CErikHilde
Simmerath, Duitsland

Zeer fijne vakantie gehad

Beoordeling van Sunprime Atlantic View
5,0 van 5 bollen7 aug 2019 beoordeeld
Wij hebben een zeer fijne vakantie beleefd in dit mooie hotel.
Zeer vriendelijk personeel, mooie grote en nette kamer gehad, lekker en afwisselend eten zowel s morgens s middags en s avonds. 4 mooie zwembaden waar het rustig vertoeven is (er zijn geen kinderen ) .
Een minpuntje is dat het bij het avondeten wel behoorlijk warm is in het restaurant .
Datum van verblijf: juli 2019
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 8 aug 2019
Hi C Erik
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and thank you for letting us know about the hiccups.
We hope to see you again very soon and our improvements.
Best regards
Geen aanbetaling vereist
  • Skyscanner.com
  • Trip.com
0.3 km van Sunprime Atlantic View
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
  • Priceline
0.8 km van Sunprime Atlantic View
  • Algotels
1.2 km van Sunprime Atlantic View
  • Algotels
1.6 km van Sunprime Atlantic View
Aan het strand
  • Official Site
  • Hotels.com
2.2 km van Sunprime Atlantic View
  • Priceline
0.5 km van Sunprime Atlantic View
  • travelup.com
  • Expedia.com
1.6 km van Sunprime Atlantic View
  • StayForLong
1.4 km van Sunprime Atlantic View
Word beloond met One Key
  • Priceline
0.5 km van Sunprime Atlantic View
  • Booking.com
1.5 km van Sunprime Atlantic View
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Net, schoon en rustgevend hotel.

Bij aankomst goed ontvangen, vriendelijk personeel en erg behulpzaam.

Eten was heerlijk en erg gevarieerd, wij hebben elke dag wat anders kunnen eten.

De kamer zag er goed uit, bij aankomst stond er een flesje wijn voor ons klaar. Ze zijn milieu bewust en laten je zelf beslissen wanneer je weer schone handdoeken wil hebben. Naast dat werd elke dag de kamer weer netjes gemaakt door het personeel.

Ruim assortiment aan cocktails, wij hadden verwacht dat wij bij de alcoholische dranken de keuze hadden tussen wijn en bier echter was dit niet het geval en hadden wij een ruime kaart.

Heerlijk kunnen opladen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager van Sunprime Atlantic View, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Hi Jasmin, thank you for staying at our hotel and for your very kind review, we are pleased to know you had a great holiday with us,

welcome back to team

Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

Voor derde keer afgereisd naar Sunprime. Vanaf vliegveld met een huurauto naar hotel gereden. Voor het hotel een gratis ruime parkeerplaats. Hotel heeft ook een All incl formule. Prettige fijne ontvangst aan de receptie om 11.30 uur en kamer was al gereed. Voor een 3e maal een kamer direct aan zwembad, nu kamer 048. Leuke start van de vakantie. Kamer, badkamer, keuken, bedden, terras met stoelen en ligbedden perfect. Vanaf ligbedden zo het zwembad in 👍. Minimarkt is goed alles verkrijgbaar en na 17 uur is ook boven de bar open. Restaurant voor ontbijt, lunch en diner ruim en enkele tafels buiten. Het eten is zeer gevarieerd en echt lekker. Personeel zeer vriendelijk en leuke contact mee gehad en nu nog steeds. Kamers op 4e verdieping mooi uitzicht richting vuurtoren en zee van Maspalomas. 3 zwembaden waarvan 1 zwembad bedoeld is voor luchtbedden en balspel. Ligbedjes zijn er genoeg en anders worden er bij geplaatst. Ligbedjes voor 9 uur niet reserveren, helemaal top en daar wordt ook op gecontroleerd. Ook heerlijk op het gras kunnen liggen. Via de app van Sunprime is alle info te zien mbt bijv activiteiten en tijden van restaurant en bar! Klein wellness centrum met massage, sauna en zwem/bubbelbad binnen! Overdag gratis strand shuttle bus vanaf hotel! Elke avond live muziek met wisselend niveau. Hotel is alleen voor 16 plus en de rust is er ook naar zowel overdag als ‘s avonds.
Wederom een groot compliment voor al het personeel want zij staan 24/7 gereed voor de gasten en dat is ook merkbaar en zichtbaar.
Dus… tot sept maar weer dan gaan we terug met vrienden. 🔝🥂🍀🤘👍

Gracias 😘

Datum van verblijf: juni 2019
Thomas_Cook_ES, Manager van Sunprime Atlantic View, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2019

Hi, thank you very much for your kind review, we are pleased to know you had a great holiday with us, also for the very useful tips for new visitors, welcome back to Sunprime Atlantic View, My Olsen

Beoordeeld op 14 mei 2019 via mobiele applicatie

Aangenaam verrast...
Vriendelijk ontvangen aan de receptie.
De kamer, groot,
keukentje met alles erop en eraan, waterkoker, koffiezet. Er stond een flesje wijn en een grote fles water klaar.
Zitruimte met tv die op een draaikastje staat zodat je, als je ze omdraait, tv vanuit bed kan bekijken.
Slaapkamer in aparte ruimte, goed bed. Veel bergruimte, gratis safe, strijkijzer, strijkplank, badjassen, slippers en strandlakens.
Groot terras met zeer mooi zicht op maspalomas.
Badkamer mag misschien wat opgefrist worden, maar is ruim met goeie inloopdouche, douchezeep voorhanden.
Een pluim voor de kuisploeg, zelden een kamer gehad die elke dag zo goed en grondig kuist!!!
Het is een adults only hotel, en dat is in mijn ogen een groot pluspunt! 3 zwembaden, genoeg ligzetels.
Wij hadden de all-in formule.
Ontbijt, lekker, veel keuze, versgeperst fruitsap
Overdag kan je in de minimarket hapjes, drankjes en ijsjes krijgen.
Lunch en diner, steeds keuze tussen een 4-tal hoofdgerechten en tal van groenten en slaatjes. Genoeg afwisseling en best wel lekker.
‘s avonds drankjes aan de bar tot 23u30.

Datum van verblijf: mei 2019
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager van Sunprime Atlantic View, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2019

Hi,
Thank you so much for taking your time to write this lovely review, we are really pleased to know you had a great holiday with us. Also we are very happy for your kind words about our staff and activities.

We hope to be able to welcome you back with us very soon.

Best regards from team

Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Daarom een score van 4. Ontvangst en receptie ok en vriendelijk. De kamer is ok. Heel proper met goed bed. Mooi uitzicht op de tuin en zwembaden. Badkamer is ook heel proper. Prima handdoeken. Aan de zwembaden veel ligbedjes en parasols. In de kamer een kitchenette met een propere uitrusting. Frigo, kookplaten en microgolf. Bestek borden en zelfs afwaspodrukt. Ik had een all in arrangement dus ook geen gebruik van gemaakt. Bij aankomst een flesje wijn en een grote fles plat water. Ik was wel tevreden over de accommodatie maar toch een paar minpuntjes. Ondanks mijn all in moet je toch extra flessen water betalen als die leeg is. Geen poolbar. All in drankjes en snacks waren te verkrijgen in de minimarkt. De buffetten waren rijkelijk voorzien met zelfs een sinaasappelpersmachine bij het ontbijt. Maar vaak waren er schotels die onvoldoende verwarmd werden zodat het eten niet erg warm meer was. Het buffet op oudejaarsavond waar extra moest voor betaald worden was echt dat extra bedrag niet waard. Alles was wat feestelijker gepresenteerd en de wijn werd uit flessen aan tafel geschonken. Omdat dit voor iedereen begon om 20:00 Pm was er een file van aanschuiven. Telkens 15 minuten aanschuiven voor voorgerecht hoofdgerecht en dessert. Het grote pluspunt van dit hotel : de rust en kalmte omdat kinderen onder 16 jaar niet toegelaten zijn.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde alleen
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager van Sunprime Atlantic View, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019

Hi, we would like to thank you for you’re the time you have dedicated in leaving such a detailed review of your stay at our hotel. We are happy to know you enjoyed your stay with us.

We take each guest review into serious consideration with the aim of further improving upon the holiday experience we offer and therefore we strive to review every point raised to ensure our high standards are kept firmly in place, why we are very pleased that you took your time to help us to improve.

Happy New Year and warm welcome back to

Beoordeeld op 11 december 2018

Wij hebben dit hotel geboekt omdat wij bekent zijn met de andere hotels van deze keten. In Turkije Alanya ook regelmatig in hotels van SUNPRIME geweest. Dit hotel is anders massaler maar zeker ook zeer goed. Schoon, netjes en vriendelijk goed personeel. Wel is te zien dat het hotel toch iets ouder is, maar zeker niet achterstallig onderhoud. Kamers zijn ruim wij hadden een tweekamer appartement. Wij verbleven i nummer 106 dat is wel een reis om daar te komen je moet eerst een lift of trap nemen naar verdieping er boven dan stuk lopen en weer met en andere lift of trap weer naar beneden. Wel goed voor de lichaamsbeweging.

Datum van verblijf: december 2018
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager van Sunprime Atlantic View, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2018

Hi Peter, thank you so much for your very kind words, we are really pleased to know you had a great stay with us, and that we could be helpful with the daily training ;-)

Merry Christmas and warm welcome back to team