Hotel Riu Palace Maspalomas
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Los Aguacates(Playa del Ingles)
  • Restaurant
Sahara Beach Club(Playa del Ingles)
Hotel bekijken
Club Primavera(Playa del Ingles)
Dunatlantico(Playa del Ingles)
  • Zwembad
El Palmital(Playa del Ingles)
Begona(Playa del Ingles)
Hotel bekijken
Apartamentos Aloe(Playa del Ingles)
  • Restaurant
Santa Monica Suites Hotel(Playa del Ingles)
3 november 2016 beoordeeld

Het is een vrij groot hotel, maar dit valt niet op. Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangtst. Het personeel doet er alles aan om het je aangenaam te maken.
Zeer uitgebreid buffet, met dagelijkse een ruime keuze aan warme en koude gerechten. De chef-kok biedt ook dagelijks een specialiteit aan, een absolute aanrader.De wijnkaart mag er ook wezen. 's Avonds is het gezellig vertoeven in de bar. Elke avond is er wel een optreden voorzien. Ben je hier geen fan van kan je je in het rustiger gedeelte afzonderen.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
28 augustus 2016 beoordeeld

Kamers zijn top !
Service is fantastisch !
Bediening een 10+
Eten geweldig !
Lekkere bedden op kamer en aan het zwembad !
Enz, enz.... Er is werkelijk geen minpunt te melden over dit geweldige hotel !

Wij komen hier zeker weer terug !

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
1 augustus 2016 beoordeeld

Prachtig hotel, lekker eten in buffetvorm, heel afwisselend!
kamers net en verzorgd, twee mooie zwembaden. Ligt aan prachtig duinengebied tussen playa Ingles en Meloneras.
de service van het personeel is echt uitmuntend. s middags kan men er lekker en tegen heel schappelijke prijs eten.
zeker een aanrader!

Kamertip: Linkse kamers (hotel gesplitst door weg naar duinen) zullen s avonds rustiger zijn, omdat je daar animatie niet zal horen
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een week genoten in RIU Palace Maspalomas. Het is een absoluut top hotel. Mooie ruime kamers, met en prima werkende airco en waaier. Alles is heel schoon, en de kamers worden dagelijkse keurig schoongemaakt. De matrassen zijn wat hard, maar als u dit meld wordt direct een zachtere topping over het matras gelegd. Het personeel is zeer behulpzaam, vriendelijk en attent. Het ontbijt en diner ( in buffet vorm ) kunt u genieten in een sfeervol restaurant. Zowel het ontbijt als diner zijn zeer uitgebreid. En van zeer goede kwaliteit. De zwembaden zijn ruim, en er zijn bijna altijd ligstoelen beschikbaar. s'avonds leuke entertainment. De toegankelijkheid van de hotel is prima.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wii komen al jaren in dit oude, maar goed onderhouden hotel. Personeel doet erg zijn best om het de gasten naar de z'n te maken. Wel is het hotel, en zeker de kamers dringend toe aan een renovatie. Airco werkt matig, en een douche gordijn is niet van deze tijd. Wat ons, en vele vaste gasten, opvalt is dat de keuze en de kwaliteit van het eten achteruit gaat. Je komt echt niets te kort, maar de keuze is minder, en de wijze van klaarmaken laat soms te wensen over. Eend hoort sappig en rosé te zijn. Twee keer geprobeerd, helaas twee keer kapot gebraden waardoor het meer op kauwgom leek. Spareribs was meer bot dan vlees. Erg jammer. Gelukkig wordt er wel weer meer op het dragen van korte broeken bij het diner gelet. Het is een Palace en geen camping of clubhotel. Wel merk je dat er in juli meer gezinnen met kinderen komen. Dus dan is het minder rustig. Wellicht is het een idee om het hotel na de renovatie 2019(?) een adult only te maken. Buiten juli en augustus bestaat het publiek toch al voor 99% uit stellen. Overigens constateerden wij vorig jaar in dezelfde periode dat het eten minder was dan in september. Heeft dit dan wellicht met het laagseizoen te maken? Ik hoop toch van niet. Verder mijn complimenten voor de directeur, die ondanks dat het personeel de laatste tijd erg veranderd toch een goede sfeer weet te behouden. Ook nu lopen er weer een aantal toppers in de bediening. Ik snap wel dat dit hotel veel prijzen wint, maar men moet wel opletten dat het niet afglijdt. Tot de volgende keer.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner