Opslaan

vanaf 99,28 US$
vanaf 85,81 US$
vanaf 90,34 US$
Beoordeeld op 19 november 2019 via mobiele applicatie

We zijn in oktober 2 dagen in het pretpark geweest en hebben genoten! Leuke attracties, wel lang wachten. Nieuwe attractie in Sesame Street was een van onze favorieten. Ook de aankleding voor Halloween en de Halloween acts in het park waren mooi en goed verzorgd. Zeker weer voor herhaling vatbaar!

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Wat een leuk park, wij waren er tijden de speciale Halloween avond. Het was er heel erg druk, en zijn nergens in geweest vanwege de wachttijden. Maar er doorheen wandelen was heel erg leuk. Hier gaan we nog een keer naar toe, om er beter van te genieten

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 17 september 2019 via mobiele applicatie

Komen er jaarlijks, prachtig park. Goed onderhouden, goede variatie attracties en prima prijzen bij de eettentjes.

Beoordeeld op 12 september 2019

wat een slecht park voor zoveel centen alles was dicht de eet zaken
we zullen er nooit meer heen gaan
jammer van onze tijd

Beoordeeld op 7 september 2019

Je kunt met de bus naar Port Aventura Park voor 2 euro per persoon, en is veel te zien daar je kunt ook overnachten als je het wilt