5 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor wo 5 jun.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor do 6 jun.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
ZenHotels.com
Geert P

Prachtig en rustig gelegen hotel.

4,0 van 5 bollen12 jun 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Favoriet van het hotel
Mooi hotel vriendelijk personeel. Prachtig gelegen op een plaats waaruit mooie wandelingen vertrekken. Zeer uitgebreid buffet. Mooie zwembaden en uitgebreide all-in. Prachtig verzorgd strand. Bar aanwezig en bepaalde avonden is er een aangename animatie.
Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 21 jun 2023
Beste @742geertp,

Hartelijk dank voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om uw recente verblijf bij Corallium Beach by Lopesan Hotels te beoordelen. We zijn verheugd te weten dat we uw tevredenheid hebben bereikt en dat u een prettige ervaring bij ons heeft gehad.

Allereerst stellen we het op prijs dat u de vriendelijkheid van onze collega's als een positief punt heeft gewaardeerd en benadrukt. Ongetwijfeld is de zorg voor onze gasten ons belangrijkste doel.

Evenzo kiezen duizenden reizigers ons vanwege onze fantastische locatie en we zijn erg blij dat je het leuk vond en genoten hebt van prachtige wandelingen in de buurt van het strand van San Agustín.

Wat het eten betreft, hopen we dat je het erg lekker vond en dat je genoten hebt van onze geweldige gastronomie.

Ook heel erg bedankt voor het onder de aandacht brengen van onze vrijetijds- en amusementsactiviteiten. Ons Healthy Coaching-team voert een uitgebreid programma uit dat gericht is op rust en ontspanning, maar zonder entertainment te verwaarlozen, dus we zijn blij dat het aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Nogmaals hartelijk dank voor uw deelname en voor het in ons gestelde vertrouwen.

Het zal een genoegen zijn om je een andere keer te zien.

Eerlijk,

1.2 km van Corallium Beach By Lopesan Hotels
Bar/lounge
Meer hotels in San Agustin bekijken
Beoordeeld op 6 maart 2023

Het is een heerlijk hotel, schoon en het ruikt er heerlijk. Het personeel is super vriendelijk. Het eten is prima, wordt telkens bijgevuld. De kamer was mooi, schoon. De airco deed het niet, na een telefoontje werd er direct een monteur gestuurd die het verholpen had. Voor de bedjes op het strand moet je betalen, 9 euro per 2. Complimenten voor alle personeelsleden dit hotel is TOP

Datum van verblijf: februari 2023
Zaira Pulido, Guest Services / Front Office van Corallium Beach By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2023

Geachte mevrouw @jolandavv2015,

We willen je bedanken voor het nemen van een paar minuten van je tijd om commentaar te geven op je vakantie bij Corallium Beach by Lopesan Hotels.

We zijn erg blij dat je ons positief hebt beoordeeld, want het betekent dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat maakt ons trots.

We waarderen uw vriendelijke opmerkingen over ons hotel en de geleverde diensten in het algemeen. Uw opmerkingen worden doorgegeven aan onze collega's, die zich dagelijks inzetten om onze gasten de beste service te bieden.

Hartelijk dank voor het vertrouwen in ons.

Wij ontvangen u graag een andere keer.

Eerlijk,

PR-afdeling

Beoordeeld op 25 januari 2023

Dit was het eerste hotel waar ze bij aankomst meteen een voorschot aanrekende van 20 € per dag voor het eventueel verbruik. Bij de afrekening kwamen we 30 € tekort dus ik stelde voor om dit cash bij te betalen doch dat kon blijkbaar niet. Ze moest een nieuwe verrichting uitvoeren !!
Omgeving: rustig gelegen aan het einde van de wandel kuststreek. Weinig restaurants in de directe omgeving en het één wat er was is zeer duur.
Kamers: veel te klein; ook de bergruimte. Slechte matras. Douche klein breedte +/- 70cm
Eten: ontbijt goed en uitgebreid. Diner: iets minder met name het hoofdgerecht.
Bediening. Restaurant zeer vriendelijk. Bar en ontvangst minder.

Datum van verblijf: januari 2023
Ruth Monzón, Guest Services / Front Office van Corallium Beach By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2023

Beste klant,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen te schrijven, we weten dat niet alles naar wens was en we betreuren het dat we uw verwachtingen niet hebben overtroffen,
We hopen dat u ons ooit een tweede kans kunt geven, met de beste groeten.
Public Relations

Beoordeeld op 7 september 2022 via mobiele applicatie

Je moet niet gaan als je veel entertainment/animatie of drukte verwacht, hotel gasten waren en de sfeer was bij ons erg rustig en bijna stil soms, mensen doen hun eigen ding en zijn vriendelijk. De medewerkers in het restaurant zijn geweldig, werken hard en zijn gezellig. Als er iets kapot is en je belt de receptie staat binnen 5 min de jongen voor de deur die het repareert, fijn.
‘S avonds gingen de gasten vroeg slapen en is er weinig te doen, als je om 23:15 van het strand komt (wandelen) sta je bij terugkomst voor een dichte deur en moet je naar de ingang van het hotel want om 22:30 zijn ze al aan het opruimen en werken naar een sluiting van de bar en lounge, kortom.. rustige vakantie!! Ook bij het zwembad erg rustig. Het strand is meer levendig en gezellig naar ons inziens, 2 bedjes + parasol is 9eu voor een hele dag.
Genoeg ruimte overal, dit is geen hotel waarbij je moet zoeken naar plek. Het eten was erg goed en lekker.
Op 4 min lopen vind je een shopping center met pinautomaat, winkels, supermarkt en een bushalte en taxi plaats. Aanrader om een auto te huren bij bijv Sunnycars en andere stranden (anfi del mar), de duinen en roque noble te bezoeken en door de bergen te rijden, heel mooi!

Datum van verblijf: augustus 2022
Ruth Monzón, Guest Services / Front Office van Corallium Beach By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2022

Dear Guest,

thank you for rating our Corallium Beach by Lopesan*** with the good score and for having chosen us as your vacation destination

I am glad to read that you enjoyed your stay at our hotel and that we could make you happy in all aspects, especially with the high quality of our food, the friendly service, our clean rooms and the evening entertainment.

We are already looking forward to your next stay and cannot wait to welcome you back.

Kindest regards,
Public Relations

Beoordeeld op 29 mei 2022 via mobiele applicatie

Heel mooi, rustig hotel.
Beach sfeer ingericht en het ruikt er ook nog eens naar de speciale lopesan hotel geur.
Dus aankomst voelt gelijk goed.
Inchecken ging goed.
We hadden all inclusive, buffet was prima . Voor ieder wat wils en voldoende. Soms was het warm eten wel iets aan de koude kant.
Het is een adult only hotel, dat is fijn als je even rust wilt.
Geen rennende kinderen en iedereen is rustig.
Zwembad lekker water ( 27gr) En schoon.
Voldoende bedjes, wel vind ik het erg dat men ook daar smorgens al handdoeken erop legt. En daarna gaat eten.
Strandlaken is inbegrepen.
Kamers niet groot maar ook leuk ingericht.
Het is wel gehorig.( deuren, en badkamergeluidvan buren) Maar doordat iedereen rustig is. Heb je er weinig last van

Kamertip: Het strand in San augustin is donker van kleur. Een tip: amadores beach. Met de bus ruim half uur. Voor € 3 20. Bus en taxi is goedkoop. En huur een auto voor een dag.
Datum van verblijf: mei 2022
YAZMINA SANCHEZ, General Manager van Corallium Beach By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2022

Dear Guest,

thank you for choosing to stay at the Corallium beach by Lopesan*** and for taking the time to tell us about your experience. We are very pleased to read that your holidays have been faultless and that you enjoyed your stay with us and on Gran Canaria.

We are happy to have met your expectations in service and quality standards and that you found the staff superb. Receiving such positive feedback from our guests motivates us to further improve our commitment to delivering good service.

I will share your kind words with all the team at the hotel, and we are already looking forward to welcoming you the second time.

My best wishes

Beoordeeld op 4 mei 2022 via mobiele applicatie

Een heerlijk schone accommodatie. Goede service. Vriendelijk personeel. Dagelijks schone kamers en handdoeken. Heerlijke zwembaden waar je heerlijk je cocktail e.d kunt opdrinken, zelfs met uitzicht op het strand dat op een paar meter op loopafstand te bereiken is.

Kamertip: De buslijnen zijn goed geregeld. Een taxi naar de Yumbo shopping mall kost ongeveer €6. Een busticket €1,40 pp.
Datum van verblijf: mei 2022
YAZMINA SANCHEZ, General Manager van Corallium Beach By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2022

Lieve Stevetimmer,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden over het hotel.
We zijn erg blij dat je genoten hebt en het zou een genoegen zijn om je weer te zien.
De groeten