Sol Barbacan Hotel
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
116 US$
112 US$
  • Restaurant
Hotel Servatur Waikiki(Playa del Ingles)
130 US$
127 US$
  • Inclusief ontbijt
Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
159 US$
326 US$
295 US$
  • Zwembad
Bohemia Suites & Spa(Playa del Ingles)
352 US$
  • Gratis parkeren
Las Gondolas Apartments(Playa del Ingles)(Heel veel waar voor je geld!)
98 US$
  • Aan het strand
ClubHotel Riu Papayas(Playa del Ingles)
195 US$
191 US$
187 US$
  • Restaurant
Hotel Riu Don Miguel(Playa del Ingles)
142 US$
139 US$
  • Zwembad
Hotel Nayra(Playa del Ingles)
297 US$
Cancelon
FilterenAlle talen
31 december 2016 beoordeeld

Een uitstekend hotel goede service uitstekende schoonmaak en vriendelijk personeel, Het buffet zowel in de ochtend als in de avond gevarieerd en lekker.
Iedere avond entertainment en overdag werd er genoeg gedaan voor zowel jong als oud.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Barbacan_direccion, Director General van Sol Barbacan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Beste anthoniuss2016,
Het doet mij een genoegen te weten dat u ons als uitstekend hotel heeft ervaren. Ik hoop u opnieuw te verwelkomen in Sol Barbacan!

27 december 2016 beoordeeld

Zoals elk jaar een fijn verblijf op een prima locatie. Vooral de instelling van alle personeel om van dienst te zijn is elk jaar weer opvallend. Vriendelijk van receptie tot huishoudelijk. Daarom komen we steeds weer graag terug.

Beste gerard2016521,
Graag wil ik u bedanken voor uw vertrouwen in Sol Barbacan en voor het benoemen van ons personeel. Ook wij zien u graag weer terug!

26 december 2016 beoordeeld

Wij komen hier al 35 jaar en hebben het erg na ons zin, wij komen 2 tot 3 maal per jaar een verbetering kan men in de badkamer het douche water binnen de bak houden, nu is de vloer nat na het douchen niet erg plezierig.

Kamertip: Haal de slechte bank en stoel uit de accomodatie, je kunt er geen langere tijd op zitten
  • Verbleef: December, 2016, reisde met familie

Beste 629geertk,
Graag wil ik u bedanken voor uw vertrouwen in Sol Barbacan en wij zijn vereerd u al 35 als gast te Mogen ontvangen. De tevredenheid van onze gasten is onze grootste prioriteit en daarom wil ik u graag bedanken voor uw opmerking over de douche, dit geeft ons de mogelijkheid om te verbeteren. Graag tot ziens in Sol Barbacan.

24 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon prima. Niks op aan te merken.
Alles bij de hand.
Heerlijke kamers. Fijne bedden. Supermarkt in de buurt.
Zwembad te koud...24 graden.
Verder restaurant heerlijk gegeten.
Beveel dit dus aan.
Geen ongedierte gezien, geen kakkerlak of andere beestjes.

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

Beste Dimphy d,
De tevredenheid van onze gasten is onze grootste prioriteit en daarvoor wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor. Graag tot ziens in Sol Barbacan!

24 december 2016 beoordeeld

Het inchecken gaat vlot. De kamers zijn mooi en zeer schoon. Complimenten voor de schoonmaakdienst! Het terrein is ook zeer goed onderhouden, en vooral de hoveniers maken er een mooi geheel van. De zwembaden zijn ook zeer schoon.
Het personeel is op en top vriendelijk en deskundig. De meesten spreken ook wel een woordje nederlands, wat ook erg leuk is.

Beste 190harmenv,
Graag wil ik u bedanken voor uw positieve feedback en ik hoop u wederom als gast te mogen ontvangen in Sol Barbacan.