22 juli 2018 beoordeeld

Dit hotel heeft het woord service nog niet opgenomen, het is ook gedateerd en is een voorbeeld hoe bureaucratisch je alles kan proberen regelen.

Het eten is steeds hetzelfde, lekkere schotels worden bijna niet aangevuld.

Klanten worden als last gezien.

En voor alles moet je gaan aanschuiven aan de receptie (tvbakje (waarborg); handdoeken, betaalkaart, enz...) Als je niet aan de receptie aanschuift mag je in het restaurant of aan de bar aanschuiven. Er is geen service, geen obers in het restaurant, geen gratis drank (water) voor alles moet je gaan aanschuiven aan de bar.

Vele zalen (theaterzaal, rendez vous zaal) worden niet meer gebruikt of hebben geen doel meer en het restaurant is veel te klein voor het aantal mensen.

Kamertip: Als je toch het hotel wil boeken, kies voor een kamer met zeezicht en zo hoog mogelijk.
  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Luciano R, Director de Recepción van Beverly Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2018

Thank you very much for your comments. We apologize that your stay was not at the leven as you expected to be. We much appreciate your suggestions to improve the service and hotel facilities.
Thank you very much

27 maart 2018 beoordeeld

Kamers zijn erg klein, en dan had ik nog geluk met een double zeezicht met 2 balkons. De gewone kamers zijn wel erg kleine hokjes.
Alles gedateerd, rottende kozijnen en laminaat rondom de badkamer, door water dat tijdens het douchen langs het douchegordijn uit de badkuip loopt.
Overal moet borg voor betaald worden, en als je geen all inclusive hebt, een lastig systeem, waarbij je min 10 euro op je kamerpasje moet zetten om een flesje water te kunnen halen.
De vreetschuur uit andere reviews is ook precies de eerste benaming die bij mij opkwam, bij het zien van deze zaal. Het ontbijt ziet er erg uitgebreid uit, maar kwantiteit wint het hier van kwaliteit. De broodjes zijn niet echt vers, en de warme gerechten niet warm. Melkproducten durfde ik niet aan te raken.
Het warme bruine water uit de automaat met DE erop, heb ik na 1 slok weggegooid. De andere automaat geeft iets wat op koffie lijkt, en wel drinkbaar is.
Zwembad is ok, behalve de koude buitendouche. Strandlaken te huur bij de receptie.

De lokatie is prima, lekker dicht bij het strand. En een kwartiertje over de promenade richting Playa del Ingles. Alleen moeilijk om een lekker restaurantje te vinden. Overal menukaartjen vol met foto's van de hele wereldkeuken, zingende Elvis naast je bord, etc, etc.
Laatste avond een Italiaan gevonden onder het naastgelegen hotel, die wel lekker eten serveerde.

Kamertip: Zeezicht is de moeite waard
  • Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In december 2017 acht dagen geboekt bij het Beverly Park Hotel. Helaas weinig positiefs te vermelden. Ik begin bij de hotelkamer; deze was ontzettend gedateerd en gehorig. De sfeer is ver te zoeken met tl-verlichting... Televisie en gesprekken van onze buren waren goed te horen. Zelfs met een laag volume. Onze kamer was gelegen aan de drukke (snel)weg. De kamer was niet voorzien van een raam. Alleen de balkondeur kon geopend worden, maar dit bevorderde niet de nachtrust vanwege de geluidsoverlast van het drukke verkeer. De airco werkte helaas niet. Lijkt me niet prettig in de zomer... Televisie kijken is mogelijk, maar er dient een borg van €10 te worden betaald voor de afstandsbediening. Wifi is mogelijk tegen betaling. Ik kan niet beoordelen of de verbinding oké is.
De kamer wordt iedere dag goed schoongemaakt en opgeruimd. Echt fantastisch en complimenten voor het personeel. Jammer dat alles zo gedateerd is dat de verf bijna van de muren bladdert en het houtwerk een likje verf nodig heeft. Dit geeft dan weer een vieze indruk.

Ik hoop dat u nog niet bent afgehaakt. Ik ga verder.
Iedere ochtend ontbijten in de "vreetschuur" (helaas geen ander woord voor). Broodjes zijn hard, croissants zijn smaakloos en de koffie is voorzien van een flinke schuimkraag.... net slootwater. Op de hygiene wordt ook niet altijd gelet. Al met al een matig ontbijt.
De eetzaal waar dit alles plaatsvindt, is sfeerloos. Het lukt ook niet altijd om een plekje te vinden om te eten in deze immense zaal en overal weer die verrekte tl verlichting. Het doet gewoon pijn aan je ogen. Wat zonde! Dineren is dan ook niet aan te raden. Zoek liever een gezellig restaurant in de buurt.

Locatie is prima. Dichtbij het strand en de boulevard.
Dit hotel heeft zeker een opknapbeurt nodig.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Luciano R, Director de Recepción van Beverly Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 december 2017

Thank you very much for your comments. We apologize that your stay was not at the level as you expected. Your suggestions encourage us to improve the services of the Hotel. We hope to welcome you again. Thanks a lot

10 december 2017 beoordeeld

de kamers zijn klein, weinig bergruimte en zeer verouderde badkamer waarbij je in een bad moet stappen om te douchen. om de 2 dagen schone handdoeken en om de 3 dagen schoon beddegoed,wat 3 x kapot was, als ze wilde konden ze het ons laten betalen, (staat in de huisregels) zeer strenge regels, niet eten of drinken uit een supermarkt moet perse in het hotel gekocht zijn, ook niet roken op het balkon boete 250 euro,
Geen minibar en geen kluisjes dus je loopt heel de dag met waardevolle spullen rond,
let goed op je borg, want ze schrijven er dingen af die je contant betaald hebt,
zeer onvriendelijk personeel en niet behulpzaam, restaurant groot, redelijk eten ze doen hun best, maar zo zielig dat als je all in zit nog geen kop koffie kunt krijgen bij de lunch, moet je op een ander terras nuttigen,
we hadden dit hotel gekozen voor een verwarmd zwembad,maar wordt pas na 22 december verwarm,
je zit overal erg ver vanaf, de boulevard moet je 50 trede de trap op, schuine kant is te steil voor rolstoel en buggy.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
Luciano R, Director de Recepción van Beverly Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2017

Thank you very much for your comments. We apologize that your stay was not at the level as you expected and appreciate your suggestions to improve the service. We hope to welcome you again. Thanks a lot

18 oktober 2017 beoordeeld

Goed hotel prijs/kwaliteit verhouding is prima
Schoonmaak is dagelijks ,schone badhanddoeken om de dag , eten is ok, voor elk wat wils ,
Entertainment is matig , maar met een taxi(goedkoop) ben je zo in het centrum waar het altijd levendig is (goedkoop)
Heel vriendelijk personeel die Duits ,Engels of Nederlands spreken

Verbleef: oktober 2017