Jaap V

Prima hotel

4,0 van 5 bollen11 feb 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij hebben er een week gezeten prima kamer deze was al ge-update met een inloop douche ipv badkuip.
Bedden waren prima ook het ontbijt was goed en gevarieerd.
Ook bij het zwembad altijd plaats en handdoek service. Nieuw was dat je moet betalen voor de handdoek pas ( €10,-) maar dat krijg bij het uit checken weer terug.wij hebben er genoten.
Het adult only was voor ons ook prima.
Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 25 feb 2023
Dear Jaap V,
Thank you for the complimentary words about the rich breakfast buffet as well as the comfort of the beds. We would be very happy to welcome you again in the near future.
Kind regards,
1.1 km van Servatur Don Miguel Adults Only
Aan het strand
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 28 januari 2023 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel op de beste plek van playa del ingles.
Voor de deur van het hotel vind je een supermarkt pinapparaat en taxi standplaats.
Jumbo 1 minuut lopen.
Gran chaperal 5 minuten.
Er is nagenoeg altijd een taxi beschikbaar om je naar het strand te brengen voor 3 euro.Heerlijk zwembad met genoeg bedjes.Kamers iets wat gedateerd maar perfect schoon (elke dag) en fijne bedden.En het personeel is goud! Super vrolijk en altijd behulpzaam! Prijs kwaliteit gezien een van de betere in playa wij komen zeker terug!!

Datum van verblijf: januari 2023
SERVATUR DON MIGUEL, Guest Services / Front Office van Servatur Don Miguel Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2023

Dear Mr.FennoV
We are glad to read that your experience was excellent from the very beginning. Hope to see you again for your next holidays.
With kind regards, Servatur Don Miguel

Beoordeeld op 15 januari 2023 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit fantastisch. Vriendelijk personeel, heel uitgebreid ontbijtbuffet, goede hygiene. De snacks aan het zwembad ook heel lekker en verzorgd. Gewoon super goed ! Enig klein minpuntje : het raam dat niet goed afsluit. Als ik terug naar Gran Canaria boek ik hier zeker terug.

Datum van verblijf: januari 2023
SERVATUR DON MIGUEL, Guest Services / Front Office van Servatur Don Miguel Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2023

Dear Mrs. Martine,

Thank you very much to visiting Servatur Don Miguel and for sharing your experience with us.

Kind regards,

Beoordeeld op 24 april 2022 via mobiele applicatie

Grootschalig gerenoveerd..🙄..hotel in 2012..(niet echt te zien!)..met behoorlijke kamer met hangkast en 1 plank...voor de rest bureau met laadjes en nachtkastjes met laadjes voor legkleding in op te ruimen. Kleine compacte badkamer waarvan bad gerepareerd..🙄..en deur verkeerd open tegen toilet aan..🙄... Vreemd..had anders gekund....Goede matrassen maar krakend tegen houten achterwand en behoorlijk balkon. De kamers zijn erg gehorig ivm drukke straten aan 2 kanten en enkele beglazing van balkon (aan straatzijde)...Jammer....neem oordopjes mee , want hele nacht hoor je auto,s en motoren langsrijden.!!!..Zeer uitgebreid ontbijt ... voor iedereen wat...en telkens aangevuld...Goed..!!👍...complimenten..
Centrale maar drukke en gehorige ligging dus.

Kamertip: Probeer kamer aan zwembad...alléén overdag en ,s avonds wat gehorig
Datum van verblijf: april 2022
SERVATUR DON MIGUEL, Guest Services / Front Office van Servatur Don Miguel Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2022

Geachte René,

Hartelijk dank voor uw review over ons hotel.
We habben uw bemerkingen reeds doorgegeven aan de desbetreffende departementen.

Beoordeeld op 28 februari 2022 via mobiele applicatie

Dit adults only hotel is enigszins gedateerd, maar toch kun je hier prettig verblijven. De kamers zijn schoon en bedden iets aan de harde kant, maar voldoende. Fijn zwembad met goede ligbedden. Leuk terras. Het hotel presenteert zichzelf als gay-vriendelijk en dat straalt het ook uit. Ontzettend vriendelijk en vrolijk personeel. Ontbijt is goed met veel keuze in de eetzaal. Je kunt ook op het terras ontbijten. Dan is de keuze wat minder. Diner is in buffetvorm. Veel keuze. Koud buffet is goed, warm buffet is wisselend. WiFi netwerk is prima.
Er is ‘s avonds live muziek. Jammer genoeg stopt het al om 22.30 uur. De bar sluit dan ook bijna.
Het hotel ligt vlakbij de Yumbo (shopping en uitgaan). Strand is even lopen (heuvelafwaarts), maar prima te doen. Terug namen we een taxi (5 euro).
Conclusie: 3 sterrenhotel waarbij je waar voor je geld krijgt. Ik zou nog wel een keer boeken.

Kamertip: Neem geen kamer aan de achterzijde van de linkervleugel. Geen zon en luidruchtige airco unit van achtergelegen hotel.
Datum van verblijf: februari 2022

Geachte jacquelines21,

Beoordeeld op 23 januari 2022 via mobiele applicatie

Prijs en kwaliteit prima in orde. Wij werden vriendelijk en naar wens geholpen bij een defect in onze kamer. Kregen een vergelijkbare kamer aangeboden. Qua ligging perfect. Dichtbij heel veel restaurants. Ontbijt is voldoende. We hadden logies en ontbijt geboekt en hebben elke avond een restaurant in de buurt bezocht. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken

Datum van verblijf: januari 2022
SERVATUR DON MIGUEL, Guest Services / Front Office van Servatur Don Miguel Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2022

Geachte 26mirandak,