“Ons vierde verblijf in Sandy Beach”
Beoordeling van Seaside Sandy Beach

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Seaside Sandy Beach
Beoordeeld als nr. 6 van 134 hotels in Playa del Ingles
Eco-leadersNiveau Platina
17 december 2016 beoordeeld

Ja, dit was reeds ons vierde verblijf in hotel Sandy Beach, bijgevolg zijn wij zeer tevreden. De kamers zijn zeer groot clean en voorzien van alle comfort, de maaltijden (wij hadden een all-in) zijn super lekker en zeer gevarieerd en bediening prima! Juliette en Marc hebben ons zeer goed geanimeerd! Ook de tussenkomst van de directie (mw. Matas ) bij ziekte van een van de gasten zal ons zeker bijblijven. Ook nog een groot voordeel is dat we in heel hotel kosteloos WiFi hadden. Wij komen zeker terug! Het was weerom een SUPER vakantie! Dankjewel aan iedereen Albert en Rita

Kamertip: Indien u een ruime kamer wenst, kies een kamer op verdiep 1 of 2.
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
U_Matas, Director General van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 december 2016

Dear Albert and Rita,

Thank you for your loyalty as a regular guest of our hotel. We are delighted to call you part of our Sandy Beach family.

It is very rewarding to know that we could fully convince you again on your 4th stay. As we love to pamper our guests, our chefs will be proud to learn that their food was once again very tasty and varied.
Please also rest assured that I will share your special mention with Juliette and Marc; they will be delighted.

As always, it has been a pleasure being your host and we are already looking forward to providing you with another Super Holiday next year.

With Christmas greetings and our best wishes for the upcoming year,

Schrijf een beoordeling

14 december 2016 beoordeeld

We waren hier de 1e volle week van november en hebben genoten van een aangenaam verblijf in dit hotel. De kamer is erg ruim, het personeel is aardig en vriendelijk en het eten is goed. Kortom een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Wij hadden een standaardkamer en die is gewoon goed en ruim
  • Verbleef: November, 2016, reisde met een partner

Dear guests,

Thank you for having chosen our hotel for your visit in November.
How nice to know that it was a pleasant stay and that you felt very comfortable in your spacious room.
It is very rewarding to learn that our friendly team could also contribute to the success of your holiday.
We loved pampering you here at the Seaside Sandy Beach and we are already looking forward to welcoming you back someday soon.

Until then we wish you a Merry Christmas and all the best for the upcoming year.
Very best regards,

14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een zalige vakantie gehad in dit hotel . Vorige keer waren we in zusterhotel palm beach en dit moest ondanks een ster minder niet onderdoen . We hadden een all inclusive en dat was zeker aan te raden , lekker eten en de dranken waren originele merken . Overal vriendelijk en goede ligging .
1 minpunt toch , als niet roker wordt je bij andere mensen aan tafel bijgezet voor ontbijt , lunch en dinner ! We vroegen toen we dit door hadden een rokerstafel om toch wat privacy te hebben... een minimum van 20 cm tussen de tafels zou al een beter gevoel geven .

We komen zeker nog terug

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
U_Matas, General Manager van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2016

Beste Jochen,

Wat heerlijk te horen dat u een zalige vakantie heeft gehad. Met trots hebben we gelezen dat Sandy Beach voor u niet onderdeed voor ons vijf sterren hotel Palm Beach. De stijl is wat anders, maar de filosofie erachter is dezelfde. We hebben als doel onze gasten door het bieden van lekker eten en een vriendelijke en professionele service een heerlijke vakantie te bezorgen. Ook zijn onze hotels altijd op slechts enkele stappen van het strand te vinden.
We zijn u dankbaar voor het minpuntje wat u noemt. Dit helpt ons zeer onze service waar nodig nog verder te verbeteren.
We hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen begroeten.

23 oktober 2016 beoordeeld

super hotel kamers allemaal mooie interieur.
ontvangst zeer goed direct glaasje cava aangeboden .
iedere dag nieuw thema buffetten .
op loopafstand bij het strand en de promenade.
( personeel heel vriendelijk en behulpzaam )

Kamertip: in de midden van gebouw
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
U_Matas, General Manager van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2016

Beste Martin,

Van harte bedankt voor uw mooie woorden over ons hotel Seaside Sandy Beach****. Fijn te vernemen dat u zó van uw vakantie bij ons genoten heeft. Uw lof over onze kamers, service, gastronomie en ligging stellen we erg op prijs. Zoals u reeds aangeeft, worden onze gasten bij aankomst met een fris glaasje cava begroet. Het hotel ligt op loopafstand van het mooie zandstrand van Playa del Inglés. Elke dag bieden wij een afwisselend themabuffet aan en in het hotel beschikt over een eigen bakkerij. Uw complimenten over het personeel heb ik ook aan hen doorgegeven.

We hopen u zeer snel weer bij ons te mogen begroeten!

Zonnige groeten,
Ursula Matas
General Manager Seaside Sandy Beach****

10 oktober 2016 beoordeeld

super vriendelijk personeel alles is heel netjes eten was top kortom een zeer geslaagde vakantie ons zien ze daar zeker terug op naar volgend jaar ! kamer heel netjes zeker plaats genoeg aan het zwembad ! ik kan iedereen het aanraden !

Kamertip: kamer aan het zwembad
  • Verbleef: September, 2016, reisde alleen
U_Matas, General Manager van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2016

Beste Ann,

Wat heerlijk te horen dat u een hele geslaagde vakantie in ons hotel heeft beleefd. We zijn verheugd te vernemen dat u heeft genoten van het eten en dat alles naar wens was. Het stemt ons vooral trots dat het personeel heel vriendelijk was en we zullen uw lof dan ook zeker aan hen overbrengen.

Heel erg bedankt voor uw aanbeveling en we kijken al weer uit naar uw volgende vakantie in Sandy Beach.

Met zonnige groeten vanaf Gran Canaria,

Ursula Matas
General Manager Seaside Sandy Beach****

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Playa del Ingles in overweging
op 0.2 km afstand
Santa Monica Suites Hotel
nr. 2 van 134 in Playa del Ingles
236 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Seaside Sandy Beach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Seaside Sandy Beach

Adres: Avenida Menceyes s/n, 35100 Playa del Ingles, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Ingles
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Playa del Ingles
Nr. 1 eco-hotel in Playa del Ingles
Nr. 3 spahotel in Playa del Ingles
Nr. 3 romantisch hotel in Playa del Ingles
Nr. 3 hotel aan het strand in Playa del Ingles
Nr. 5 luxe hotel in Playa del Ingles
Prijsklasse: 146 € - 322 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Seaside Sandy Beach 4*
Aantal kamers: 256
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Seaside Sandy Beach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Seaside Sandy Beach Hotel Playa Del Ingles
Seaside Hotel Playa Del Ingles

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?