Seaside Sandy Beach
Hotel Servatur Waikiki(Playa del Ingles)
141 US$
  • Inclusief ontbijt
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
108 US$
  • Restaurant
Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
158 US$
  • Zwembad
Bohemia Suites & Spa(Playa del Ingles)
239 US$
  • Gratis parkeren
AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
103 US$
  • Zwembad
Hotel Riu Palace Maspalomas(Playa del Ingles)
249 US$
209 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 239 US$ per nacht.

Hotel Riu Don Miguel(Playa del Ingles)
158 US$
132 US$
242 US$
173 US$
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 230 US$ per nacht.

178 US$
141 US$
14 december 2016 beoordeeld

We waren hier de 1e volle week van november en hebben genoten van een aangenaam verblijf in dit hotel. De kamer is erg ruim, het personeel is aardig en vriendelijk en het eten is goed. Kortom een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Wij hadden een standaardkamer en die is gewoon goed en ruim
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
U_Matas, Director General van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 december 2016

Dear guests,

Thank you for having chosen our hotel for your visit in November.
How nice to know that it was a pleasant stay and that you felt very comfortable in your spacious room.
It is very rewarding to learn that our friendly team could also contribute to the success of your holiday.
We loved pampering you here at the Seaside Sandy Beach and we are already looking forward to welcoming you back someday soon.

Until then we wish you a Merry Christmas and all the best for the upcoming year.
Very best regards,
Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach****

14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een zalige vakantie gehad in dit hotel . Vorige keer waren we in zusterhotel palm beach en dit moest ondanks een ster minder niet onderdoen . We hadden een all inclusive en dat was zeker aan te raden , lekker eten en de dranken waren originele merken . Overal vriendelijk en goede ligging .
1 minpunt toch , als niet roker wordt je bij andere mensen aan tafel bijgezet voor ontbijt , lunch en dinner ! We vroegen toen we dit door hadden een rokerstafel om toch wat privacy te hebben... een minimum van 20 cm tussen de tafels zou al een beter gevoel geven .

We komen zeker nog terug

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
U_Matas, General Manager van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2016

Beste Jochen,

Wat heerlijk te horen dat u een zalige vakantie heeft gehad. Met trots hebben we gelezen dat Sandy Beach voor u niet onderdeed voor ons vijf sterren hotel Palm Beach. De stijl is wat anders, maar de filosofie erachter is dezelfde. We hebben als doel onze gasten door het bieden van lekker eten en een vriendelijke en professionele service een heerlijke vakantie te bezorgen. Ook zijn onze hotels altijd op slechts enkele stappen van het strand te vinden.
We zijn u dankbaar voor het minpuntje wat u noemt. Dit helpt ons zeer onze service waar nodig nog verder te verbeteren.
We hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach****

23 oktober 2016 beoordeeld

super hotel kamers allemaal mooie interieur.
ontvangst zeer goed direct glaasje cava aangeboden .
iedere dag nieuw thema buffetten .
op loopafstand bij het strand en de promenade.
( personeel heel vriendelijk en behulpzaam )

Kamertip: in de midden van gebouw
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
U_Matas, General Manager van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2016

Beste Martin,

Van harte bedankt voor uw mooie woorden over ons hotel Seaside Sandy Beach****. Fijn te vernemen dat u zó van uw vakantie bij ons genoten heeft. Uw lof over onze kamers, service, gastronomie en ligging stellen we erg op prijs. Zoals u reeds aangeeft, worden onze gasten bij aankomst met een fris glaasje cava begroet. Het hotel ligt op loopafstand van het mooie zandstrand van Playa del Inglés. Elke dag bieden wij een afwisselend themabuffet aan en in het hotel beschikt over een eigen bakkerij. Uw complimenten over het personeel heb ik ook aan hen doorgegeven.

We hopen u zeer snel weer bij ons te mogen begroeten!

Zonnige groeten,
General Manager Seaside Sandy Beach****

10 oktober 2016 beoordeeld

super vriendelijk personeel alles is heel netjes eten was top kortom een zeer geslaagde vakantie ons zien ze daar zeker terug op naar volgend jaar ! kamer heel netjes zeker plaats genoeg aan het zwembad ! ik kan iedereen het aanraden !

Kamertip: kamer aan het zwembad
  • Verbleef: september 2016, reisde alleen
U_Matas, General Manager van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2016

Beste Ann,

Wat heerlijk te horen dat u een hele geslaagde vakantie in ons hotel heeft beleefd. We zijn verheugd te vernemen dat u heeft genoten van het eten en dat alles naar wens was. Het stemt ons vooral trots dat het personeel heel vriendelijk was en we zullen uw lof dan ook zeker aan hen overbrengen.

Heel erg bedankt voor uw aanbeveling en we kijken al weer uit naar uw volgende vakantie in Sandy Beach.

Met zonnige groeten vanaf Gran Canaria,

General Manager Seaside Sandy Beach****

22 juni 2016 beoordeeld

Mijn vriend en ik verbleven 12 dagen in dit hotel, half pension. Het onthaal bij onze aankomst was goed verzorgd. Onze bagage werd direct overgenomen en we kregen een glaasje cava en voldoende informatie. De koffers werden ook aan de kamerdeur geleverd. Het buffet 's morgens en 's avonds was uitgebreid genoeg, we vonden er altijd genoeg lekkers om te eten. Het merendeel van het personeel is er zeer vriendelijk. Elke dag werd onze kamer gepoetst en dit was volledig in orde. Een geslaagde verblijfplaats dus!

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
U_Matas, Director General van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Beste Sandy Beach gasten,

Hartelijk bedankt dat u uw ervaring op TripAdvisor heeft willen delen. Wat heerlijk te horen dat jullie van het eten hebben genoten en dat de service en de schoonmaak erg naar wens waren. Ook zijn we trots te lezen dat het personeel erg vriendelijk was.

We hopen dat u een heerlijke vakantie bij ons heeft gehad en dat we u in de toekomst opnieuw bij ons mogen begroeten.

General Manager