Occidental Margaritas
AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
81 US$
195 US$
185 US$
  • Zwembad
Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
195 US$
  • Gratis parkeren
Bohemia Suites & Spa(Playa del Ingles)
285 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Caserio(Playa del Ingles)
167 US$
182 US$
165 US$
  • Gratis parkeren
Las Gondolas Apartments(Playa del Ingles)
94 US$
  • Aan het strand
Hotel Riu Papayas(Playa del Ingles)
188 US$
  • Restaurant
Hotel Riu Don Miguel(Playa del Ingles)
118 US$
114 US$
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Hotel Riu Palace Maspalomas(Playa del Ingles)
232 US$
224 US$
  • Inclusief ontbijt
3 januari 2017 beoordeeld

Spijtig dat het zwembad en de tafels buiten om te eten lang in de schaduw liggen. Soms moet je aanschuiven voor binnen te gaan in het restaurant. Eten lekker. Kamers goed. Wifi was inbegrepen. Voor veel soorten drankjes moest je extra bijbetalen bij all in.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
28 december 2016 beoordeeld

Met een capaciteit van 1300 klanten is dit hotel en apprtemente niet cozy.
Ik was gelukkig in Half pensioen want zowel smorgens na 8u30 of savonds heeft men het gevoel van een drukke rijweg en bovendien een massa kinderen die in alle richtingen lopen en krijsen.
Bovendien is er een enorm probleem met de wifi .
Ik ben van kamer moeten veranderen voor het lawaai Zwembadzijde en de zeer slecht wifi ontvangst.
De kamer langs voorzijde was rustiger maar ook geen of slechte wifi waarvoor men na aandringen een router in de kamer kwam plaatsen.

Kamertip: voorzijde met balcon en zon de ganse dag
  • Verbleef: december 2016, reisde alleen
BarceloMargaritas, Director de Relaciones Públicas van Occidental Margaritas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2017

Dear guest,

Thank you for your review on TripAdvisor.

We are sorry to know about the inconveniences during your stay with us, however, we are glad to read that we were able to offer your another quieter room and that you could enjoy our wifi service.

Please do not hesitate to contact us for further assistance, we remain at your disposal.

Kind regards & happy new year

26 december 2016 beoordeeld

Heel goed, ruime modern ingerichte kamers met badkamer. Schoon en goede service. Handoeken groot en dagelijkse verschoning. Handoeken service voor het zwembad of strand. Genoeg ligbedden bij de 2 zwembaden. All inclusive concept is prima. Voldoende parkeerruimte .

• Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
22 december 2016 beoordeeld

avondeten slecht, als je niet van vis houdt heb je een probleem. Geen warme groenten. Alleen maar rauwkost. Koude ongare wortels, spruiten, bietjes. Weinig variatie, Voor toetjes en desert een overvloed aan keus. Waren hier al jaren terug geweest. Bomen zijn zo hoog gegroeid, zeker tot de middag geen zon bij zwembad. Wel bovenop maar als je slecht ter been bent lukt dat niet,

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
BarceloMargaritas, Director de Relaciones Públicas van Occidental Margaritas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2017

Dear Margraeth,

Thank you for your review on TripAdvisor.

We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. Discussions involving the respective team members and management have taken place to review your comments, and we would like to assure you that all of your concerns will be addressed and attended.

We have also taken good note of your remarks on the dining expériences and sincerely lament reading that we fell short of your culinary expectations on this occasion, although I would like to take the opportunity to point out that our Executive Chefs follow a menu rotation including a wide array of both local and international delicacies (including meat and vegetables cold and hot dishes) to cater for all diet requirements and please the most demanding palates, this is why we are sorry to read that we were not able to conquer yours and will make sure to discuss your critics with our team.

About our pools, as you can check on our website as well as in the flyer you are given upon arrival, we have two big pools, one of them has sunshine during daytime.

Please do not hesitate to contact us for further assistance.

Kind regards and happy new year

12 december 2016 beoordeeld

Aanrader op alle gebied, wij gaan zeker terug, goede ligging, fantastische keuken, vriendelijk personeel, al wat je nodig hebt voor een goede vakantie, fijne & propere kamer, voldoende variatie, prachtige tuin

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner