Beoordeeld op 14 april 2020 via mobiele applicatie

In januari zijn wij hier voor de 4de keer geweest. Wij houden van het eiland maar nog meer van dit hotel. Dit hotel is voor ons thuiskomen. De mooie palmbomen op het resort in combinatie met de goede premium all inclusive en de goede service maken het verblijf voor ons super. Zodra het mogelijk is zullen wij zeker opnieuw terug naar dit leuk hotel komen.

Datum van verblijf: januari 2020
ManagerGX, Customer Experience van Occidental Margaritas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2020

Dear guest,
Thank you for making our Occidental Margaritas your preferred choice for your holidays, it is always a pleasure to welcome back our most loyal guests year after year and to read that our staff contributes to make the stay a special one.
It is also lovely to read that there are many positive aspects that contribute to your wellbeing among us. First, our location near to the beach but also, our All Inclusive board, that includes a varied gastronomic offer in the buffet restaurant, as well as a selection of drinks and snacks in the bars located around the swimming pools.
Many thanks for your visit, we hope you are staying safe and to see you soon so we may welcome you with our best smile and make you feel at home.
Customer Experience | Barceló Hotel Group

Beoordeeld op 21 februari 2020

We waren hier voor de 4e keer met ons 8-en als gezin. Helaas kregen we kamers door het hotel verspreid (ondanks e-mailcontact vooraf hierover). Verder opnieuw een prima verblijf gehad. Er is veel te doen voor jong en oud, het eten is lekker en het entertainment 's avonds is van hoog niveau. De kamers zijn prima, maar beginnen wel slijtagesporen te vertonen. Het personeel is erg vriendelijk en er heerst een ontspannen en gemoedelijke sfeer. Een zeer gemengd publiek. Een gevarieerde en mooie tuinen, bars, zwembaden en restaurants.

Beoordeeld op 20 februari 2020

Centraal en veel faciliteiten in de buurt. Ook een aanzienlijk groot hotel waar je als vrijgezel makkelijk kunt vertoeven. Vlakbij de yumbo en tegenover een supermarkt. Zwembad is wel familie-achtig maar dat hoort erbij

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Fran L, Director de Relaciones Públicas van Occidental Margaritas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Dear guest,

Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time.

We are glad to read that you really enjoyed our unbeatable location to visit the wonders of a vacation in Gran Canaria and near the most important leisure areas in Playa del Inglés.

Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.

Kind regards

Beoordeeld op 11 februari 2020

Een net hotel met heel vriendelijk personeel. De kamer werd dagelijks schoongemaakt. Het eten was ook prima te doen. Het enige minpuntje vonden wij de luide muziek bij de avondshows omdat wij met een kind van 1,5 jaar oud op vakantie waren.

Beoordeeld op 10 februari 2020

Het hotel en de kamers zijn perfect, een all-in zou ik zeker nooit meer nemen. eten is niet naar wens iemand die er 14 dagen verblijft, het is constant hetzelfde buffet, er is geen variatie. Aanrader: eten buiten hotel

Kamertip: kamers aan de voorkant zalig zonder lawaai van de straat