eelco
Axel, Nederland

Fijn hotel

4,0 van 5 bollen12 mrt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Fijn hotel op een mooie locatie,
Wij waren met 3 volwassen en hadden de luxe kamer.
Vanuit onze kamer mooi zicht op de zee en aankomende vliegtuigen.
Bijkomend voordeel we hadden toegang tot de Aduld only zwembad heerlijk warm water 28 graden enig groot minpunt hierbij is het missen van parasols (ivm wind mochten deze er niet geplaatst worden) dat is wel erg vervelend als het vollop zon is en weinig wind dan verbrand je er levend .
Restaurant prima op orde , word goed bijgevuld en als je het aangaf werd het ook gelijk gedaan. Tafels worden keurig bijgehouden opruimen schoonmaken etc .
Receptie zeer vriendelijke en attent.
Parkeren kan buiten het hotel gratis maar vooral in het weekend erg lastig doordeweeks gaat het wel . Op het terrein van het hotel parkeren kost 7,- euro per dag .
Kortom een goed hotel op een mooie locatie
Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
, General Manager van Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 13 mrt 2023
Dear guest:

First of all we would like to thank you very much for having chosen the Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels for your recent stay in the south of Gran Canaria.

We are really pleased to read that our hotel was in accordance with your expectations. We will pass all your comments to the departments involved.

Thank you very much for all your nice comments and we hope to welcome you soon again in our hotel!

Best regards,
1.3 km van Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels
0.7 km van Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels
Meer hotels in San Agustin bekijken
Beoordeeld op 11 februari 2023 via mobiele applicatie

Heerlijk rustig complex. Schone en denk net gerenoveerde kamers( hadden deluxe kamer) Het all inclusieve concept is zeer uitgebreid. Iedere middag en avond ander vlees en vis ( vers bereid door koks) Door de verse bereiding lekker warm. Er staan 12 uur lang snacks bij de poolbar. Het verwarmde zwembad is niet heel comfortabel ( net te doen als je door bent) maar dat is gezien de energie crisis onze ervaring in meerdere landen en baden zo. In deze tijd van het jaar genoeg lekkere ligbedjes. Geen last gehad van handdoek leggers. Heerlijk wandeling van een uurtje ( langs Boulevard) naar strand van Maspalomas. Taxi €5,50 terug

Kamertip: Ligt rustig en buiten de drukte.
Datum van verblijf: februari 2023
Antwoord van management:Gereageerd op 11 februari 2023

Lieber Raymond:

Vielen Dank, dass Sie sich während Ihres Aufenthalts im Süden von Gran Canaria für das Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels entschieden haben. Wir möchten uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns teilen.

Wir freuen uns, dass die Bewertung Ihres Aufenthaltes erfreulich positiv ausgefallen ist.

Wir würden uns freuen, Sie wieder im Hotel begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen für alle Informationen und Anregungen zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüße,

Beoordeeld op 5 november 2022

We boekten de familiekamer voor ons gezin met één kindje. Algemeen is dit echt een zéér goed hotel. Bovenop de heuvel heb je een ganse dag zon (geen last van schaduw door naburige hoge gebouwen bijvoorbeeld), je hoeft er enkel de wind soms bij te nemen. Die kan aardig aantrekken. Maar dus … een zeer rustige omgeving, SPAR in de buurt, strand op enkele minuten wandelen. De kamers werden recentelijk opgefrist met frisse en leuke accenten (o.a. een leuk speeltentje voor de kindjes). Er werd voor ons een babybedje voorzien. De airco is een concreet minpunt: deze werkt gezamenlijk voor het ganse gebouw. Je kan deze enkel ON/OFF zetten en 3 knopjes bedienen die de windkracht regelen. Bij ons deden deze 3 standen allemaal hetzelfde. Wij hebben deze dus steeds OFF laten staan en verlucht met een klein venstertje. Een tweede opmerking over de kamer zou zijn om ook een babybadje te voorzien. We dienden onze baby te wassen in de douche waarvan de kraan zelf in te regelen was. Soms had je plots heet water wat heel gevaarlijk is als je doucht met een baby. Een aanbeveling zou dus zijn om een thermo mengkraan te installeren. Je hebt in de kamer een eigen koelkastje en ‘dressing’. Zéér positief was het mooie stukje tuin wat grensde aan onze kamer. Konden we heerlijk vertoeven wanneer ons kindje een dutje deed. Je hebt overal op het terrein goede WiFi-dekking dus je kan rustig even Netflixen.

Het hotel heeft een 24/7 corner aan de receptie (zéér handig!). Het restaurant & snack bar aan het zwembad zijn steeds zeer verzorgd, de maaltijden zijn meer dan in orde en het personeel is altijd vriendelijk en enorm hard aan het werk om het de gasten naar behoren te doen voelen. Er is elke dag wel wat afwisselends te bieken. Als je ’s ochtends voor de drukte (ja zo gaat dat met een klein kindje) even buiten komt, is m’n hard aan het werk om alles opnieuw piekfijn te poetsen en op te rommelen voor de nieuwe hoteldag. Handig is de kleine apotheek en superette ter plaatse. De cocktails uit de tap hoef je niet te nemen, die zijn niet bepaald lekker.

De verschillende zwembaden zijn voorzien van glijbaan, jacuzzi’s, verwarmd kinderbad en klein aquaparkje. Écht tof! Het hotel heeft een mooie palmentuin. Je hoeft m.a.w. niet allemaal opgepropt rond het zwembad te liggen. Je kan de rust opzoeken in de tuin, welke gewoon grenst aan de zwembaden en snack bar maar toch de nodige rust geeft. Op het terrein lopen enthousiaste animatoren rond die groot & klein entertainen (zijn niet opdringerig). Vermits we met een klein kindje op reis waren, hebben we niet deelgenomen aan uitstappen maar enkel de rust van het hotel opgezocht. Wij geven het een dikke 8,5/10 omdat we zo genoten hebben.

Kamertip: Kamer met kleine tuin.
Datum van verblijf: november 2022
Antwoord van management:Gereageerd op 7 november 2022

Dear customer

Thank you very much for your positive review. We take into account the comments in order to continue improving.

Moreover, we are glad to read that you enjoyed your stay with us.

Sincerely

Customer Service

Beoordeeld op 14 september 2022

Bij aankomst (21u30) werd ons maar heel kort en tegen hun zin aan de receptie uitgelegd waar we heen moesten voor de kamer. Na heel lang zoeken, en gesleur met koffers en kinderwagen (geen lift en veel trappen) uiteindelijk de kamer gevonden, na een lange reis met dochtertje van 4jaar. De kamer was klein maar netjes. Enkel jammer dat de bedden los van elkaar stonden en bij omdraaien 's nachts heel je bed verschoof.

Zwembad was proper!
Schuifaf is pas vanaf 1m20. Zelfs niet op schoot van volwassenen.
De laatste 2 dagen van ons verblijf was het waterparkje afgesloten met lint. Ook heel erg jammer.

Restaurant was vaak veel te druk en personeel kon niet volgen met het opmaken van de tafels.
Ook was het eten elke dag hetzelfde. Dus na enkele dagen heb je het wel gehad.

Mini disco was wat aan late kant (20u30) maar wel leuk!

Veel services waar je extra voor moest betalen zoals oa. kluisje, handdoeken per wissel betalen, koffie op kamer, weinig cocktails die bij de all in waren inbegrepen.

Datum van verblijf: september 2022
Antwoord van management:Gereageerd op 20 september 2022

Beste gast:

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons en met de rest van de gasten. We zijn blij te lezen dat uw verblijf naar tevredenheid was. Aarzel niet om ons te contacteren voor alles wat u nodig heeft.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen

Eerlijk,
Het hele Abora Interclub-team

Beoordeeld op 21 mei 2022

Prettig hotel, schoon en netjes waar je ook komt. We hadden all inclusive en daar is niets op aan te merken. Iedere dag de vaste onderdelen maar ook elke dag wisselende vlees/vis gerechten. Ontbijt buffet ook meer dan voldoende keus. Lunch buffet kan ik niet over oordelen, geen gebruik van gemaakt. Snacks bij de bar is wat het woord al zegt, voor tussendoortjes meer dan prima. Toegang tot de adult pool was heerlijk, geen schreeuwende kinderen en zonnebedjes genoeg. Er zijn nageoeg geen parasols en dan is best jammer. Daarentegen is er wel een grote palmen tuin waar altijd wel een schaduw plekje te vinden is. Animatie was matig, ze doen hun best maar was niet mijn genre. Voor de kinderen een leuke minidisco s avonds. Al met al een fijn verblijf gehad en hulde aan alle personeel wat zonder uitzondering vriendelijk is en enorm zijn best doet het je naar de zin te maken. UItstekende bedden ook en badkamer ook prima.

Datum van verblijf: mei 2022
Antwoord van management:Gereageerd op 22 mei 2022

Geachte klant:

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons en met de rest van de gasten. We zijn blij te lezen dat u genoten heeft van ons hotel met al zijn activiteiten en diensten. We zullen blij zijn u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 10 januari 2022

Heerlijke vakantie in super proper hotel met erg vriendelijk personeel. Het personeel is constant in de weer, op het domein zijn continu tuinmannen aan het werk, in het restaurant wordt onophoudelijk gepoetst. Steeds met de glimlach.

Enig punt van kritiek zijn de namiddag snacks, deze bestaan uit hetzelfde menu als de middagservice in het restaurant, en worden veelal koud, of pleps aangeboden.

Wij hadden een heerlijke vakantie op dit ruim opgezet hotel. Verschillende zwembaden, speeltuin voor de kinderen en fijne animatie, zonder opdringerig te zijn.

Mooie ruime kamers, die dagelijks worden schoongemaakt en badkamer met erg goede regendouches !

Wij hebben 3 dagen een auto gehuurd om het eiland te verkennen. Reserveer deze op voorhand !!! Er was in de nabijheid van het hotel geen enkele auto meer vrij en zijn naar Maspalomas moeten rijden om aan een auto te geraken.

Bedankt voor de gastvrijheid !

Datum van verblijf: januari 2022
Antwoord van management:Gereageerd op 14 januari 2022

Dear X4500MHsarahg,

We hope that you had a pleasant return journey and that you enjoyed this marvellous island during your holidays. With respect to your comments, the only thing left for us to do is to thank you for your words. It gives us great pleasure to know that you enjoyed staying in our hotel. We take a note about your suggestions, regarding the snack bar and we will do our best to improve it. We are looking forward to your next visit.
Kind regards,
Management and the Guest Relations Department