Beoordeeld op 21 juli 2017

Zeer tof hotel in een mooie locatie, héél modern en luchtig, de kamers zijn wel een beetje klein op zich, waardoor dat je weinig bergruimte hebt, vooral de badkamer was wat klein. Groot terras met ligbedden.

Kamertip: Zeker vragen naar een kamer aan het zwembad
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 mei 2017 via mobiele applicatie

Wat een mooi hotel! Ik ben verliefd . En het personeel die er werkt, maakt het nog mooier! Aanrader in Mallorca. Alles was tip top in orde. Van begin tot einde. Ik raad kamer 100 aan! Ontbijt was goed. Kamers waren enorm proper. Al het personeel van onthaal tot poetsvrouw waren enorm attent. Het eten 's avonds was heel erg lekker. Zoals je leest, een super plek om 's te verblijven

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

Mooo hotel op 100m van het strand.
Bus (naar Las Palmas) stop voor de deur
Taxi 38 euro naar vliegveld
Mooi hotel
Goed ontbijt
Strandhanddoeken verkrijgbaar (borg)
Een van de weinige hotels 100 m van het strand

Kleine kamer
Beperkte ruimte voor je kleding.
Kleine badkamer: toilet bevind zich in een nis achter de deur: voor gezette personen kan een probleem vormen.

Santa Ponsa: zeer toeristisch. Helaas geen goed traditioneel Tapas restaurant gevonden.

Datum van verblijf: juni 2016
plazasantaponsa h, Gerente van Plaza Santa Ponsa Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2016

Geachte klant,

Wij waarderen de tijd die hij heeft besteed aan een review te delen met medereizigers vertrekken.

Wij hopen u snel te zien.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 11 mei 2016 via mobiele applicatie

Hotel heeft mooie kamers. Ontbijt is simpel maar wel goed. Diner in hotel is goed en als je HP hebt dan heb je 3 gangen menu.
Centrale ligging en op loopafstand van uitgaansleven in Santa Ponsa.
Geboekt via Expedia en prijs kwaliteit verhouding was prima. Aanrader.

Datum van verblijf: mei 2016
plazabeach h, Gerente van Plaza Santa Ponsa Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2016

Beste gast,

heel erg bedankt voor jullie reacties. Wij waarderen uw tijd in het schrijven van uw mening.
Wij maken de inspanningen voortdurend om de beste service te bieden aan onze klanten. Wij hopen u snel te zien.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 10 mei 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met heel vriendelijk personeel. Goede kamers met inloopdouche en goede bedden.
's Avonds eten in het restaurant is een absolute aanrader. Goede prijs/kwaliteit verhouding!!
Wij hebben dit hotel nu 2 keer bezocht en we komen hier ook zeker weer terug.

Datum van verblijf: mei 2016
plazabeach h, Gerente van Plaza Santa Ponsa Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2016

Dear Daphne,

all the staff is very happy to reading your opinion as we all enjoyed your visit to our hotel for the second time.

We also were proud to knowing that our changes in restaurant menu and wines were satisfactory for you.

We hope to see you soon and we send you a big hug!

With best regards.