“Lekker gegeten”

Geclassificeerd als nr. 26 van 355 Restaurants in Playa del Ingles
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 maart 2020 beoordeeld

Erg lekker gegeten voor niet al teveel geld. Erg vriendelijk personeel. De mixed grill is een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020

6 februari 2020 beoordeeld

De witvis Heek was heerlijk vers. Canarische aardappeltjes smaakten ook prima. Vriendelijke ontvangst. De ober kon goed Nederlands, voor ons niet echt nodig, maar toch wel leuk. Het restaurant ligt in een winkelcentrum. Handig omdat we toch nog even een supermarkt in moesten. Witte wijn was niet bijzonder, maar dat komt omdat wij best hoge eisen stellen aan een droog wit wijntje.

Datum van bezoek: februari 2020
24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Steeds weer een aanrader de kwaliteit is ieder jaar hetzelfde goede niveau en gezellig personeel vriendelijk en meertalig.

Datum van bezoek: november 2019
17 oktober 2019 beoordeeld

Kom hier al meer dan 4 jaar en altijd is het perfect.
Vlees/vis het maakt niet uit het is altijd meer dan prima.Van daar dat het ook altijd druk is.
Goed en vriendelijke obers.

Datum van bezoek: oktober 2019
8 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant. Grote keuze aan heerlijke gerechten van meer dan goede kwaliteit. Prima wijnkaart en prettige ambiance.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Restaurante Savoy bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In Restaurante Savoy geweest? Deel je ervaringen!