Beoordeeld op 27 augustus 2018

-Zeer vriendelijk personeel waarvoor niets te veel is gevraagd. Ze helpen iedere gast in het hotel verder met de meest uiteenlopende vragen. -Niets aan te merken op de hygiëne in de kamers, zwembaden, wellness, restaurant,...-Uitgebreid buffet met genoeg keuzemogelijkheden voor vegetariërs, allergiën,...-Ondanks dat het een groot hotel is, heb je niet het gevoel dat dit massa toerisme aantrekt. Rust en kalmte overheersen. -Bij het toekomen was het niet meteen duidelijk wat de All-In formule exact inhield.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

We zijn vaker naar een Iberostar hotel geweest maar hier komt alles bij elkaar. Fantastisch uitzicht op de baai. Op ons balkon ( junior suite ) staat een lounge bankje..tafel met 2 fijne stoelen. We hebben géén Star Prestige geboekt dat vonden we toch teveel. Al zou ik heel graag in een hangmat liggen die net een stukje in het water ligt. ;) De kamer super ruim. Groot jacuzzi bad. Nespresso apparaat op de kamer. Gratis kluis. We hebben half pension maar oef keuzes maken. Het is trouwens adults only. ( vanaf 16 jaar ). Leuke winkeltjes op loopafstand. We mogen hier nog 10 dagen zijn.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn zoon hebben wij 1 dag (daypass) in dit fantastische hotel gezeten. En wat waren wij blij verast! Het personeel is meer dan geweldig, het eten is 5-sterren waard en het animatie van dit hotel is ook erg goed.

Geen enkel moment hebben wij zonder een drankje aan het zwembad gelegen. De service is in Jardin del Sol echt van hoog niveau.

Ignacio, de assistent manager en Ricardo van het restaurant, willen wij tevens ook heel erg bedanken voor hun goede service. We werden met open armen ontvangen deze dag en we zullen hier als gezin zeker nog eens terugkomen!

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 23 juli 2018

Heerlijk hotel voor adults only. Rustig met zeer vriendelijk personeel met name Mirena en Jonathan in de bar en het restaurant. De stagiaire Sharona van ROC Amersfoort zorgde voor een actief momentje. Eten was geweldig. Mooie royale kamers, alles werd goed schoon gehouden. Al met al een aanrader.

Kamertip: Standaard suite was voor ons meer dan luxe genoeg.
Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Zeer net hotel , exclusieve ontvangst. Mooie suites , niet erg groot maar ok. De exclusive club is zeer goed , service aan de pool kan beter . Handdoekleggers zoals overal . Restaurant top kwaliteit .

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden