Ruud1983

Prima all-in hotel op loopafstand van het strand

Beoordeling van Servatur Waikiki
4,0 van 5 bollen1 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel. Het zwembad is lekker groot en zeker onze eerste week was het nog erg rustig. Of het echt verwarmd was zoals aangegeven stond betwijfelen we maar met het lekkere weer is het na even wennen prima te doen.

Het eten was netjes verzorgd en afwisselend. Het is geen sterrenrestaurant maar dat kun je ook niet verwachten van een goed betaalbaar all-in hotel. Veel keuzes uit salades, fruit, vlees/vis etc. Maar ook voor de Kids is er altijd friet, pizza of ander lekker eten.

Voor ons was vooral het voetbalveldje belangrijk wat erg goed voldeed. Ook de animatie was prima al werd die de 2e week (wss doordat het wat drukker werd) pas wat fanatieker voor de kids.

Kamers waren ok. Wij zaten op de begane grond en hadden dus een ruime 'tuin' met ligbedden waar in de avond de zon nog even lekker op stond. Meeste andere kamers hebben een klein balkon.

Naar het strand is het een klein kwartiertje ligt bergaf lopen. Maar wel goed te doen.

Al met al een prima hotel.

Ps. Gran Canaria zelf gaat wel hard achteruit met leegstand als je iets verderop van het strand komt.
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Vraag naar een kamer op de begane grond met tuintje.
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 mei 2024
Dear guest,

Thank you so much for choosing our hotel and for your high rating. Your satisfaction and this review i is the best reward for us.

We hope to see you again. Do not forget that you can send us an email with your room preferences. We are always available at waikiki@servatur.com.

Marta Guerra.
Word beloond met One Key
  • Skyscanner.com
0.6 km van Servatur Waikiki
Volledig restitueerbaar
Meerdere manieren om te betalen
  • Vio.com
  • Official Site
1.7 km van Servatur Waikiki
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 20 april 2024 via mobiele applicatie

Het hotel is gedateerd en erg gehorig. Zo werkt de airco slecht, is de wifi matig en gaan de schuifdeur van zowel het balkon als de kledingkast niet goed open. Op de gewone kamers ontbreken een koelkast, waterkoker etc. Hier werd wel mee geadverteerd. De kamer was redelijk schoon maar omdat het gedateerd is, zie je bijvoorbeeld wel schimmelvorming op de voegen tussen de tegels.

Het entertainment was goed. Elke avond is er wel een show met veel muziek. Vaak duren deze shows ongeveer 2 uur. De kamers zijn gehorig. Als je moeilijk slaapt of kinderen hebt, vraag dan om een plek aan de straatzijde. Het uitzicht is dan wel meteen een stuk minder.

Het personeel vond ik soms wat onvriendelijk en onprofessioneel. Wij waren met een groep van 9 maar de reservering was niet goed verwerkt. We hebben een uur bij de receptie gestaan, geen excuses of iets dergelijks. Ondertussen zochten zij naar beschikbare kamers. In het restaurant was het ook niet gastvrij. Mensen naast ons vroegen om een lepel (die van hen was vies) en die mochten ze zelf gaan halen aan de andere kant van het restaurant. Bij ons werden geregeld borden weggehaald terwijl we nog niet klaar waren. Adriana is ons het meest bijgebleven omdat zij vaak hoest terwijl ze naast onze tafel stond, zonder haar hand voor de mond. Het werd niet gewaardeerd toen er (goed bedoeld) wat van werd gezegd.

Het personeel bij het entertainment was wel erg leuk en de schoonmaaksters waren ook erg vriendelijk.

Het restaurant en het eten is prima. Afwisselend genoeg en het smaakt goed. Ook is er altijd meer dan genoeg. Overdag kun je snacks eten en cola etc. uit een apparaat halen.

Het zwembad is prima. Er zijn er twee, 1 kinderzwembaden 1 groot zwembad. Beide schoon (op het oog) en genoeg bedden. Er is geen toezicht.

De gym is klein maar goed geventileerd en schoonmaakmiddelen zijn aanwezig, voor na gebruik.

Ik vul de review later aan…

Kamertip: Met kinderen een kamer aan de straatkant reserveren. Je hebt daar uitzicht over het speeltuintje en het kinderzwembad.
Datum van verblijf: april 2024
Servatur Hotels, General Manager van Servatur Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2024

Dear guest,

Thank you for sharing your review.

We are sorry if some of the services offered were not up to your expectations. However, we will take the above into consideration in order to continue to improve and offer the best service.

We hope to see you again and show you the improvements made.

Kind regards, Marta Guerra.

Beoordeeld op 12 december 2023

Goed hotel, met mooi uitgebreid all-inclusief concept.
Merendeel vriendelijk personeel.
Eten en drinken 3 sterren waardig.
Schone kamers.
Elke avond animatie, voor kinderen binnen en ouderen later daarna binnen en gezellig buiten op het terras.
Veel oudere stellen (60+), meerendeel Nederlanders en Belgen.

Kamertip: Boek all-inclusief!
Datum van verblijf: oktober 2023
Servatur Hotels, General Manager van Servatur Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2023

Hello Mr. Johan,

Thank you for sharing your review with us. We are very happy to know that your experience and stay with us has been great. We hope you come back soon and give you an even better experience than before.

Marta Guerra.

Beoordeeld op 5 januari 2023

Dit hotel gekozen owv de prijs omdat in de kerstperiode de hotels duurder zijn. Mr hierop zal ik nooit meer besparen.

Qua kamers simpel proper al kon de afwerking beter. We hadden waterkoker in de kamer mr die moest ik in de badkamer zetten omdat er daar en stopcontact was.
De tassen en de glazen werden gewoon afgespoeld en terug gezet bij de dagelijkse poets van de kamer. Nog niet afgedroogd. Eigenlijk hoor je propere te krijgen.
Qua eten/ restaurant viel hard tegen.
Frisdrank zou je uit plastic bekers moeten drinken die ook weer niet afgedroogd zijn. Frisdrank was uit een automaat ( siroop)
T eten wordt veel te veel op voorhand gemaakt. Bv vlees vis ligt al gebakken in een pan om warm te blijven mr is tegen dat ge t eet uitgedroogd.
Fruit veel te rijp waardoor veel darmklachten.
Heb een darminfectie aan deze vakantie overgehouden helaas.
Zoet beleg enkel keuze uit confituur of . Choco moest je uit de grote pot nemen met een mes dat volledig volhing. Qua hartig beleg: ik eet graag spaanse ham mr die heb ik 2 x gezien. Wat ik spijtig vond.
Dus door dit alles had ik schrik voor het eten met oudjaar mr dat heeft me dan positief verrast. Dat was geweldig top. Niks op aan te merken.
Qua vriendelijkheid van personeel kan beter vind ik. Ze zeiden gewoon niks. Dat ben ik niet gewoon eigenlijk een simpele goedendag kan toch wel.
Ook een zeer rumoerig hotel er hangt geen ontspannen sfeer vind ik. Steeds lawaai, muziek.
Terwijl ik toch wel op zoek ben nr rust tijdens mijn vakantie.

Er zullen vast wel mensen zijn die hier geen problemen mee hebben. Mr niet als je er veel geld voor betaald hebt.

Datum van verblijf: december 2022
Servatur Hotels, General Manager van Servatur Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2023

Hello Mrs.Kristel
Thank you so much for choosing Servatur Waikiki for your holiday. We are sorry to hear that your stay in our hotel did not meet your expectations. We are surprised by your review. Thanks for the good words about New Year's Eve. We will work to improve our services in the future and we would love to welcome you back to our hotel.
Best regards Rayco Ortiz.

Beoordeeld op 29 oktober 2022

Groot hotel, leuk opgezet in 5 torens met van binnen prachtige architectuur. Kamers klein en simpel maar schoon. Leuk kinderzwembad en groot familiezwembad. Veel ligbedden, altijd wel 1 te vinden. Al heb je natuurlijk de suffers die er om 8.00 uur een handdoek neerleggen om er om 15.00 uur op te gaan liggen. In de avond live muziek, leuk en gezellig. Helaas blijf je dit horen tot in de late uurtjes, waarna het slaan van de deuren begint en het rennen over de galerijen.

Ontbijt is goed, veel te kiezen, alleen is de kaas niet te eten en de koffie niet te drinken.

Lunch en diner, daar maak je ons niet blij mee. Iedere dag hetzelfde flauwe eten. Gefrituurd of doorgekookt. Gortdroog wat met veel jus of saus wordt gemaskeerd. Rauwe groente waar ik goed ziek van ben geworden. Iedere dag een andere extra maaltijd of 2, maar ook dat flauw en droog. Jammer want de potentie is er.
Pizza, hamburgers en hotdogs zijn allen pre-fab en van mindere kwaliteit.

Het personeel over heel het terrein werkt hard en z’n best doet. Vriendelijk en gezellig, al spreken ze niet allemaal Engels, dat is geen obstakel.

Inderdaad op een 10 minuten lopen van het strand: 2,40€ met de taxi.. zeker terug een aanrader!
Ook de duinen in het zuiden zijn een aanrader! Wij liepen in 12 km over de duinen naar de vuurtoren, prachtig maar zwaar.

Playa del Inglés is mega toeristisch, heel veel winkeltjes die heel veel van hetzelfde verkopen. Straatverkopers en veel goedkope restaurantjes, kroegen en discotheken.

Conclusie: wij komen hier niet meer ☺️.
Wel op Gran Canaria overigens: een prachtig eiland met authentieke dorpjes. Wel mogen ze nog wat verbeteren op het gebied van het zetten van goede koffie en het kruiden van het eten.

Datum van verblijf: oktober 2022
Servatur Hotels, Director General van Servatur Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2022

Dear guest,

From Servatur Waikiki we thank you for taking the time to share with us your comments. It motivates us to continue to serve you well. We are very pleased to read your detailed review, all positive aspects you mentioned and on another hand apologies to not achieve your expectations. We have already taken notes of your comments and we will pass them on to the corresponding departments in order to investigate the implementation of improvement measures.

We hope to see you again soon on behalf of the entire Servatur Waikiki team. Don't forget that you can write to us at waikiki@servatur.com to find out your preferences.

Yana Siaminskaya

Beoordeeld op 27 oktober 2022

Een leuk hotel met veel vertier en mogelijkheden voor gezinnen met kinderen.

De kamers zijn klein en simpel maar worden netjes bijgehouden door het personeel. Er is een groot zwembad en er is een kleiner kinderzwembad voor de leeftijd tot 8 jaar. Er zijn daarnaast sportveldjes en een binnendisco. Ook is er een speeltuin met een miniclub waar activiteiten zijn voor de kinderen.

Alle bedjes rondom de zwembaden worden dagelijks afgespoten en netjes rechtgezet. Dit zorgt we wel voor dat de bedjes in de ochtend rond 0900 nog wat vochtig kunnen zijn.

Het eten bestaat uit een afwisselend lopen buffet wat een vaste basis heeft en een gedeelte wat dagelijks wisselt. De kwaliteit is goed en er is voor ieder wat wils. Veel zeedieren en groente maar ook friet en pizza. Teveel om op te noemen. Bij het zwembad is een poolbar met terras en podium waar de hele dag door activiteiten zijn, bingo, kindervertier en live muziek. De live muziek gaat vaak in de avond door tot een uur of elf dus het kan verstandig zijn om een kamer te vragen aan de achterzijde van de gebouwen in het geval van bijvoorbeeld jonge kinderen. De muziek staat vrij hard al is het op onze kamer(in het laatste achterste gebouw) met de deur dicht prima te doen.

Bij het all-inclusive wat wij hadden zitten ook cocktails en prosecco en daar wordt niet zuinig over gedaan. Het personeel is daarnaast erg vriendelijk en behulpzaam, de ene keer dat dit niet zo lijkt heeft het te maken met de taal barrière en dan komt een glazenhaler wat nors over.

Wij zijn hier nu voor de 2e keer en zijn hier erg tevreden over. De klachten die ik lees over het buffet(dat heb je bijna bij ieder buffet) en geluidsoverlast zijn begrijpelijk maar dat ligt ook aan je eigen instelling.

Datum van verblijf: oktober 2022
Servatur Hotels, Director General van Servatur Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Hello Mr. Jan,

Thank you for sharing your review with us.

It makes us very proud to know that the services offered have lived up to your expectations and, therefore, your experience in our hotel has been completely satisfactory.

We look forward to welcoming you again.

Kind regards, Marta Guerra.