Opslaan

Hardinxveld-Giessendam, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 2.092 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Fuerteventura
vanaf 65,42 US$
vanaf 22,18 US$
vanaf 69,86 US$
vanaf 109,78 US$
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Ons paradijs need I say more????strand 10 verblijven 10 uiteten 10 sinds 2007 ons vaste vakantie dorpje want waarom iets anders zoeken als we hier alles gevonden hebben wat we zoeken???

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 17 mei 2019 via mobiele applicatie

Met kleine kinderen een fijne plek. Mooi strand, wel opletten op het strand met het water. Leuke shopjes en soort van boulevard.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019

Plaats genoeg , mooi zandstrand. Proper; Gelegenheid om een stoel en paraplu te huren. Gelegenheid om je voeten af te spoelen.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 11 februari 2019 via mobiele applicatie

Prachtige boulevard met mooi uitzicht op strand en oceaan, leuke horecagelegenheden met terrasjes, prijzen ( in januari) moderaat

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

In het zuidelijkste puntje van Fuerteventura ligt de stad Morro Jable.
Een lange boulevard met een diversiteit aan winkeltjes en restaurants waar je als vakantie ganger uren kunt rondlopen.

Datum van activiteit: september 2018