Chris-uit-P
Panningen, Nederland

met sunset rooftopbar, prima adult-only hotel

4,0 van 5 bollen2 aug 2022 beoordeeld
goed hotel, goede meertalige receptie, vriendelijk personeel. De kamers zijn modern ingericht met goede boxsprings. het eten is prima en gevarieerd. Iedere dag een ander thema, bijv. mexicaanse , italiaanse, canarische avond.
Zwembad/strand handdoeken service.
Op de 9e verdieping een sunset rooftop bar met aan de zijkanten een zonneterras met jaccuzies. Hier heb je een prachtig uitzicht over Playa del Ingles. Zeker een aanrader !!
Datum van verblijf: juli 2022
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 aug 2022
Dear Guest,
First of all we would like to thank you for choosing our hotel HL Suitehotel Playa Del Ingles for spending your holidays and for taking the time to write a review about your experience in the hotel.

Your feedback is important to us and your comments will be shared with the appropriate departments.

We would be very happy to welcome you again in HL Suitehotel Playa Del Ingles.

Best regards,

Martin Kuckenburg, General Manager.
Volledig restitueerbaar
  • eDreams
0.6 km van HL Suitehotel Playa del Ingles - Adults Only
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 25 juni 2022

In mei voor de 4e keer in dit hotel gelogeerd. Het eten is voortreffelijk, alsook de thema avonden zijn een voltreffer met als uitschieter een sushi-avond geprepareerd door een Japanse chef. Het personeel is zeer hulpvaardig en vriendelijk. Van de tuinman tot de manager. Het enige minpuntje was dat dit jaar enkele drankmerken zoals Beefeater en Martini niet meer in de all-inclusive zaten. Maar volgende week gaan we terug naar dit hotel voor onze zomervakantie.

Datum van verblijf: mei 2022
Hoteles Lopez, Director General van HL Suitehotel Playa del Ingles - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2022

Beste Dirk,

Hartelijk dank voor wederom ons als jullie vakantie bestemming te kiezen!

Wij zijn blij te lezen dat jullie weer hebben genoten van de vakantie bij ons en vandaag weer van een 10 daagse vakantie kunnen genieten.

Wat betreft de Beefeater en Martini, deze zijn inderdaad uit het pakket gehaald maar aangezien dit jullie 6e! verblijf wordt houden we deze inbegrepen voor jullie.

Geniet van jullie vakantie en neem gerust contact op met de receptie of de directie als we jullie ergens bij kunnen asisteren.

Met hartelijke groet,

Gina
Afd commercieel

Beoordeeld op 3 mei 2022 via mobiele applicatie

Erg mooi hotel waar geen kinderen zijn .erg rustig .wel gehorig met de buren.Goede servies en erg netjes en schoon.Goede bedden en elke dag schone handdoeken.Er word goed gepoetst en de bedden worden fijn opgemaakt.Iedereen is erg vriendelijk en met ontbijt is er heel veel keuze in brood en beleg en lekkere cappuccino

Datum van verblijf: mei 2022
Hoteles Lopez, Geschäftsführer van HL Suitehotel Playa del Ingles - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2022

Dear Guest,
Thank you so much for your 5-star review posted on TripAdvisor and for your unconditional loyalty. It is to guests like you that we owe the success of our Suite Hotel,Hoteles Lopez****.
Best regards
Martin Kuckenburg, General Manager Suite Hotel Playa del Ingles****. HL.

Beoordeeld op 11 december 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel.
Erg vriendelijk personeel, alleen bij de receptie wat zakelijk en koel.
Receptie doet niet gezellig aan.
De kamers zijn schoon, maar beetje aan de kleine kant, bed is groot, goed.
Geen makkelijke stoel aanwezig.
Mooi balkon, maar ook de stoelen zouden wat comfortabeler mogen zijn.
Uitzicht op zee, tenminste, daar moet je wel meer voor betalen.
Kluisje ook aanwezig, maar als je die wil gebruiken kost dat wel €16.-- per week.
Het eten, persoonlijk vind ik dit onder de maat,
Gezien dit wel de naam draagt 4 sterren hotel.
Het is ook niet al te warm, en ja, je kunt dan nog evt een magnetron gebruiken, maar lijkt mij niet de bedoeling.
Het restaurant, nee, dit mag de naam niet hebben, het is een eetzaal, met ongezellig wit licht. De bediening wordt vooral gedaan door stagiaires, ze doen hun best, maar soms beetje chaotisch. Kwaliteit van het eten, ... hoort niet bij een **** hotel
Zwembaden zijn in orde, ligbedden ook goed.
Maar het terras meubilair erg simpel en hard.
Dakterras....., dat is echt geweldig, mooie bar, zonneterras, echt goed, en een prachtig uitzicht.
Dus, echt wel een goed hotel, maar prijs kwaliteit verhouding, nee, dan zijn er wel verbeter punten

Datum van verblijf: november 2021
Hoteles Lopez, Geschäftsführer van HL Suitehotel Playa del Ingles - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2023

vielen herzlichen Dank für Ihre kommentare. Wir sind glücklich und stolz, Sie zu unserer Suite Playa del Ingles Familie zählen zu dürfen.
Wir alle freuen uns sehr, dass es ein schöner Aufenthalt war und es Ihnen an nichts gefehlt hat.
Wir sehen unserem nächsten Wiedersehen in Ihrem Zuhause auf Gran Canaria schon freudig entgegen.
Herzliche Grüße
Martin Kuckenburg, Direktor Suite Hotel Playa del Ingles****

Beoordeeld op 5 oktober 2021

Pas terug gekomen van een 12 daagse vakantie. Hotel is alleen toegankelijk voor adult only.
Ontvangst vriendelijk, kamer zag er prima uit, bed slaapt top! en het uitzicht was prachtig (gekozen voor een zeezichtkamer). Personeel probeerde keihard zijn best te doen en het zijn allemaal super mensen! Voor de nederlanders die nog gaan t/m december. Neem Libelle's en Margriet mee voor Barman Lambert (werkende op de 9e etage bij de bar) Hij gaat bijna met pensioen maar woont al lang op het eiland met zijn vrouw. Met het eten diende je een mondkampje te dragen (ja, echt over mond en NEUS! mensen), ik had medelijden met het personeel die nog steeds mensen moest corrigeren en uitleggen. Dit weten we nu toch wel mensen!!) Ook diende je op te scheppen met een handschoen. Mensen die zeggen dat het personeel onaardig is? Kijk is even naar je eigen gedrag want van velen (vooral Duitsers) verdiende dit niet de schoonheidsprijs. Wij hebben het over het algemeen gewoon top gehad. Geen verbeterpunten? jawel. Het hotel moet echt onderscheid maken tussen rokers en niet-rokers, hier zijn ze wel mee bezig maar onvoldoende. Ik vind dat ik als niet roker best buiten mag ontbijten of dineren en dat ik geen last ervan hoef te hebben. Deel voor beide gewoon een gebied in en je bent een stuk verder. Bij dit aangegeven te hebben bij de manager kregen we eerst te horen: Iedereen moet een fijne vakantie hebben en later is er blijkbaar meer over geklaagd want toen was er buiten een niet rokersgedeelte aangebracht maar ik heb daar geen borden of stickers van gezien) Ik kan ivm mijn longen niet tegen de rooklucht en was dus veroordeeld tot binnen eten. Dit moet echt beter kunnen, kan bij andere hotels ook, daar heb ik het nog nooit mee gemaakt iig en was het netjes gescheiden. Spar is gelegen naast het hotel en is vrij goedkoop. Let op: Kluisje kost geld (+-2,00-2,50 per dag)

Kamertip: Kies voor een zeezichtkamer zo hoog mogelijk hoewel je wel flink wat bij betaald maar het is het waard.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 28 juli 2020 via mobiele applicatie

Buiten gewoon een super hotel
Erg vriendelijk personeel
En aardig jongen bij het zwembad die de handdoeken aan neemt
We gaan in september 2020 daar wéér heen voor ons geen ander hotel meer
Tot snel lieve mensen