“Super hotel voor gezinnen en toch op loopafstand van zee, stadje en de winkels”
Beoordeling van Sol Barbacan Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Sol Barbacan Hotel
Beoordeeld als nr. 4 van 134 hotels in Playa del Ingles
3 januari 2017 beoordeeld

Wij waren er in december. Het enige wat jammer was, was dat er geen zon kwam op het terras bij onze bungalow. verder een erg fijne lokatie, schoon en personeel erg attent en lief voor de kinderen. We zeiden direct hier gaan we nog eens hern!

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Barbacan_direccion, Director General van Sol Barbacan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Beste Lotte Anna T,
Graag wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring in Sol Barbacan en voor het benoemen van de locatie, schoonmaak en personeel. Hopelijk tot ziens!

Schrijf een beoordeling

31 december 2016 beoordeeld

Een uitstekend hotel goede service uitstekende schoonmaak en vriendelijk personeel, Het buffet zowel in de ochtend als in de avond gevarieerd en lekker.
Iedere avond entertainment en overdag werd er genoeg gedaan voor zowel jong als oud.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

Beste anthoniuss2016,
Het doet mij een genoegen te weten dat u ons als uitstekend hotel heeft ervaren. Ik hoop u opnieuw te verwelkomen in Sol Barbacan!

27 december 2016 beoordeeld

Zoals elk jaar een fijn verblijf op een prima locatie. Vooral de instelling van alle personeel om van dienst te zijn is elk jaar weer opvallend. Vriendelijk van receptie tot huishoudelijk. Daarom komen we steeds weer graag terug.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

Beste gerard2016521,
Graag wil ik u bedanken voor uw vertrouwen in Sol Barbacan en voor het benoemen van ons personeel. Ook wij zien u graag weer terug!

26 december 2016 beoordeeld

Wij komen hier al 35 jaar en hebben het erg na ons zin, wij komen 2 tot 3 maal per jaar een verbetering kan men in de badkamer het douche water binnen de bak houden, nu is de vloer nat na het douchen niet erg plezierig.

Kamertip: Haal de slechte bank en stoel uit de accomodatie, je kunt er geen langere tijd op zitten
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2016, reisde met familie

Beste 629geertk,
Graag wil ik u bedanken voor uw vertrouwen in Sol Barbacan en wij zijn vereerd u al 35 als gast te Mogen ontvangen. De tevredenheid van onze gasten is onze grootste prioriteit en daarom wil ik u graag bedanken voor uw opmerking over de douche, dit geeft ons de mogelijkheid om te verbeteren. Graag tot ziens in Sol Barbacan.

24 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon prima. Niks op aan te merken.
Alles bij de hand.
Heerlijke kamers. Fijne bedden. Supermarkt in de buurt.
Zwembad te koud...24 graden.
Verder restaurant heerlijk gegeten.
Beveel dit dus aan.
Geen ongedierte gezien, geen kakkerlak of andere beestjes.

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

Beste Dimphy d,
De tevredenheid van onze gasten is onze grootste prioriteit en daarvoor wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor. Graag tot ziens in Sol Barbacan!
Pedro Castro

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Playa del Ingles in overweging
op 0.3 km afstand
HD Parque Cristobal Gran Canaria
nr. 24 van 134 in Playa del Ingles
1.838 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sol Barbacan Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sol Barbacan Hotel

Adres: Avenida Tirajana 27, 35100 Playa del Ingles, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Ingles
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 3 familiehotel in Playa del Ingles
Nr. 4 luxe hotel in Playa del Ingles
Nr. 8 romantisch hotel in Playa del Ingles
Prijsklasse: 91 € - 265 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Sol Barbacan Hotel 4*
Aantal kamers: 150
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Melia, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Sol Barbacan Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Sol Barbacan
Sol Melia Playa Del Ingles
Sol Barbacan

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?