wat ons betreft niet storend, lekker rustig.

Ik weet niet wat sommige mensen die hier recensies schrijven thuis allemaal eten elke avond maar wat ons betreft is keuze uit een 8 tal verschillende gerechten toch wel ruim voldoende. Schrikwekkend trouwens hoeveel mensen er aan de buffetten staan te kijken en in het eten staan te porren alsof het hondeneten is. Als je enkel je eten van thuis wil of lust, blijf dan thuis!!!

Super proper hotel, vriendelijk personeel, 1vd receptionisten spreekt Nederlands. Zeer behulpzaam.

Auto parkeren kan tegen betaling binnen de muren van het hotel.

Begrijp ook niet wat het probleem is om een borg te betalen voor strandhanddoeken of een kluisje op de kamer? Rare mensen allemaal hier.

Ruime kamer met eender waar een goed uitzicht. Achter het zwembad loopt een redelijk drukke weg maar op zich niet storend.

Geweldige week gehad, weinig tot niets op aan te merken.

Datum van verblijf: december 2017
EVA D, Director de Relaciones con Clientes van LABRANDA Playa Bonita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2018

Beste Steven,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA Playa Bonita gekozen hebt tijdens uw trip naar Gran Canaria, en voor uw beoordeling via Tripadvisor. Het doet ons enorm veel plezier te weten dat u een super tijd gehad hebt in ons hotel.
Ons team kijkt er dan ook nu reeds naar uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

Eva Domínguez
publicrelations.playabonita@labranda-hotels.com