DutchieNH
Alkmaar, Nederland

Wij zaten (gelukkig) op een rustige plek.

Beoordeling van Los Arcos
3,0 van 5 bollen26 jun 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ideaal voor ons. Dicht bij Yumbo en Cita.
De zgn bungalows zijn van alle basisfuncties voorzien. Als je een auto hebt is het wel een ramp met parkeermogelijkheden. 3x per week schone handdoeken. De schoonmaak gebeurt in minder dan 5 minuten ??? Dat is wel te zien.
Als je voor je rust komt vraag dan om een huisje ver weg van de zwembaden ;-)
Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gratis parkeren
  • Vio.com
1.8 km van Los Arcos
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima vakantie gehad op Los Arcos. Nette bungalows, schoonmaak in orde en de bedden zijn prima.

Nadeel is wel dat er een groot verschil in privacy is. Bij onze bungalow zat een onbruikbare achtertuin, woesternij. Zonkant was netjes maar weinig privé.

Complex is in herstel, pakken ze goed aan. Zien ze een defect in het park, is het een dag later gerepareerd.

Veel bungalows van Spanjaarden waardoor het in het weekend drukker is.

Sept 2019 weer naar Los Arcos

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Keurig bungalow park vlakbij de yumbo. Wel erg veel verschil in ligging en ruimte om huisje. Wij hadden 332 met eigen deur naar de straat. Basic inrichting, goede bedden, helaas geen airco. Nette zwembaden. Leuke zwembad bar.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 18 december 2016 via mobiele applicatie

Wat een rot accomodatie.
Met 7 personen hierna toe gegaan verdeeld over 2 zgn bungalows.
Wij dachten op een bungalowpark aan te komen , maar deze bungalows zijn allemaal van particulieren die ze zelf verhuren.
Je ziet er ook helemaal geen personeel lopen.
Op het park zelf veel oudere duitsers die daar zelf een bungalow hebben en die liefst niemand willen horen.
Kortom wil je een erg vervelende verpestende vakantie dan is dit het adres,

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 5 juni 2016

alles is zeer over zichteluk er hangt een plattegrond van heel bungalows park verschillende bars je hoeft eigenlijk het park niet af je hebt er verscheidene winkels je kan er echt alles krijgen en de bungalows zijn ruim en netjes

Kamertip: ook goed geschikt voor kinderen
Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 april 2015 via mobiele applicatie

Tien jaar geleden een paar keer geweest en toen was alles prima. Dit jaar 5e keer.

Nu is de service onder de maat en je betaalt je scheel voor WIFI. Je betaalt €30 voor 14 dagen en dat is dan voor 1toestel. Wil je dus iets normaal kunnen doen dan ben je samen €60,- kwijt. Voor 11 dagen kost het hetzelfde. Ook eerst laten betalen en dan pas vertellen dat het voor 1 toestel is. Ik werd er boos om en dan is het daarna ook lastig om weer blij te worden.

Schoonmaak is prima, het is rustig en de huisjes worden stuk voor stuk opgeknapt. Je zit midden in Playa maar wel lekker rustig. Dichtbij de Yumbo (shoppingcentre) maar geen geluidsoverlast. Verder dus prima verblijf voor weinig geld op een goede locatie.

Ik ga er niet meer heen totdat de WIFI gratis is.

Datum van verblijf: april 2015