Michel

Wederom een topvakantie gehad in Barbacan

Beoordeling van Sol Barbacan Hotel
4,0 van 5 bollen7 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wederom een super vakantie gehad in Barbacan. Heerlijke bungalow, alles goed verzorgd, prachtige tuinen en vriendelijke medewerkers zoals bij de receptie, het restaurant en het zwembad (vooral de energieke en altijd vrolijke dame). Paar kleine minpunten; kluisjes op de kamer met sleutel ipv pincode (waar zie je ze nog?) en het zwembad gaat al om 18.00 uur dicht, wat echt minstens een uur te vroeg is.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van Sol Barbacan Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 10 mei 2024
Beste Climber21292675183,
Fijn dat u de tijd nam uw beoordeling achter te laten.

Fijn dat onze mooie kamers en vriendelijke medewerkers aan uw verwachtingen voldeden. Wij willen u graag informeren dat ons Don Fernando zwembad reeds overgeschakeld is op de zomertijden en tot 19.00h geopend is. Wij zullen zeker nota nemen van uw suggesties om onze service altijd te kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

• Algotels
1.9 km van Sol Barbacan Hotel
Aan het strand
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 20 februari 2024 via mobiele applicatie

Het was weer een fantastisch verblijf.
Dit keer ivm de zonstand van januari
een appartement genomen ipv een bungalow. We kregen no. 160. Geweldig groot terras met zwembad voor de deur en links de jaqusi. In hrt appartement aanpassingen va een verhoogd toilet en handvatten ook bij de douche voor onze vader van 93.
Alleen jammer dat het niet mogelijk is om aan te geven bij reservering welk no. van appartement of
of bungalow je wil hebben. Zoals gewoonlijk was het eten in
het restaurant uitmuntend. Animatie gezellig en onderhoudend. Vergeet niet de mensen te bedanken van de receptie, Desiree, technische dienst en schoonmaakpersoneel. Zeker de laatste hebben ons goed geholpen.
Graag tot de volgende keer en due komt er zeker weer een bungalow.

Kamertip: Ga in de morgen als het nog niet zo warm is wandelen en de omgeving verkennen.
Datum van verblijf: januari 2024
Hotel- cmanager, Owner van Sol Barbacan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2024

Beste Ria V,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Hartelijk dank voor uw stralende beoordeling en het delen van uw ervaringen. Het is fantastisch om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons appartement met het geweldige terras en directe toegang tot het zwembad. Het doet ons plezier dat de aanpassingen voor uw vader van 93 jaar naar wens waren. Uw complimenten over het uitmuntende eten en de gezellige animatie zijn een kroon op het werk van ons team. We zullen iedereen zeker uw dankbaarheid overbrengen.

Hopelijk zien we u snel nog eens!

Beoordeeld op 3 januari 2024

Reeds voor de 6de keer in dit hotel geweest.
Voelt steeds een beetje als thuis komen.
Al vanaf onze eerste reis hiernaartoe worden we steeds hartelijk verwelkomd door het erg vriendelijke personeel met in het bijzonder Desiree. Zij zorgt steeds dat alle gasten hun wensen vervuld worden en doet haar uiterste best om alle vragen die je hebt te beantwoorden. Niets is haar te veel. Echt een vertrouwenspersoon ter plaatse.
In dit hotel kom je echt tot rust, kan je lekker eten, is alles steeds netjes en proper onderhouden en worden de gasten echt warm onthaald. Ook elk jaar opnieuw grotendeels hetzelfde personeel wat mijn insziens toch wijst op een leuke werkomgeving en dat straalt natuurlijk af op de gasten!
De kamers zijn ruim en altijd proper en de douches zijn ZALIG!!
Een echte aanrader en voor ons alweer iets om naar af te tellen om de volgende winterdorp te onderbreken op dit zalige eiland in dit geweldige hotel!

Datum van verblijf: december 2023
Hotel- cmanager, Owner van Sol Barbacan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2024

Beste joyce_nl36,
Hartelijk bedankt voor uw fijne review.

Het is een genoegen te lezen dat u zich bij ons thuis voelt en wij waarderen uw complimenten aan ons personeel, met name aan Desiree, die altijd klaarstaat om aan uw wensen te voldoen. We zijn blij te horen dat de ruimte en netheid van onze kamers, evenals onze verfrissende douches, tot uw tevredenheid zijn. Ons team streeft ernaar om ieder verblijf onvergetelijk te maken en het is fantastisch dat u de consistente kwaliteit van onze service erkent, wat weerspiegelt hoe we ons best doen om een aangename werkomgeving te creëren.

We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!

Beoordeeld op 8 december 2023

Wij komen hier nu al een aantal jaren maar voor ons de laatste keer. Wij vinden dat het er niet beter op wordt. Wij maken elke ochtend gebruik van het ontbijt maar de koffie is slecht en de automaten werken lang niet altijd dut telt ook voor de frisdrank automaat. Het buffet in de avond is niet best was in het verleden veel beter daarom 1 keer gebruik gemaakt van dit buffet. De huisjes zijn ook toe aan een opknap beurt, da keuken is oud en dit telt ook voor de badkamer. Hier is denk ik al 15 a 20 jaar niets aan gewijzigd. Jammer van dit mooie apart hotel wat goed bekent stond maar er helaas niet beter op wordt. Wel vriendelijk personeel. Maar de prijs kwaliteit klopt niet.

Datum van verblijf: december 2023
Hotel- cmanager, Owner van Sol Barbacan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2023

Beste 464erwinl,

Bedankt voor het delen van uw ervaring.
We zijn blij om te weten dat u ons personeel vriendelijk vond; Wij zijn trots op ons servicegerichte team.
Wij betreuren het echter dat bepaalde aspecten van uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeden. Wat betreft de koffiemachines, streven wij altijd naar de juiste werking ervan en zullen wij hier rekening mee houden. Ondanks uw opmerkingen over de bungalows willen wij benadrukken dat onze kamers onlangs in 2019 zijn gerenoveerd, met als doel onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen, zodat u de ervaring op een positieve manier kunt herhalen, zoals het geval was bij uw vorige bezoeken.

Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 28 september 2023

Samen met mijn moeder naar barbacan geweest. Moeders is mindervalide loopt moeilijk. Krijgen een kamer op de 4de etage terwijl we een kamer hebben gevraagd op de bg. Ik naar de receptie en werd echt niet serieus genomen. De laatste jaren is de service hard achteruit gegaan. Pfffffff

Datum van verblijf: september 2023
Hotel- cmanager, Owner van Sol Barbacan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2023

Beste 124arieg,

Bedankt om uw mening te delen.
Wat betreft de toegewezen kamer, toen u een email heeft gestuurd naar het hotel voorgaande aan uw verblijf hebben wij u meegedeeld dat wij uw voorkeur niet kunnen bevestigen, aangezien dit afhangt van de beschikbaarheid.
Tijdens uw verblijf hier hebben wij uitgelegd dat de specifieke kamernummer die u wou, niet beschikbaar is. Wij hebben u een kamer van een ander type aangeboden op de begane grond, en deze heeft u niet geaccepteerd. Ook hebben wij u geinformeerd dat u de reservatie kan veranderen naar een bungalow, zodat u zeker bent van de begane grond. Jammer genoeg kunnen wij u niet de specifieke kamer geven waar u om heeft gevraagd, aangezien deze al bezet is. Wij doen altijd al het mogelijke om aan de wensen van onze gasten te voldoen maar zoals eerder gezegd, hangt dit af van de beschikbaarheid.

Wij hopen dat u toch nog van uw verblijf kunt genieten.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 22 september 2023 via mobiele applicatie

Weer een leuke vakantie in de Barbacan. Dank een het personeel en het animatieteam. Het eten in het restaurant en de gezellige lounge s'avonds zijn meer dan lekker en goed en gezellig. We komen zeker volgend jaar terug. Ook Desire en de receptie hebben geregeld dat er ook een rolstoel voor ons vader aanwezig was zodat we overal naar toe konden.

Kamertip: Wil je leuke dingen doen ga dan naar San Fernando, het spaanse wijk. Eten bij Miss Asia en koffie met gebak bij Flor y Vanille regen leuke prijsjes. En vele restaurants.
Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Sol Barbacan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2023

Beste Ria V,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

We zijn blij te horen dat u een leuke vakantie heeft gehad en dat u het personeel en het animatieteam waardeerde. Het is fijn om te weten dat u genoten heeft van het eten in ons restaurant en de gezellige lounge in de avond. We zijn ook verheugd dat Désirée en de receptie u hebben geholpen met het regelen van een rolstoel voor uw vader, zodat u overal naartoe kon.

We kijken er naar uit om u volgend jaar weer te verwelkomen en hopen dat u opnieuw een geweldige ervaring zult hebben in ons hotel.

Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.