TripAdvisor

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze zijn niet alleen vriendelijk, maar hun eten is FANTASTISCH! Ik heb er geen woorden voor. Gnochi 4 kazen is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2017

3 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hiet prima gegeten en zeer vriendelijk geholpen. Brochetta 1 heerlijk. Pizza prima, vlees spiesjes met geb aardappelen uitstekend, rose2, rode wijn 2, koffie voor €30

Datum van bezoek: februari 2017
24 oktober 2016 beoordeeld

Al verschillende keren hier gegeten.
Verwacht hier geen chique toestanden...eerder Italiaanse charme.
Zeer correcte prijzen en eenvoudigweg lekker. Vriendelijke bediening!
Het is wel soms wel lastig om een parkeer plaats te vinden.
Je kan vlakbij een mooie wandeling maken aan zee.
Dit restaurant heeft eigenlijk zijn origine in de bakkerij (vlak naast)... desserten zijn dus zeker een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2016
13 september 2016 beoordeeld

Tijdens onze vakantie in Gran Canaria hebben wij tweemaal gegeten bij dit leuke restaurantje onder een winkelcentrum in Maspalomas. Het is even zoeken en niet heel goed aangegeven maar zeker het zoeken waard!
De pizzeria is een klein familie bedrijfje, wat wordt gerund door jonge enthousiaste eigenaren.
Wij hebben hier tweemaal een pizza besteld en allebei de keren hebben wij er erg van genoten.
Er zit naast de pizzeria een kleine patisserie, waar je heerlijke toetjes en dessert kan bestellen.
Voor 1,50 heb je een lekker ijsje en voor 3,50 een heerlijke zelfgemaakte tiramisu.
Al met al zeker een keer waard om tijdens je vakantie in Gran Canaria deze tent te bezoeken.
Goedkoopste pizza 6,- en de duurste 10,-.
Smakelijk!

Datum van bezoek: september 2016
14 augustus 2016 beoordeeld

Gezellig klein Italiaans restaurantje. Heerlijk gegeten, ontzettend vriendelijke bediening. Alles wordt vers gemaakt en ook de desserts zijn verrukkelijk!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Pizzissima bekeken, bekeken ook

In Pizzissima geweest? Deel je ervaringen!