Cordial Biarritz Bungalows(Playa del Ingles)
189 US$
  • Zwembad
AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
127 US$
124 US$
  • Zwembad
Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
156 US$
148 US$
  • Zwembad
Servatur Waikiki Hotel(Playa del Ingles)
149 US$
140 US$
  • Inclusief ontbijt
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
110 US$
103 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 123 US$ per nacht.

Bohemia Suites & Spa(Playa del Ingles)
236 US$
196 US$
180 US$
196 US$
186 US$
  • Restaurant
Hotel Riu Palace Maspalomas(Playa del Ingles)
228 US$
218 US$
243 US$
177 US$
26 maart 2018 beoordeeld

Hotel Neptuno heeft ons verrast door het echt vriendelijke en spontane personeel, de mooie kamer met prima bedden, het zeer goede eten en -wij hadden all-in geboekt- het zeer uitgebreide assortiment gratis drankjes. De ligging midden in het centrum was ook prima en de in eerste instantie gevreesde geluidsoverlast viel heel erg mee. Het grote Yumbo winkelcentrum lag direct naast het hotel en dat is ook makkelijk. Elke avond was er wel entertainment (zanger, kareoke etc.) en bij het mooie zwembad was er altijd wel een ligstoel beschikbaar. Het enige nadeel is dat er in de openbare ruimtes erg veel trappen en trappetjes zijn, dus voor minder valide reizigers is dit erg lastig. Maar dit is eigenlijk het enige minpuntje, verder is dit hotel een aanrader !!

Kamertip: Probeer een kamer te boeken aan de zwembadzijde
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect om even te ontsnappen in de koude wintermaanden mits het weer mee zit!

Adult only hotel, wat zeker fijn is. Veel ouderen en stelletjes, lekker rustig dus. Personeel super behulpzaam en vriendelijk!

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
10 januari 2018 beoordeeld

Super vriendelijk personeel in een kraaknet hotel !
Het eten was gevarieerd en lekker en een pluspunt is dat je bij all in ‘s middags kunt lunchen op her gezellig terras en je alle gerechten van de kaart kunt kiezen.
De dranken zijn heel goed verzorgd en alle echte merken zijn te krijgen, zonder supplement te moeten betalen. Er verblijven veel homokoppels, wat een speciale sfeer creeert, maar meestal zijn het heel vriendelijke mensen. Spijtig dat het niet vlak aan zee ligt, maar het is een mooie wandeling tot daar.

Kamertip: Wij zaten in kamer 108 = 1 verdieping met de trap l zicht op,het zwembad en overal,dichtbij
Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
12 december 2017 beoordeeld

het is een gezellig hotel alleen voor volwassenen en heel vriendelijk personeel met goed te eten en te drinken geen nep merken en bijna alles is er te krijgen.
de kamer zijn achterhaald als je in het oude gedeelte komt te zitten drie kwart is gerenoveerd a en zijn beter de oude kamers zijn echt niet meer van deze tijd.

Kamertip: gerenoveerde kamer vragen
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
30 november 2017 beoordeeld

Logeerden hier een weekje in kamer 202. Werden vriendelijk ontvangen en onze bagage werd zonder problemen direct naar onze kamer gebracht. Inchecken aan de balie verliep vlot. De kamer was netjes, ruim en het bed sliep heerlijk. Wij hadden half pension. Het ontbijt was voldoende en lekker. Om te eten 's avonds werd je de eerste keer een tafel toegewezen, waaraan je moest plaatsnemen elke avond. Het diner was lekker, maar eenzijdig. Het personeel was correct en heel vriendelijk. Dit hotel werd in het verleden / wordt bestempeld als volledig gay te zijn, wat totaal onterecht is. Tijdens ons verblijf was er een leuke mix tussen jong, oud, hetero en gay. Goede prijs/kwaliteit wat dit hotel betreft. Grote nadeel echter, maar dit is louter persoonlijk, is het lawaai afkomstig van het nabij gelegen Yumbo center. Als je een slechte slaper bent, moet je zeker met de terrasdeur dicht slapen en dan nog hoor je vaak tot de vroege uurtjes het lawaai van shows komende uit de Yumbo. Onze kamer was ook gelegen net aan het hek dat rechtstreeks toegang geeft van het hotel tot de Yumbo, en telkens hoorde je een slag als de deur ervan toeviel. Spijtig was ook dat de badkamer wat verouderd is; een bad met douche. Als je een douche nam moest je handdoeken op de grond leggen of anders was de vloer volledig nat. Het vernieuwen van de badkamer zou perfect zijn! De moderne kamer staat in contrast met de oudere badkamer.

Kamertip: Hoger gelegen kamers hebben volgens mij meer last van het lawaai komende vanuit de Yumbo.
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner