Mobile61239846872
Brasschaat, België

Prijs/kwaliteit zeker goed

Beoordeling van Hotel Green Field
4,0 van 5 bollen24 mrt 2024 beoordeeld
2 weken geweest. Na 1 week werd het licht in de bar gedimd zodat we daar dan niet meer konden lezen of kaarten na het avondmaal. Gelukkig konden we buiten het hotel naar het carnaval gaan. Voor de rest dik ok👍 Eten was kwalitatief wel in orde, maar in week 2 werd het wat eentonig. Ideaal hotel voor 1 tot anderhalve week.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Lol.travel
  • Official Site
2.0 km van Hotel Green Field
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 12 maart 2024

fijne kamer, heerlijk bed, fantastische centrale ligging dicht bij zee en busstation, prachtig fijn groot zwembad.
Jammer dat je geen lunchpakket mee mocht nemen voor excursies bij all inclusive verblijf. Eten was lekker. Brood bij ontbijt kon beter ipv afbak broodjes en stokbrood. Had liever echt vers bruin brood gehad wat je zelf kon afsnijden zoals vaak in nederland, verder meer dan genoeg keuze.
Gelukkig had ik thuis bijna alle excursies geboekt want er was geen hostess aanwezig waar je excursies kon boeken.

Kamertip: Thuis excursies boeken want geen hostess aanwezig waar je excursies kon boeken
Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 6 maart 2024

prijs kwaliteit is goed. eten onderin de kelder is een vreetschuur. maar als je laat gaat ontbijten dan is het niet meer zo druk. het eten is verder goed.
we hadden alleen ontbijt. dus lekker overal gegeten. is overal goed en lekker.
ik kom al 20 jaar in play del ingels en is zeker niet tegen gevallen.

Beoordeeld op 28 februari 2024

Het waren heerlijke bedden.
Het zwembad was fantastisch.
De entertainer deed goed z'n best.
Het ontbijt was goed verzorgd.
We hadden zelfs twee morgens geklopte eieren.
Ondanks de omvang van het hotel was er voor ieder wat wils en was het goed mogelijk om verschillende voetbalwedstrijden te bekijken.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 februari 2024

Keurige en nette accommodatie.
Dagelijks animatie, gevarieerd.
Eten prima.
Dichtbij strand/boulevard.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Eetgelegenheid wel massaal, inrichting zou verbeterd kunnen worden.
Kortom prima voor een korte break.

Beoordeeld op 25 februari 2024

Heerlijke bedden, fijn zwembad met ligbedden, gemoedelijk, midden in gezellig Irish centrum. Gevarieerd buffet, ontbijt ook prima behalve de croissants. Al met al voor herhaling vatbaar. Komen hier zeker nog eens terug. Prijs/kwaliteit verhouding okay.