“Aangenaam Hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Aangenaam Hotel”
Beoordeeld op 14 december 2016

We waren hier de 1e volle week van november en hebben genoten van een aangenaam verblijf in dit hotel. De kamer is erg ruim, het personeel is aardig en vriendelijk en het eten is goed. Kortom een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Wij hadden een standaardkamer en die is gewoon goed en ruim
  • Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
U_Matas, Director General van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordeling, 26 december 2016
Dear guests,

Thank you for having chosen our hotel for your visit in November.
How nice to know that it was a pleasant stay and that you felt very comfortable in your spacious room.
It is very rewarding to learn that our friendly team could also contribute to the success of your holiday.
We loved pampering you here at the Seaside Sandy Beach and we are already looking forward to welcoming you back someday soon.

Until then we wish you a Merry Christmas and all the best for the upcoming year.
Very best regards,
Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach****
Schrijf een beoordeling

1.260 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (20)
Datum | Waardering
Eerst Nederlands
15 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
Beoordeeld op 14 november 2016 via mobiele applicatie

We hebben een zalige vakantie gehad in dit hotel . Vorige keer waren we in zusterhotel palm beach en dit moest ondanks een ster minder niet onderdoen . We hadden een all inclusive en dat was zeker aan te raden , lekker eten en de dranken waren originele merken . Overal vriendelijk en goede ligging .
1 minpunt toch , als niet roker wordt je bij andere mensen aan tafel bijgezet voor ontbijt , lunch en dinner ! We vroegen toen we dit door hadden een rokerstafel om toch wat privacy te hebben... een minimum van 20 cm tussen de tafels zou al een beter gevoel geven .

We komen zeker nog terug

Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
U_Matas, General Manager van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordeling, 21 november 2016
Beste Jochen,

Wat heerlijk te horen dat u een zalige vakantie heeft gehad. Met trots hebben we gelezen dat Sandy Beach voor u niet onderdeed voor ons vijf sterren hotel Palm Beach. De stijl is wat anders, maar de filosofie erachter is dezelfde. We hebben als doel onze gasten door het bieden van lekker eten en een vriendelijke en professionele service een heerlijke vakantie te bezorgen. Ook zijn onze hotels altijd op slechts enkele stappen van het strand te vinden.
We zijn u dankbaar voor het minpuntje wat u noemt. Dit helpt ons zeer onze service waar nodig nog verder te verbeteren.
We hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach****
Gullegem, België
15 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
Beoordeeld op 23 oktober 2016

super hotel kamers allemaal mooie interieur.
ontvangst zeer goed direct glaasje cava aangeboden .
iedere dag nieuw thema buffetten .
op loopafstand bij het strand en de promenade.
( personeel heel vriendelijk en behulpzaam )

Kamertip: in de midden van gebouw
Bekijk meer kamertips
Eco-kenmerken: kaart gebruiken voor de deur en de elektriciteit zuinig als we er niet zijn
  • Verbleef Juli, 2016, bezocht met familie
U_Matas, General Manager van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordeling, 28 oktober 2016
Beste Martin,

Van harte bedankt voor uw mooie woorden over ons hotel Seaside Sandy Beach****. Fijn te vernemen dat u zó van uw vakantie bij ons genoten heeft. Uw lof over onze kamers, service, gastronomie en ligging stellen we erg op prijs. Zoals u reeds aangeeft, worden onze gasten bij aankomst met een fris glaasje cava begroet. Het hotel ligt op loopafstand van het mooie zandstrand van Playa del Inglés. Elke dag bieden wij een afwisselend themabuffet aan en in het hotel beschikt over een eigen bakkerij. Uw complimenten over het personeel heb ik ook aan hen doorgegeven.

We hopen u zeer snel weer bij ons te mogen begroeten!

Zonnige groeten,
General Manager Seaside Sandy Beach****
Ichtegem, België
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 10 oktober 2016

super vriendelijk personeel alles is heel netjes eten was top kortom een zeer geslaagde vakantie ons zien ze daar zeker terug op naar volgend jaar ! kamer heel netjes zeker plaats genoeg aan het zwembad ! ik kan iedereen het aanraden !

Kamertip: kamer aan het zwembad
Bekijk meer kamertips
Eco-kenmerken: verlichting was oke en er stonden overal vulnisbakken om te recycleren
  • Verbleef September, 2016, bezocht alleen
U_Matas, General Manager van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordeling, 17 oktober 2016
Beste Ann,

Wat heerlijk te horen dat u een hele geslaagde vakantie in ons hotel heeft beleefd. We zijn verheugd te vernemen dat u heeft genoten van het eten en dat alles naar wens was. Het stemt ons vooral trots dat het personeel heel vriendelijk was en we zullen uw lof dan ook zeker aan hen overbrengen.

Heel erg bedankt voor uw aanbeveling en we kijken al weer uit naar uw volgende vakantie in Sandy Beach.

Met zonnige groeten vanaf Gran Canaria,

General Manager Seaside Sandy Beach****
Tielt, België
16 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
Beoordeeld op 22 juni 2016

Mijn vriend en ik verbleven 12 dagen in dit hotel, half pension. Het onthaal bij onze aankomst was goed verzorgd. Onze bagage werd direct overgenomen en we kregen een glaasje cava en voldoende informatie. De koffers werden ook aan de kamerdeur geleverd. Het buffet 's morgens en 's avonds was uitgebreid genoeg, we vonden er altijd genoeg lekkers om te eten. Het merendeel van het personeel is er zeer vriendelijk. Elke dag werd onze kamer gepoetst en dit was volledig in orde. Een geslaagde verblijfplaats dus!

• Verbleef Juni, 2016, bezocht met een partner
U_Matas, Director General van Seaside Sandy Beach, reageerde op deze beoordeling, 27 juni 2016
Beste Sandy Beach gasten,

Hartelijk bedankt dat u uw ervaring op TripAdvisor heeft willen delen. Wat heerlijk te horen dat jullie van het eten hebben genoten en dat de service en de schoonmaak erg naar wens waren. Ook zijn we trots te lezen dat het personeel erg vriendelijk was.

We hopen dat u een heerlijke vakantie bij ons heeft gehad en dat we u in de toekomst opnieuw bij ons mogen begroeten.

General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Playa del Ingles in overweging
op 0.2 km afstand
1.117 beoordelingen
op 15.5 km afstand
Gloria Palace Royal Hotel & Spa
Prijzen weergeven

In Seaside Sandy Beach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Seaside Sandy Beach

Gelegenheid: Seaside Sandy Beach
Adres: Avenida Menceyes s/n, 35100 Playa del Ingles, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Ingles
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 143 € - 283 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Seaside Sandy Beach 4*
Aantal kamers: 256
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Seaside Sandy Beach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Seaside Sandy Beach Hotel Playa Del Ingles
Seaside Hotel Playa Del Ingles

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?