AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
125 US$
  • Zwembad
Servatur Waikiki Hotel(Playa del Ingles)
149 US$
140 US$
  • Inclusief ontbijt
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
110 US$
104 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 124 US$ per nacht.

Bohemia Suites & Spa(Playa del Ingles)
235 US$
  • Gratis parkeren
Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
156 US$
148 US$
196 US$
180 US$
  • Zwembad
Hotel Riu Palace Maspalomas(Playa del Ingles)
228 US$
218 US$
196 US$
186 US$
242 US$
177 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 199 US$ per nacht.

Bull Eugenia Victoria & Spa(Playa del Ingles)
166 US$
Otel.com
8 april 2018 beoordeeld

Het is de tweede keer dat we hotel bezochten, de eerste keer 4 jaar geleden. We hebben er geen spijt van dat we teruggekomen zijn. De service is onberispelijk, het eten voortreffelijk, zeer goede all-in formule met uitmuntende buffetten, de kamers fris en ruim, de zichten grandioos. Ook aan het zwembad zijn de badmeesters onberispelijk goed.
Ik zou ook de directie willen bedanken. We vertrokken om 18u30 van het hotel voor de terugreis en mochten 1 van onze 2 kamers houden tot 18 u00, ook de all-in formule bleef tot ons vertrek doorlopen zodat we nog 1 van een dagje verlof meer mochten genieten. We keren hier dan ook volgend jaar met plezier terug. Dank u Sandy Beach dankzij jullie hebben we een heel mooie week vakantie gehad !! Familie Deneef (kamer 514 en 517)

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
U_Matas, Director General van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2018

Dear Family Deneef,

It was a pleasure to welcome you back at our Seaside Sandy Beach****. Personally, I would like to thank you for your loyalty and for taking the time to rate us on Tripadvisor.

It is a delight to read that you found our service impeccable and the food excellent. Thank you for highlighting our freshly made dishes - did you know that we have our own bakery? - assuring a top quality service is certainly a must!

To hear that you are already planning to visit us again makes us feel very proud. Guest satisfaction counts the most.

We are looking forward to welcoming you again next year.

Warmest regards,

22 december 2017 beoordeeld

perfecte ligging dicht bij het strand en dicht bij winkels en restaurants
lekker vers eten
nette, verzorgde kamers met overwegend zon (wij hadden kamer 815 en daar was zon op het terras van 's middags tot zonsondergang)
één enkel minpuntje : de koffie is echt slecht MAAR : pluspuntje : de Cappuchino is dan weer zaaalig lekker

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
U_Matas, Director General van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 december 2017

Beste Jeannine,
Bedankt voor uw verblijf in ons hotel Seaside Sandy Beach****. Met trots vernemen we dat u een fijne vakantie bij ons had. Uw mooie woorden over onze ligging en kamers stellen we zeer op prijs. Het hotel bevindt zich inderdaad op slechts 200m van het prachtige zandstrand van Playa del Inglés.
Fijn te vernemen dat de kamer u zo goed bevallen had en u daar van de zon heeft kunnen genieten.
We willen u eveneens bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op Tripadvisor te delen en hopen u in een nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen!
Zonnige groeten vanuit Gran Canaria,

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel met een super service en heerlijk eten afwisselend met een team aan personeel om U tegen te zeggen dankzij Ursula die alles goed regeert een sterk management. Het is een beetje thuiskomen niets waar wij ons moeten aan ergeren. Dat ook nog het eten is er goed warm heel belangrijk! Love it. Dank u Sandy Beach voor een fijne vakantie! Iedereen is er even vriendelijk en netheid is een must. Komen zo wie zo terug.

Verbleef: november 2017, reisde met familie
U_Matas, Director General van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2017

Beste Chris,

hartelijk bedankt voor uw mooie woorden en verblijf in Seaside Sandy Beach****!
We zijn heel blij te lezen dat u zó van uw vakantie bij ons genoten hebt en onze service en gastronomie als positief omschreef. Het stemt ons meer dan trots te vernemen dat u zich bij ons thuis voelde.

Gastronomie is voor ons inderdaad erg belangrijk. Buiten op het grote terras worden dagelijks themabuffetten met live cooking toebereid. In onze eigen bakkerij worden dagelijks verse broodjes gebakken. Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw uiterst positieve feedback. Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen. We kijken nu al uit naar uw volgend verblijf!

Zonnige groeten vanuit Gran Canaria,

11 augustus 2017 beoordeeld

We verbleven in dit hotel van 26 juli tot 5 augustus. Ons werd een upgrade aangeboden zodat we konden beschikken over een ruime hoekkamer op de 7e verdieping in plaats van een standaardkamer op dezelfde verdieping. Jammer genoeg ontstond er elke nacht in de badkamer een rioollucht die echt wel hinderlijk was. Merkwaardig genoeg verdween die telkens in de loop van de dag.
Ook de badkamer was voldoende ruim. De dagelijkse schoonmaak was wel o.k. maar wat meer aandacht voor de tegelwanden in de badkamer ware wel wenselijk. Ook de inloopdouche af en toe eens behandelen met een schimmeldodend product zou geen overbodige luxe zijn, zo zouden schimmelvlekken in de hoeken kunnen vermeden worden.
Alle maaltijden, we hadden de all-in formule, waar zeer goed. Jammer genoeg zijn we van onze gewoonte om bij het ontbijt thee te drinken na twee dagen moeten afstappen omdat het water uit de thermoskannen een duidelijke vissmaak had.
Over het personeel alleen maar lof, de mensen zijn steeds heel vriendelijk en behulpzaam, ook al hebben ze het, vooral bij de poolbar, erg druk.
Voor de grootte van dit hotel is het zwembad echt wel klein en is het aantal ligbedden ook eerder aan de krappe kant.
Dit hotel heeft ook een tweede uitgang, via deze is men sneller aan het strand en moeten er geen trappen gedaan worden . Wel opletten, de bewegwijzering naar deze uitgang is niet zo heel duidelijk. Ook heeft men in de trapzaal van deze uitgang een lift voor rolstoelgebruikers geplaatst, maar eens voorbij de buitendeur moeten nog een achttal treden gedaan worden en is er geen helling voor rolstoelgebruikers.
Nog een laatste opmerking : let op met de magnetische sleutelkaarten voor de kamerdeuren. Komen deze dicht in de buurt van een GSM dan worden die gewist en moet je terug naar de receptie om deze opnieuw te laten instellen.

Kamertip: neem een kamer zo hoog mogelijk
Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
U_Matas, Director General van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Beste Francois,

Op de eerste plaats hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat alle maaltijden en de All Inclusive formule heel goed waren. Met trots hebben uw lof over ons personeel gelezen. We zijn echter toch wat verdrietig te horen dat enkele zaken niet geheel naar wens waren en dat u dit niet even direct bij ons personeel heeft gemeld, we hadden u nl. erg graag geholpen deze zaken op te lossen, c.q. op te helderen. Aangezien de mening van onze gasten ons zeer aan het hart ligt, nemen we kritiekpunten zeer serieus. We gaan meteen onderzoeken waar de onaangename geur gedurende de nacht vandaan heeft kunnen komen. Uw opmerking over de reiniging van de badkamer nemen we ter harte en gaan we oplossen en ook het euvel met de thermoskan gaan we bekijken. Het is alleen zo jammer dat we dit tijdens uw verblijf meteen hadden kunnen verhelpen, als u dit even bij ons gemeld had. Na gebruik van de rolstoellift zijn er links en recht mogelijkheden via Free Motion zonder treden naar beneden te gaan. Had u ons personeel maar even gevraagd.... Wat jammer nou!
We raden onze gasten altijd aan de sleutelkaart met magneetstrip niet naast hun GSM te bewaren omdat de kaart dan inderdaad gewist kan worden.
We hopen dat u ons nog eens de kans wilt geven een volgende vakantie in ons hotel wel vlekkeloos te laten verlopen.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot ziens in Seaside Sandy Beach!

Ursula Matas
General Manager
Seaside Sandy Beach

30 juni 2017 beoordeeld

Wij hadden een kamer op de 11 ste verdieping met een prachtig zicht op het zwembad en de zee.De kamers zijn zeer net met goede douche.
Het eten is zeer lekker, vers, en goed bereidt.
Het personeel en de managers zijn heel klantvriendelijk.

Kamertip: Vanaf 6 de verdiep uitstekend zicht.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
U_Matas, Director General van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

Dear Rik,

Thank you for your review on Tripadvisor.

I was very happy to read that you were satisfied with the fresh and tasty varied food and that also our friendly team could contribute to the success of your stay.
It always makes us glad to hear the feedback from all our guests and to know that our efforts to serve and provide you with a refreshing stay, were worth it!

Thank you for also highlighting our location. It is indeed a privilege to be located in a quiet area of Playa del Inglés, yet close to the famous beach and all amenities.

Once again we wish to thank you for having taken the time to share your experience and hope to have the privilege of welcoming you back someday soon.

Kindest regards,