markblom
Nieuw-Lekkerland, Nederland

Gewoon een goed hotel

Beoordeling van Playa Del Sol Apartments
4,0 van 5 bollen22 aug 2019 beoordeeld
Een goed hotel met goede bedden fijn personeel we. Waren met 3 op 1 kamer gevraagd om een boxspring in de kamer werd gelijk geregeld. We hadden een kamer met slaapkamer aan de zwembad kant (premium room) dus het lawaai van de jumbo hadden we geen last van.
Goed zwembad en mooi centraal gelegen.
Prima vakantie gehad daar in Playa Del Sol
Datum van verblijf: augustus 2019
Kamertip: Neem een premium room die hebben slaapkamer aan zwembad kant
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Miguel F, Director Comercial van Playa Del Sol Apartments, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 24 aug 2019
Hartelijk dank voor het evalueren van uw verblijf. Het is van het grootste belang voor ons. We zijn blij te horen dat je genoten hebt en bedankt voor het vermelden van het personeel. We hopen je te zien op je volgende vakantie. Groeten uit Playa del Sol
  • Skyscanner.com
  • Trip.com
1.5 km van Playa Del Sol Apartments
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 10 september 2018 via mobiele applicatie

Nou heb ff gewacht met beoordelen tot we echt thuis waren en er ff tijd in konden steken.
Mijn beoordeling van Playa Del Sol...
Wij zijn hier geweest van 28-8 tot 7-9-2018.
We hadden hier al wat recencies gelezen veel goed veel negatief...
Mijn conclusie:
Bij aankomst savonds rond 22.00 uur werden we super ontvangen door de receptie (denk dat het de eigenaars waren man en vrouw)
We kregen wat uitleg en kregen de sleutelkaarten van de kamer 420 en een kluis sleutel.
Alles werkt daar op de sleutelkaarten de liften als je met de trap wil de achteruit gang op bij wc op de begande waar je echt gelijk in de Yumbo staat.
Wij met volle moed naar de kamer er zijn 2 liften zijn wat krap maar je kan er met genoeg man in.
Wij betraden onze kamer, en konden niks anders zeggen dan.
Mooie schone badkamer.
Mooie ruime slaapkamer schoon.
Mooie keuken en woonkamer schoon.
De banken in de woonkamer zitten niet echt lekker maarja als het koud is slaap je alleen daar (wij in iedere geval wel)
Balkon met uitzicht op zwembad en naar zee en de duinen.
Op balkon staat een taffel en 2 stoelen.
Je moet wel op balkonstoelen een kussen opleggen want die zitten niet echt lekker.
De bedden zijn super schoon lekker hard.
Het zwembad is in 1 woord geweldig.
Ik ben zelf 2.01 meter en in de meeste zeembaden hoef ik niet te zwemmen want daar kan ik gewoon lopen.
Maar hier dus niet het zwembad is 2.30 diep heerlijk groot dus.
Er zijn genoeg ligbedjes dus je hoef niks te reseveren.
Ja kan door heel de tuin gaan liggen lekker in de shaduw onder een palmboom of lekker in de zon.
Het enige wat ik miste bij de bedjes bij het zwembad was een taffeltje.
Er is een zwembadbar super elke dag happy hour van 15.00 uur tot 17.00 uur 2 grote bier voor 4 euro.
Er is een badmeester aanwezig elke dag en die doet elke dag om 15.00 uur bingo spelen het is gratis zijn 2 rondes waar je een fles wijn kan winnen super toch als je daar van hou...
Wat wij echt helemaal geweldig vonden is het dak.
Op de 5e etage kan je naakt zonnen.
Er staan gratis super goede bedjes van steigerhout en 2 tippies waar je heerlijk in de shaduw kan leggen.
En er is een douch om af te koelen.
Dit was echt super en heel schoon.
Kamer worden elke dag schoon gemaakt op donderdag na.
Elke dag schonenhandoeken en de afwas wordt ook nog gedaan.
Wij legde wel elke dag geld neer voor de schoonmaakster.
In het hotel zit er ook een klein wikkeltje waar je alles kan kopen, en het is heel goedkoop.
Die is volgens mij elke dag geopend tot 23.00 uur.
Snacht zit "Elvis" bij de receptie.
Wij dachten dat Elvis dood was maar hij is still alive...
Elvis nummers gonzen door de receptie super.
Elvis is ook super vriendelijk met zijn vetkuif.
Het mooiste was 1 sept was mijn vriend jarig.
Wij zijn die dag een dagje weg geweest.
Bij terug komst in de kamer stond er een fles wijn 2 wijnglazen en een verjaardagskaart.
Hoe bedoel je heel persoonlijk.
Dit hotel doet er echt alles aan om het je naar je zin te maken.
Wij vonden dit super attent!!
Moet alleen zeggen Wifi is heel slecht maarja je gaat niet op vakantie om achter je mobiel te zitten.
Wij hebben hier echt 11 super dagen gehad.
We lazen veel negatieve reacties over het geluid overlast van de Yumbo.
Klopt dat hoor je, maar wij deden badkamerraam dicht en weg geluid soms hoorde je nog wel iets maarja je zit ook gelijk naast de Yumbo.
Wij komen hier zeker nog een keer terug naar dit hotel.
Wij hebben nog paar tips.
- Chez Funny Boys in de Yumbo super show met mooie vrouwen nog nooit zoiets goeds gezien.
-Eten moet je zeker een keer doen bij Allende 22° super eten en je zit tussen de locaals.
-La Candela in de Yumbo ook super om te eten echt goed.
-Heb je trek in sushi ga dan naar Asia hous voor 12 euro onbeperkt eten sushi en 98 andere gerechten. Intérieur heeft stil gestaan maar het eten voor dat geld is echt mega goed!!
Ik hoop dat er heel veel nederlanders dit hotel gaan boeken..
Moet ook zeggen ze zijn "SUPER GAY VRIENDELIJK" het is geen gay hotel maar echt gemixt.
En heel belangrijk GEEN kinderen ook een super plus.
Wij willen alle mensen die in Playa Del Sol werken mega bedanken voor de hele fijne tijd die jullie allemaal ons gegeven hebben.
Ik zeg tot ziens....
Pascal en Jeroen..

P.s als ik 10 sterren kon geven hadden jullie die gehad!!!

💋💋💋

Datum van verblijf: augustus 2018
Surfing C, Director de Relaciones Públicas van Playa Del Sol Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2018

Thank you very much for taking the time to evaluate your stay, we are happy to know that you have enjoyed, and that you share your experience, so that other people can have a general vision.
Thanks again, we loved it. We deeply appreciate all the details, as well as the mention to the staff.
We hope to see you again.
Greeting from all the Playa del Sol Team

Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Tja, waar moet ik beginnen. Wij hebben ondanks alle positieve reviews geen fijne ervaring over gehouden aan dit hotel, zullen het niemand aanbevelen en komen zeker niet terug.

In eerste instantie leek de kamer prima. We hadden bewust gekozen voor een 3 sterren hotel met goede recensies en een prijs die daarbij hoort. Maar de voordeur sloot niet geheel af, schimmel op de kit in de douche en de deur van de slaapkamer was gebarsten. Maar uiteindelijk was dat niet t ergste.

De kamers zijn zo gehorig dat je geen oog dicht doet. Je hoort andere vakantiegangers met stoelen of bedden schuiven alsof ze de kamer aan het verbouwen zijn. Dan heb je nog het geluid van schreeuwende en ruziënde mensen op straat. Een glascontainer die om 6u in de ochtend geleegd wordt en het vele verkeer wat voorbij komt en dat maakt allemaal niets uit als de kamers fatsoenlijk geïsoleerd waren. Maakt echt niet uit als je een keer wakker word maar 5x op één nacht! En niet één nacht.

Verder hebben we een aantal uur zonder elektra en stromend water gezeten. Toen ik dit meldde bij de receptie werd ik, wel op vriendelijke wijze, op een blaadje gewezen wat ze hadden opgehangen dat er geen elektra zou zijn vanwege “onderhoud”. Jammer dat we daar niet goed over geïnformeerd werden. Dit hadden ze beter kunnen en moeten communiceren. Ik ga tenslotte alleen naar de receptie als ik een vraag heb.

Ik heb serieus overwogen om naar een ander hotel te gaan.

Voor ons nooit meer!

Datum van verblijf: juli 2018
Surfing C, Director Comercial van Playa Del Sol Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018

Bedankt voor uw mening, het is erg belangrijk voor ons. Het spijt ons hierover. Wij zijn gevestigd in het centrum van Playa del Ingles, naast het Yumbo Center, waar veel bars, restaurants, etc. zijn. We renoveren het hotel om een betere geluidsisolatie te bieden. Anders hebben we enkele aanwijzingen gegeven met betrekking tot de water- en elektriciteitsvermindering in het gebied in de liften, gemeenschappelijke ruimtes en de receptie. vriendelijke groeten

Beoordeeld op 17 juni 2018

Goede vakantie met een ruime kamer en slaapkamer. Eenvoudige keuken met alles erop en aan. Gratis kluisje en uitstekend wifi netwerk zaten bij de huur in. Mooi ruim zwembad en aangrenzende tuin met gratis ligbedden..

Kamertip: De kamers zijn wel erg gehorig met de nabijgelegen Yumbo in de buurt.
Datum van verblijf: mei 2018
Surfing C, Director Comercial van Playa Del Sol Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Heel erg bedankt voor het evalueren van je verblijf, het is erg belangrijk voor ons. We zijn zo blij dat je het hotel en de faciliteiten leuk vond en we hopen je snel weer te zien! Beste wensen

Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer comfortabele appartementen . Goed onderhouden . Zeer vriendelijke staf. Heel behulpzaam in alles. Dat het een gemengd publiek is merk je bijna niet. Groot zon gedeelte met een groot verwarmt zwembad en op het dak een ruim zon gedeelte om naakt te zonnen . Er wordt alle dagen zeer grondig schoon gemaakt. Er is een klein winkeltje met ruime keuze in het gebouw +een kapsalon. Een groot restaurant is op de gelijkvloers . Enkele stappen verwijdert van Yumbo Center.

Datum van verblijf: april 2018
Surfing C, Director de Relaciones Públicas van Playa Del Sol Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2018

Tack för din recension, vi uppskattar det! Tack även för att du nämna vår personal. Det är trevligt att höra att du haft din vistelse. och vi hoppas vi ses igen!
Ha en bra dag!
Hälsningar från hela Playa del Sol Team.

Beoordeeld op 17 oktober 2017

Doordat ik dit hotel/appartementen-complex nu al enkele jaren bezoek valt het me op dat, hoewel de inkom en receptie recent vernieuwd werden deze vernieuwing zich nog steeds niet in de appartementen doorzet. En dit is nodig, meer dan nodig. Het complex is nauwgezet onderhouden en ligt er zéér proper bij (proficiat voor het poetspersoneel) valt het toch op dat veel elementen verouderd, zelfs in slechte staat zijn (elektriciteitsbekabeling ligt bloot, verdeelkasten ontbreken een afdekking).
Op het appartement is de badkamer hier het beste voorbeeld van... klein, maar versleten. Netjes en proper dat wel, hier wordt duidelijk moeite gedaan, maar het blijft oud natuurlijk.
Mijn koffiezet had zijn beste tijd gehad, maar nadat ik dit had doorgegeven aan de receptie stond een uurtje later een splinternieuwe koffiezet op mij te wachten.
Hetzelfde voor de erbarmelijke staat van de WiFi infrastructuur. Na melding werd een extra router op mijn kamer geplaatst. De receptie doet wat ze kan, maar het blijft steeds oplappen en behelpen.
Ook problemen met de televisie, slechts 4 kanalen werkten naar behoren, 2 Spaanse en 2 Italiaanse zenders. Daar kon niets aan verholpen worden.
Recent werd wel een ventilator aangebracht in de slaapkamer, hoewel dit kon niet verhelpen dat het in het interieur van het appartement onaangenaam warm, zelfs zwoel was (werd mede veroorzaakt door het Calima weerfenomeen).
Toch blijft dit een goede verblijfplaats voor de actieve toerist. Direct aan het drukke uitgangsleven van het Yumbo-winkelcomplex met een druk uitgangsleven en aan vele goede restaurants.
Ook een plus is de aanwezigheid van een goed onderhouden tuin met ligbedden tussen de palmbomen voor diegenen die liever in de schaduw van de zon genieten of de echte zonnekloppers die op het terras aan het zwembad met grote jacuzzi of zelfs op het kleding-optionele zonnedak terecht kunnen.
Nog een laatste vaststelling; bij mijn recente bezoek viel het me op dat de bar/restaurant van het hotel continue gesloten bleef. 's Morgens voor het optionele ontbijt werd doorverwezen naar een nabij gelegen zaak. En 's avonds geen dansgelegenheid met orkest meer... Blijkbaar bestaat hiervoor het clientèle niet meer.

Kamertip: Vraag om kamers met uitzicht op het zwembad. Kant Yumbo is erg lawaaierig door het drukke uitgangsleven
Datum van verblijf: oktober 2017
Surfing C, Director de Relaciones con Clientes van Playa Del Sol Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2017

Thank you for evaluating your stay with us, it is very important to know your opinion. . We take note of all your suggestions, we try to work hard to improve each year.We're pleased to know that you enjoyed your holiday. We hope to see you soon!