Walter Eijsink

Heerlijk!!

4,0 van 5 bollen23 okt 2023 beoordeeld
Fantastisch hotel op een voor mij uitstekende lokatie. Alles op loopafstand te bereiken. Erg schone kamers, iedere dag nieuwe handdoeken en 2x per week nieuw beddengoed. Uiterst vriendelijk personeel. Ontbijt ruim voldoende en uitgebreide keuze. Zwembad groot met voldoende ligbedden en dagelijks schoon gemaakt. Geen wonder dat ik hier 3x per jaar verblijf. Zou liever een inloopdouche hebben ipv douchen in bad. Opgegeven wensen houden ze keurig rekening mee
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Servatur Don Miguel Adults Only
1.5 km van Servatur Don Miguel Adults Only
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 2 oktober 2023

Wat een prachtig hotel!
Propere kamer, zalig bed, vriendelijk personeel, lekker en divers ontbijt, groot zwembad, bar aan prijskwaliteit, ...
Alles wat je verwacht van een hotel. Echt een aanrader!
Om toch kritisch te zijn, was de douchekop van slechte kwaliteit. Maar dat was dan ook echt wel het enige.
Er is een pendeltrein voorzien om naar het strand te gaan. Maar dit is ook prima te voet doenbaar, ongeveer 20 min wandelen.
Het Yumbo winkelcentrum aan de overkant is dan weer minder de moeite.
Wij hebben een auto gehuurd voor 3 dagen. Dit was voor ons voldoende om het hele eiland te verkennen. Aanraders: Markt Puerto De Mogan, Boulevard El Faro, rum brouwerij Arehucas, Teror, ...
Niet twijfelen om deze vakantie te boeken!

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 26 maart 2023 via mobiele applicatie

Het hotel is goed gelegen. Dicht bij de duinen van Maspalomas( +-15 min stappen) en het Yumbo centrum.
Het hotel is verzorgd en het personeel is vriendelijk.
Het hotel heeft wel een opfrissing nodig want je ziet al de gehele opbouw dat het een hotel is gebouwd in de jaren 90 en was vroeger blijkbaar een Riu hotel gezien de logo’s op de douchegordijnen en de nooduitgangen. Het is niet echt rolstoelvriendelijk gezien de vele trappen en tussenverdiepen en weinig liften aanwezig.
De jacuzzi was buiten dienst dus wel jammer en het zwembad was proper en verzorgd en ze waken er wel op je geen strandbed kan reserveren.

Kamertip: Geen parkeergelegenheid Niet rolstoelvriendelijk Eten is verzorgd en leuke poolbar.
Datum van verblijf: maart 2023
SERVATUR DON MIGUEL, Guest Services / Front Office van Servatur Don Miguel Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2023

Dear Paepi82, We need to thank you for this detailed and helpful review of your recent stay at Servatur Don Miguel. The opinion of our guests is crucial for us to keep performing an excellence service. It has been a pleasure that you spent your holidays with us. Kind regards form the south of Gran Canaria.

Beoordeeld op 2 maart 2023 via mobiele applicatie

Goede prijsverhouding
Tegenover levendig winkelcentrum en uitgaan centrum
Mooi zwembad
Prima ontbijt
Vriendelijk personeel
Schone kamers
Entertainment
10 minuten naar het strand, steile weg terug
Je kunt ook een keer a la card eten, leuk maar laat je niet een fles wijn in de maag splitsen
Relaxte sfeer
Groot balkon met zitje

Minder
Niet zo’n beste wifi
Entertainment is iedere avond maar geen disco lampen terwijl ze er wel staan, erg donker bij en op podium, erg ongezellig
10.15 stopt entertainment, bar dicht om 11.00
Douchen in bad met douche gordijn
Lawaaierige eetzaal vooral door het afruimen, vorig kon je ook buiten op het terras ontbijten, dit jaar niet, jammer
Te weinig ontbijt gelegenheid buiten
Rekening niet op kamernummer, iedere ronde bij de bar afrekenen
Koffie niet zo best, eten is goed op het terras
Roken op het terras, dat was er vorig jaar niet. Laat rokers aan de voorkant van het gebouw roken.

Tip: een kamer aan zwembad kant. De suites hebben een grote aparte slaapkamer met losse bedden. Jammer,geen twee losse bedden in de andere kamer, dat bed is voor een twee persoons vrij smal.

Datum van verblijf: maart 2023
SERVATUR DON MIGUEL, Guest Services / Front Office van Servatur Don Miguel Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2023

Dear Saskia_keizer, Thanks for taking your time to share your experience at Servatur Don Miguel. This is a very valuable feedback for us that we really appreciate. Comments like yours help us everyday to keep improving. Please, accept our apologies for the inconveniences during your stay. It has been a pleasure that you spent your holidays with us. Looking forward to welcome you once more!

Beoordeeld op 11 februari 2023 via mobiele applicatie

Wij hebben er een week gezeten prima kamer deze was al ge-update met een inloop douche ipv badkuip.
Bedden waren prima ook het ontbijt was goed en gevarieerd.
Ook bij het zwembad altijd plaats en handdoek service. Nieuw was dat je moet betalen voor de handdoek pas ( €10,-) maar dat krijg bij het uit checken weer terug.wij hebben er genoten.
Het adult only was voor ons ook prima.

Datum van verblijf: februari 2023
SERVATUR DON MIGUEL, Guest Services / Front Office van Servatur Don Miguel Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2023

Dear Jaap V,
Thank you for the complimentary words about the rich breakfast buffet as well as the comfort of the beds. We would be very happy to welcome you again in the near future.
Kind regards,

Beoordeeld op 28 januari 2023 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel op de beste plek van playa del ingles.
Voor de deur van het hotel vind je een supermarkt pinapparaat en taxi standplaats.
Jumbo 1 minuut lopen.
Gran chaperal 5 minuten.
Er is nagenoeg altijd een taxi beschikbaar om je naar het strand te brengen voor 3 euro.Heerlijk zwembad met genoeg bedjes.Kamers iets wat gedateerd maar perfect schoon (elke dag) en fijne bedden.En het personeel is goud! Super vrolijk en altijd behulpzaam! Prijs kwaliteit gezien een van de betere in playa wij komen zeker terug!!

Datum van verblijf: januari 2023
SERVATUR DON MIGUEL, Guest Services / Front Office van Servatur Don Miguel Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2023

Dear Mr.FennoV
We are glad to read that your experience was excellent from the very beginning. Hope to see you again for your next holidays.
With kind regards, Servatur Don Miguel