“Super hotel voor gezinnen en toch op loopafstand van zee, stadje en de winkels”
Beoordeling van Sol Barbacan Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Sol Barbacan Hotel
Beoordeeld als nr. 6 van 134 hotels in Playa del Ingles
Wormer, Nederland
2 beoordelingen
Beoordeeld op 3 januari 2017

Wij waren er in december. Het enige wat jammer was, was dat er geen zon kwam op het terras bij onze bungalow. verder een erg fijne lokatie, schoon en personeel erg attent en lief voor de kinderen. We zeiden direct hier gaan we nog eens hern!

• Verbleef December, 2016, bezocht met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International

Barbacan_direccion, Director General van Sol Barbacan Hotel, reageerde op deze beoordeling, 4 januari 2017
Beste Lotte Anna T,
Graag wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring in Sol Barbacan en voor het benoemen van de locatie, schoonmaak en personeel. Hopelijk tot ziens!
Schrijf een beoordeling

917 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (54)
Datum | Waardering
Almere, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
Beoordeeld op 31 december 2016

Een uitstekend hotel goede service uitstekende schoonmaak en vriendelijk personeel, Het buffet zowel in de ochtend als in de avond gevarieerd en lekker.
Iedere avond entertainment en overdag werd er genoeg gedaan voor zowel jong als oud.

• Verbleef December, 2016, bezocht met een partner

Beste anthoniuss2016,
Het doet mij een genoegen te weten dat u ons als uitstekend hotel heeft ervaren. Ik hoop u opnieuw te verwelkomen in Sol Barbacan!
Enschede, Nederland
1 beoordeling
Beoordeeld op 27 december 2016

Zoals elk jaar een fijn verblijf op een prima locatie. Vooral de instelling van alle personeel om van dienst te zijn is elk jaar weer opvallend. Vriendelijk van receptie tot huishoudelijk. Daarom komen we steeds weer graag terug.

• Verbleef December, 2016, bezocht met een partner

Beste gerard2016521,
Graag wil ik u bedanken voor uw vertrouwen in Sol Barbacan en voor het benoemen van ons personeel. Ook wij zien u graag weer terug!
enschede
1 beoordeling
Beoordeeld op 26 december 2016

Wij komen hier al 35 jaar en hebben het erg na ons zin, wij komen 2 tot 3 maal per jaar een verbetering kan men in de badkamer het douche water binnen de bak houden, nu is de vloer nat na het douchen niet erg plezierig.

Kamertip: Haal de slechte bank en stoel uit de accomodatie, je kunt er geen langere tijd op zitten
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef December, 2016, bezocht met familie

Beste 629geertk,
Graag wil ik u bedanken voor uw vertrouwen in Sol Barbacan en wij zijn vereerd u al 35 als gast te Mogen ontvangen. De tevredenheid van onze gasten is onze grootste prioriteit en daarom wil ik u graag bedanken voor uw opmerking over de douche, dit geeft ons de mogelijkheid om te verbeteren. Graag tot ziens in Sol Barbacan.
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 24 december 2016 via mobiele applicatie

Gewoon prima. Niks op aan te merken.
Alles bij de hand.
Heerlijke kamers. Fijne bedden. Supermarkt in de buurt.
Zwembad te koud...24 graden.
Verder restaurant heerlijk gegeten.
Beveel dit dus aan.
Geen ongedierte gezien, geen kakkerlak of andere beestjes.

Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
Beste Dimphy d,
De tevredenheid van onze gasten is onze grootste prioriteit en daarvoor wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor. Graag tot ziens in Sol Barbacan!
Pedro Castro
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Playa del Ingles in overweging
op 0.3 km afstand
Bungalows Club Maspalomas
nr. 15 van 216 in Maspalomas
645 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sol Barbacan Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sol Barbacan Hotel

Gelegenheid: Sol Barbacan Hotel
Adres: Avenida Tirajana 27, 35100 Playa del Ingles, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Ingles
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 3 familiehotel in Playa del Ingles
Nr. 5 luxe hotel in Playa del Ingles
Nr. 8 romantisch hotel in Playa del Ingles
Prijsklasse (per nacht): 88 € - 239 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Sol Barbacan Hotel 4*
Aantal kamers: 150
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Melia, Priceline, Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Sol Barbacan Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Sol Barbacan
Sol Melia Playa Del Ingles
Sol Barbacan

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?