We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“Gewoon goed” 4 van 5 bollen
Beoordeling van Occidental Margaritas

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Occidental Margaritas
Beoordeeld als nr. 22 van 135 hotels in Playa del Ingles
Eco-leadersNiveau Brons
West-Vlaanderen, België
“Gewoon goed”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 3 januari 2017

Spijtig dat het zwembad en de tafels buiten om te eten lang in de schaduw liggen. Soms moet je aanschuiven voor binnen te gaan in het restaurant. Eten lekker. Kamers goed. Wifi was inbegrepen. Voor veel soorten drankjes moest je extra bijbetalen bij all in.

• Verbleef December, 2016, bezocht met familie

Schrijf een beoordeling

3.964 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    3,5 van 5 bollen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (19)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
Welle, België
Niveau bijdrager
5 beoordelingen
3 van 5 bollen Beoordeeld op 28 december 2016

Met een capaciteit van 1300 klanten is dit hotel en apprtemente niet cozy.
Ik was gelukkig in Half pensioen want zowel smorgens na 8u30 of savonds heeft men het gevoel van een drukke rijweg en bovendien een massa kinderen die in alle richtingen lopen en krijsen.
Bovendien is er een enorm probleem met de wifi .
Ik ben van kamer moeten veranderen voor het lawaai Zwembadzijde en de zeer slecht wifi ontvangst.
De kamer langs voorzijde was rustiger maar ook geen of slechte wifi waarvoor men na aandringen een router in de kamer kwam plaatsen.

Kamertip: voorzijde met balcon en zon de ganse dag
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef December, 2016, bezocht alleen
    • 2 van 5 bollen
      Service
BarceloMargaritas, Director de Relaciones Públicas van Occidental Margaritas, reageerde op deze beoordeling, 3 januari 2017
Dear guest,

Thank you for your review on TripAdvisor.

We are sorry to know about the inconveniences during your stay with us, however, we are glad to read that we were able to offer your another quieter room and that you could enjoy our wifi service.

Please do not hesitate to contact us for further assistance, we remain at your disposal.

Kind regards & happy new year
Zoetermeer
4 van 5 bollen Beoordeeld op 26 december 2016

Heel goed, ruime modern ingerichte kamers met badkamer. Schoon en goede service. Handoeken groot en dagelijkse verschoning. Handoeken service voor het zwembad of strand. Genoeg ligbedden bij de 2 zwembaden. All inclusive concept is prima. Voldoende parkeerruimte .

• Verbleef December, 2016, bezocht met vrienden

Grootebroek
3 van 5 bollen Beoordeeld op 22 december 2016

avondeten slecht, als je niet van vis houdt heb je een probleem. Geen warme groenten. Alleen maar rauwkost. Koude ongare wortels, spruiten, bietjes. Weinig variatie, Voor toetjes en desert een overvloed aan keus. Waren hier al jaren terug geweest. Bomen zijn zo hoog gegroeid, zeker tot de middag geen zon bij zwembad. Wel bovenop maar als je slecht ter been bent lukt dat niet,

• Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
    • 2 van 5 bollen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts

BarceloMargaritas, Director de Relaciones Públicas van Occidental Margaritas, reageerde op deze beoordeling, 2 januari 2017
Dear Margraeth,

Thank you for your review on TripAdvisor.

We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. Discussions involving the respective team members and management have taken place to review your comments, and we would like to assure you that all of your concerns will be addressed and attended.

We have also taken good note of your remarks on the dining expériences and sincerely lament reading that we fell short of your culinary expectations on this occasion, although I would like to take the opportunity to point out that our Executive Chefs follow a menu rotation including a wide array of both local and international delicacies (including meat and vegetables cold and hot dishes) to cater for all diet requirements and please the most demanding palates, this is why we are sorry to read that we were not able to conquer yours and will make sure to discuss your critics with our team.

About our pools, as you can check on our website as well as in the flyer you are given upon arrival, we have two big pools, one of them has sunshine during daytime.

Please do not hesitate to contact us for further assistance.

Kind regards and happy new year
Stabroek, België
5 van 5 bollen Beoordeeld op 12 december 2016

Aanrader op alle gebied, wij gaan zeker terug, goede ligging, fantastische keuken, vriendelijk personeel, al wat je nodig hebt voor een goede vakantie, fijne & propere kamer, voldoende variatie, prachtige tuin

• Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Playa del Ingles in overweging
op 0.3 km afstand
Bohemia Suites & Spa
nr. 2 van 135 in Playa del Ingles
4.5 van 5 bollen 1.179 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Occidental Margaritas geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Occidental Margaritas

Gelegenheid: Occidental Margaritas
Adres: Avenida Gran Canaria 38-40, 35100 Playa del Ingles, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje (Voorheen Barcelo Las Margaritas)
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Ingles
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum/sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 93 € - 194 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Occidental Margaritas 4*
Aantal kamers: 490
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Occidental Margaritas met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Barcelo Las Margaritas Hotel Playa Del Ingles
Barcelo Playa Del Ingles
Barcelo Hotel Las Margaritas
Barcelo Margaritas

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?