MUR Hotel Neptuno Gran Canaria
Bohemia Suites & Spa(Playa del Ingles)
349 US$
227 US$
203 US$
  • Zwembad
AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
156 US$
  • Zwembad
Hotel Riu Palace Maspalomas(Playa del Ingles)
252 US$
242 US$
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Las Gondolas Apartments(Playa del Ingles)(Heel veel waar voor je geld!)
97 US$
  • Aan het strand
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
117 US$
107 US$
68 US$
62 US$
Zie aanbieding
ClubHotel Riu Papayas(Playa del Ingles)
193 US$
192 US$
185 US$
Travelocity
  • Restaurant
Sol Barbacan Hotel(Playa del Ingles)
239 US$
223 US$
TripAdvisor
FilterenAlle talen
10 januari 2018 beoordeeld

Super vriendelijk personeel in een kraaknet hotel !
Het eten was gevarieerd en lekker en een pluspunt is dat je bij all in ‘s middags kunt lunchen op her gezellig terras en je alle gerechten van de kaart kunt kiezen.
De dranken zijn heel goed verzorgd en alle echte merken zijn te krijgen, zonder supplement te moeten betalen. Er verblijven veel homokoppels, wat een speciale sfeer creeert, maar meestal zijn het heel vriendelijke mensen. Spijtig dat het niet vlak aan zee ligt, maar het is een mooie wandeling tot daar.

Kamertip: Wij zaten in kamer 108 = 1 verdieping met de trap l zicht op,het zwembad en overal,dichtbij
Verbleef: Januari, 2018, reisde met een partner
12 december 2017 beoordeeld

het is een gezellig hotel alleen voor volwassenen en heel vriendelijk personeel met goed te eten en te drinken geen nep merken en bijna alles is er te krijgen.
de kamer zijn achterhaald als je in het oude gedeelte komt te zitten drie kwart is gerenoveerd a en zijn beter de oude kamers zijn echt niet meer van deze tijd.

Kamertip: gerenoveerde kamer vragen
  • Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
30 november 2017 beoordeeld

Logeerden hier een weekje in kamer 202. Werden vriendelijk ontvangen en onze bagage werd zonder problemen direct naar onze kamer gebracht. Inchecken aan de balie verliep vlot. De kamer was netjes, ruim en het bed sliep heerlijk. Wij hadden half pension. Het ontbijt was voldoende en lekker. Om te eten 's avonds werd je de eerste keer een tafel toegewezen, waaraan je moest plaatsnemen elke avond. Het diner was lekker, maar eenzijdig. Het personeel was correct en heel vriendelijk. Dit hotel werd in het verleden / wordt bestempeld als volledig gay te zijn, wat totaal onterecht is. Tijdens ons verblijf was er een leuke mix tussen jong, oud, hetero en gay. Goede prijs/kwaliteit wat dit hotel betreft. Grote nadeel echter, maar dit is louter persoonlijk, is het lawaai afkomstig van het nabij gelegen Yumbo center. Als je een slechte slaper bent, moet je zeker met de terrasdeur dicht slapen en dan nog hoor je vaak tot de vroege uurtjes het lawaai van shows komende uit de Yumbo. Onze kamer was ook gelegen net aan het hek dat rechtstreeks toegang geeft van het hotel tot de Yumbo, en telkens hoorde je een slag als de deur ervan toeviel. Spijtig was ook dat de badkamer wat verouderd is; een bad met douche. Als je een douche nam moest je handdoeken op de grond leggen of anders was de vloer volledig nat. Het vernieuwen van de badkamer zou perfect zijn! De moderne kamer staat in contrast met de oudere badkamer.

Kamertip: Hoger gelegen kamers hebben volgens mij meer last van het lawaai komende vanuit de Yumbo.
  • Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
7 november 2017 beoordeeld

Ik boekte het hoterl voor het eerst en was blij verrast, clean, behulpzaam en klantvriendelijk personeel. Het enige nadeel is de beperkte ruimte aan het zwembad, wat een te volle indruk schept. Maar ik ging dan maar het strand toe, en het probleem was ook opgelost. Het restaurant is druk, en het aanvullen van het buffet liep niet steeds vlot, maar er was genoeg keuze, Voor mij was het prima, en voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Voor mij zijn die prima, en dagelijks clean gemaakt.
  • Verbleef: Oktober, 2017, reisde alleen
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

+ vriendelijk personeel
+ goede bedden
+ lekker avondeten

-ijskoud zwembad
- smorgens zijn de broodjes meestal keihard
- na 10u bijna geen ligbed meer=voor het ontbijt gaan de meeste hun handdoek gaan leggen voor gans de dag

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner