Niels v

Ligbedjes oorlog in bezet gebied

3,0 van 5 bollen9 nov 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Gedoe met ligbedjes….
het is mij helaas niet vreemd dat de “Vroege vogels” onder ons rond de klok van 8 al ligbedjes rond het zwembad bezetten door er alvast handdoeken op te leggen.

In hotel Neptuno is het Next Level….

Ondanks het bordje “no reservation” bij het zwembad, vindt de “Duitse bezettingsdrang”
al rond de klok van 2 uur nachts plaats…..
Ja u leest het goed…rond 2 uur nachts kleuren de bedjes al handdoek blauw..

de “vroege vogels” zijn meer nachtbrakers geworden…

in hotel Neptuno moet je kennelijk rond middernacht al je ligbedje veilig stellen in bezet gebied.

Neptuno doe hier wat aan en haal de handdoeken voor 9 uur gewoon weg,
Of nog Beter… laat de handdoeken uitgifte
aan de Badmeester over want die is er ook…..

Zo sluit ik dan dan toch weer een beetje positief af.
Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Official Site
Gratis parkeren
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 22 december 2019

was mijn 1ste verblijf in Hotel Neptuno GC
De locatie was perfect, vlak naast het Jumbo center zonder overlast van het nachtleven
Ik was er half december en had geluk met het weer, veel zon enkele wolken
Het voordeel is de ligging van het zwembad, zelfs in december baadt het zwembad in de zon en met hun nieuwe ligbedden lig je comfortabel
Ik had de all inclusive formule gekozen en dit was zeer gemakkelijk
Je krijgt geen armbandje maar je toont of zegt gewoon je kamernummer

Het ontbijt is goed maar eentonig , de lunch is a la carte buiten bij de snackbar en erg aangeraden, je kan kiezen uit pizza's, pasta tot steak... incl salade en desertbuffet van 13 tot 16u en iedere zondag bbq.
Het avondeten Dinner was minder van kwaliteit, veel keuze maar erg smaakloos

Het personeel verdient een pluim, ze werken er graag en dat merk je ook, vriendelijk, gemotiveerd met veel humor
Ze weten je snel te kennen en onthouden wat je favoriete drankjes zijn . Ze spreken goed Spaans, Engels en Duits.

Met de all inclusive formule kan je heel wat dranken bestellen van mixdranken, wijn, speciaalbieren..Altijd netjes in een glas met enkel A-merken
Het publiek in december was een mix van jong tot oud, Er verblijven heel wat gay koppels in dit hotel wat voor een relaxte sfeer zorgt ,iedereen is er even vriendelijk
Het hotel zelf is wat gedateerd maar proper en goed onderhouden met heerlijke bedden
Minpunt waren de poetsvrouwen, Ze doen hun job goed maar zorgen er ook voor dat je rond 8u gewild of ongewild wakker word door hun lawaai, erg luidruchtig..
Het is een eindje wandelen naar het strand maar er schijnt een shuttle bus te zijn, taxi kan ook en deze zijn spotgoedkoop in Gran Canaria

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel met goede en vriendelijke service. Als je van uitgaan in de Yumbo houdt dan is de locatie perfect. Elke nacht naar huis rollen :). Hotel is echter enigszins gedateerd en wat klassiek. Maakt het wat oudbollig.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vakantie op Gran Canaria gestart met een geannuleerde vlucht en 25 uur later aangekomen. Na klein ongelukje met blikschade aan huurauto bleken onze 2 vakantiehuisjes in ** parque helaas reeds bezet. Oplossing : All inclusive verblijf in dit prima **** hotel. Mooie kamers, uitstekende maaltijden en vriendelijke, gezellige en zeer gastvrije medewerkers bij de receptie, de snackbar, het restaurant en zwembad. Een aanrader wanneer je een goed en gastvrij hotel zoekt!

Datum van verblijf: augustus 2019
Mur H, Manager van MUR Hotel Neptuno Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Dear Robv417,

we are sorry for the troubles you had with the flight and rent a car on the arrival day to Gran Canaria.
We are really happy to read that the upgrade from Parque Romatico to our Hotel Neptuno in All Inclusive could wash away all your worries of the arrival day and you had enjoyed our service and food at the fullest.
We hope to see you again very soon!

Please do not hesitate to contact us directly for your next holiday booking.

Kind regards,
Armando Romero
Hotel Director
murhotels.com

Beoordeeld op 29 juni 2019 via mobiele applicatie

Voor de 6e keer in Neptuno geweest, helaas dit jaar minder goed bevallen dan voorgaande jaren.

Ontvangst en check in zeer vlot en door een uiterst vriendelijke medewerker met een glas cava ontvangen.

De kamer is ruim met een fijn balkon.
De kamer is licht verouderd, vooral de vloer in de kamer, maar heeft verder alles wat je nodig hebt. Een gigantisch minpunt is de zeer slechte schoonmaak van de kamer. Al bij aankomst vele vieze plekken in de gordijnen, lange haren op de vloer in de kamer en badkamer. Ook naar meerdere keren klagen bij de receptie geen verbetering ondervonden.
De kamer is ook zeer gehorig, de buren die midden in de nacht douche klinkt alsof het in je eigen kamer is. Verder sluiten de kamer deuren heel stroef, waardoor dit voor een gigantisch geluid zorgt

Het ontbijt was dit keer grotendeels buiten op het terras en dit was zeer aangenaam.
Ook de lunch kaart op het buiten terras is vernieuwd. De gerechten zijn prima, echter vaak veel te doorbakken of niet goed klaar gemaakt. Persoonlijk vond ik de lunch erg achteruit gegaan ten op zichten van andere jaren.

Het diner daar in tegen was verbeterd. Ruime keuze aan gerechten, vriendelijke bediening aan de tafel. Helaas was het eten vaak niet goed warm, echter is dat niet te voorkomen in buffet vorm.

Het zwembad is ijskoud, niet verwarmd in de zomer periode. Bedjes worden al in de ochtend heel vroeg gereserveerd door handdoek leggers die dan vervolgens pas in de namiddag naar het zwembad komen. Hier doet men helaas niets aan. De tafeltjes rondom het zwembad worden schoongespoten, echter plakken vervolgens nog vol met viezigheid.

De locatie is perfect! Bij het gezellige Yumbo center dat direct hij het hotel ligt.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 juni 2019

Dit was inmiddels ons 5e bezoek aan dit geweldige hotel, de ontvangst was erg vriendelijk zoals altijd. Ditmaal een kamer op de 2e verdieping met uitzicht op het zwembad, de kamer was keurig schoon en dit bleef ook zo tijdens ons hele verblijf, elke dag keurig schone handdoeken en de kamer netjes gepoetst.Dit hotel is adult- only, een keuze die we bewust maken om lekker tot rust te komen, 's middags aan het zwembad kun je lekker zonnen en tot rust komen, het is er over het algemeen lekker stil. Dagelijks wordt er rond 12 uur een lekker glas Sangria rondgebracht bij het zwembad.Het ontbijt is keurig verzorgd met een ruim aanbod aan verschillende gerechten. De lunch is a la carte met keuze uit verschillende gerechten en een saladebuffet, kortom, keuze genoeg!Het avondeten wordt verdeeld in 2 lichtingen, een van 18:30 tot 20:00 en een van 20:30 tot 22:00, er wordt de eerste avond gevraagd een keuze te maken voor de rest van je verblijf uit een van deze lichtingen, ook krijg je een vaste tafel toegewezen.Het diner bestaat uit een buffet met veel keuze uit koude en warme gerechten en er wordt vis en/of vlees direct van de plaat voor je klaargemaakt, iedere avond is er een soort thema met bijpassende gerechten, voor ons was er altijd wel iets lekkers te vinden en de kwaliteit was uitstekend! Elke avond is er in de bar entertainment verzorgd in de vorm van muziek, zang, dans of karaoke. Dit zorgt voor een aangename sfeer om een drankje te doen. Als je de achteruitgang van het hotel neemt sta je letterlijk in het Yumbo winkelcentrum, leuk om wat rond te wandelen en er is van alles te koop voor de liefhebber! Het strand is ongeveer 10-15 min lopen, en volgens mij kun je zelfs een gratis bus nemen, dit kan ik echter niet uit eerste hand bevestigen!Ook is er een massage/schoonheidssalon,sauna en wat fitnessapparatuur beschikbaar,kan hier echter niets over vertellen want ik heb er geen gebruik van gemaakt.Het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam en de manager is duidelijk zichtbaar en bereikbaar voor gasten, iets wat ik wel kan waarderen!Als ik al een minpuntje zou moeten noemen zou ik willen zeggen dat het voor mensen die slecht ter been zijn niet zo makkelijk is, er zijn erg veel trappen en ik kan me voorstellen dat dit niet zo prettig is voor minder validen, echter denk ik dat door de structuur van het gebouw het erg lastig is om hier aanpassingen aan te doen.Kort samen gevat, mooi hotel met een goede hygiëne, goed eten en fantastisch personeel, het was ons wederom prima bevallen en we hebben ook alweer voor de volgende vakantie geboekt!Wat misschien nog waard is om te vermelden, als je rechtstreeks bij het hotel boekt, krijg je vanaf 10 nachten een gratis privé-transfer aangeboden en hoef je niet voor de kluis te betalen(normaal 2 euro per dag), wel de 10 euro borg maar die krijg je terug.

Datum van verblijf: mei 2019