Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Marina E

Mijn beoordeling

Beoordeling van H10 Delfin
4,0 van 5 bollen21 sep 2023 beoordeeld
Mooi schoon hotel, personeel vriendelijk, mooie ligging overal dicht bij.
Maar heel veel Engelse daar was het eten ook op gericht, en Nederlandse gasten wat al jaren hier komen menen recht te hebben op dezelfde tafel met eten steeds en aan het zwembad de bedjes ook daar leggen ze de handdoeken neer maar gaan vervolgens maar een uurtje op de dag erop liggen de rest zitten ze aan een tafel dit was echt irritant zoals veel gasten met mij vonden
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beatriz Delgado , Otros van H10 Delfin, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 24 sep 2023
Beste Marina,

Namens de manager en de rest van het team willen wij U bedanken voor deze positieve woorden over het personeel en de dienstverlening aan u gedurende uw verblijf hier bij ons!

We nemen nota van uw opmerkingen om ons te blijven verbeteren.

We zijn blij om te horen dat U van uw verblijf bij ons heeft genoten en we hopen U heel snel weer te mogen ontvangen.

Mijn vriendelijke groet,

Beatriz Delgado
Adjunct-directeur
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 229
€ 202
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Expedia.com
    € 206
  • Trip.com
    € 229
  • Hotels.com
    € 206
0.6 km van H10 Delfin
Zwembad
Restaurant
€ 114
  • Expedia.com
    € 122
  • ZenHotels.com
    € 96
  • Hotels.com
    € 122
0.6 km van H10 Delfin
Zwembad
Restaurant
€ 98
Volledig restitueerbaar
  • Algotels
    € 95
  • ZenHotels.com
    € 87
  • StayForLong
    € 97
0.4 km van H10 Delfin
Gratis wifi
Zwembad
€ 92
  • Expedia.com
    € 98
  • ZenHotels.com
    € 84
  • Priceline
    € 93
0.8 km van H10 Delfin
Zwembad
Restaurant
€ 66
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Expedia.com
    € 66
  • Vio.com
    € 61
  • Algotels
    € 67
0.3 km van H10 Delfin
Zwembad
Restaurant
€ 132
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Expedia.com
    € 132
  • ZenHotels.com
    € 116
  • Hotels.com
    € 132
0.5 km van H10 Delfin
Gratis wifi
Zwembad
€ 182
€ 153
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
Boek rechtstreeks en bespaar
  • travelup.com
    € 171
  • StayForLong
    € 162
  • Agoda.com
    € 173
2.0 km van H10 Delfin
Gratis parkeren
Zwembad
€ 91
  • Expedia.com
    € 79
  • Hotels.com
    € 79
  • Algotels
    € 86
0.9 km van H10 Delfin
Gratis wifi
Zwembad
Word beloond met One Key
  • Booking.com
    € 78
  • Vio.com
    € 70
  • Priceline
    € 82
2.8 km van H10 Delfin
Gratis wifi
Zwembad
Word beloond met One Key
  • Booking.com
    € 75
  • Destinia.com
    € 69
  • Priceline
    € 78
2.3 km van H10 Delfin
Zwembad
Aan het strand
Meer hotels in Salou bekijken
Beoordelingen (1.512)
Beoordelingen filteren
1.513 resultaten
Waardering van reizigers
561
503
305
80
64
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
561
503
305
80
64
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.513 beoordelingen
Beoordeeld op 18 september 2023

Top hotel. Wij komen hier al 23 jaar 2 a 3 keer per jaar.nog nooit is het slecht geweest,eten goed,kamers erg schoon, vriendelijke mensen in de receptie,de bar,de dames die de kamers schoonmaken,en niet te vergeten de leiding van het hotel,altijd een luisterend oor voor je vragen. Toch lees ik wel eens van mensen dat er kritiek is op het eten,wij delen deze mening niet, altijd veel variatie zowel vlees als vis,lekkere pasta's enz.....Hierbij willen wij Mathilde en de chef van de keuken bedanken voor hun inzet dit jaar van onze topvakantie in hotel delfin.

Kamertip: Gewoon genieten in Salou
Datum van verblijf: september 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank depruim48
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beatriz Delgado , Otros van H10 Delfin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2023

Beste Peter,

Namens de manager en de rest van het team willen wij U bedanken voor deze positieve woorden over het personeel en de dienstverlening aan u gedurende uw verblijf hier bij ons!

We zijn ook blij dat u tevreden was over ons buffetrestaurant, dat een breed scala aan gerechten biedt.

Ons personeel stelt uw positieve opmerkingen over hun behulpzaamheid op prijs.

Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan weten. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,

Beatriz Delgado
Adjunct-directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 september 2019

Zojuist terug gekomen van een week in H10 Delfin. Voor een 4* hotel hadden wij veel betere service, klantgerichtheid en eten verwacht. Het was duidelijk te merken dat dit hotel op hun geld let. Er wordt bijvoorbeeld aangegeven dat dit hotel een handdoekenservice heeft, wat ons betreft is deze service ver te zoeken. Je moet per handdoek voor bij het zwembad €10 borg betalen en als je dagelijks een nieuwe wilt zul je hier €2 per dag per handdoek voor moeten betalen (dit is geen borg!). Verder kosten de handdoeken voor in de omkleedruimte €1. Deze heb je toch wel nodig op de dag van vertrek. Verder moet je de koelkast op de kamer huren voor €25 per 7 dagen.

Op de dag voor vertrek hebben wij online ingecheckt en wilden wij onze boardingpassen uit laten printen bij de receptie. Toen werd ons door de receptioniste verteld dat dit €1 per pagina kost. Het gaat niet om de kleine bedragen, maar om de beleving die je hieraan overhoudt. Geen prettige ervaring.

De bedjes bij het zwembad waren daarnaast erg dicht op elkaar, je kon niet eens naast je bedje staan en aan parasollen geen overvloed. Ook belangrijk is dat je echt om 9:00u voor de deur staat om een bedje te bemachtigen, anders zijn alle plekjes in de zon weg en heb je pas om 12:00u zon.

Over het ontbijt en avondeten in het restaurant waren wij ook niet te spreken. Hier zat weinig variatie in. Als je van engels ontbijt houdt (spek, bonen, worstjes) is het prima, maar anders is er weinig keuze. Daarnaast blijven de broodjes van het ontbijt de gehele dag liggen en kan je deze tijdens het avondeten weer pakken. Brood dat een hele dag ligt, wat smerig!

Ouderen die al jaren naar dit hotel gaan zitten 's middags met Nederlandse muziek op het terras mee te zingen. Al met al een camping gevoel waar je voor alles extra moet betalen en zeker geen 4* waard is. Wij komen niet meer terug!

Datum van verblijf: augustus 2019
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Janine W
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
H10Delfin, Director de Relaciones con Clientes van H10 Delfin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Beste gasten,

Hartelijk dank voor het delen van uw review op Tripadvisor.

Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Zonder enige twijfel uw commentaar zal ons zeker helpen om te blijven werken en nog meer moeite te doen om te proberen aan de behoeften van al onze gasten te voldoen.

Met Vriendelijke Groeten.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel Delfin is een mooi verzorgd hotel met de luxe van in het centrum te liggen. 2 min van het strand. Maar je hebt absoluut geen last van geluidshinder van de omgeving. Eten prima , bediening en receptie super. Uitstekend kamermeisje. We gingen eens een keer voor adult only. Om eens rustig zonder kindjes op vakantie te gaan. Wat hebben we de kindjes gemist want wat kregen we in de plaats. Namelijk zeurende ,onvriendelijke senioren zonder geduld.
Het was in Delfin zo erg dat er vaste hotelgasten zijn die de zaakjes regelen. Komen jaren terug en zijn van mening dat ze het voor het zeggen hebben. Van bedjes aan het zwembad , stoelen op het terras tot tafel in het restaurant. Zij regelen. Als ze figuurlijk doen alsof ze op je schieten en je belachelijk maken. Dan horen ze eigenlijk niet thuis in dit hotel. Hotelmanagement het is aan jullie om te zorgen dat zij jullie hotel niet overnemen. In het dagelijks leven streven wij op ons werk naar senior friendly te zijn. Waarom zijn de seniors dan zo unfriendly voor ons.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met vrienden
1  Bedank EvyG75
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Het personeel is geweldig, mensen zijn er aardig. Hotel zelf is heel mooi en kamers zijn altijd netjes. Echter aan het zwembad zal je geen plaats vinden als je niet bij opening aan de deur staat met een handdoek. Voor gedurende week zijn wij één keer naar het zwembad geweest. Dan hebben wij geen fatsoenlijke nachtrust gehad omwille van de zeer slecht geïsoleerde kamers. Aan onze rechterkant lag er een koppen dat elke ochtend rond 6-7 ‘s ochtends wakker werd om dan hun dag te plannen. Aan onze linkerkant lag er een stel dat elke dag rond 16u met hun box op terras kwam zitten om hun buren te entertainen met hun muziek tot 19u om daarna hun tv luid op te zetten. Ondanks we dit meerdere malen aanhaalde bij onze buren kwam er geen verandering in. Het hotel kon ons hier ook niet bij helpen. Dan hadden we een wc die na elke spoelbeurt een geluid maakte die door heel de gang te horen was. Voor het geld dat wij hier gespendeerd hebben zijn wij teleurgesteld. Jammer

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Ate890
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
H10Delfin, Director de Relaciones con Clientes van H10 Delfin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018

Geachte gasten,

Dank u wel voor uw keuze van ons hotel.

Wij stellen uw positieve reacties over het personnel en de schoonmaak van het heel erg op prijs.

Met betrekking tot de kamers deze worden elk jaar gerenoveerd en verbeterd en daarbij proberen we natuurlijk rekening te houden met uw wensen.

Voor de ligbedden, in het hotel hangt informatie waarin staat dat het niet geoorloofd is om deze te reserveren. Als er geen bedden meer beschikbaar zijn heeft de badmeester de opdracht om de handdoeken na een bepaalde tijd te verwijderen.

Ons doel is om onze gasten zich thuis te laten voelen en van de vakantie te genieten.

Het spijt ons dat dit in uw geval niet mogelijk is geweest.

Met vriendelijke groet.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Een cijfer 9️⃣ wat mij betreft, en als je de beoordeling over het algemeen bekijkt zijn de mensen die hier een negatief beeld schetsen echt wel in de minderheid.
Dus conclusie is dan ook in het algemeen dat dit hotel zeer zeker een aanrader is.
Ook wat het eten betreft zou ik aanraden een vol pension te nemen wat een fractie kost in vergelijking met wanneer je zelf op pad moet om uiteindelijk veel meer geld kwijt te zijn en zeer zeker ook veel minder keuzes hebt.
Doe er 1 foto bij van het toetjes buffet en dat zegt al genoeg omdat ik ook daar van hou, maar ik verzeker u dat allen andere buffeten rijkelijk en gevarieerd zijn voorzien.
Trouwens een nederlandse receptioniste Yvonne
Zeer behulpzaam ervaren en slagvaardig zonder de andere medewerkers tekort te doen geeft je voor mij als nederlander toch wel net een beetje extra thuisgevoel.
Nog 1 ding, dat het personeel van de bar en bediening gezellig mee doet als er bijv. musicaal
entertainment is ‘s avonds sommigen van hun dan ook helemaal uit hun dak gaan en je merkt dan ook dat ze er plezier in hebben en dit ook aanstekelijk positief werkt op de gasten.
Dus een aanrader 👍🏻

Bert 😄

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Misterb292
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
H10Delfin, Director de Relaciones con Clientes van H10 Delfin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2018

Beste gast,
Wat een ontzettend lieve en aardige reactie van u.
We zijn blij dat u (jullie) lekker genoten hebben en een prettig verblijf hebben gehad in ons hotel en natuurlijk hopen we dat we elkaar weer zien in het volgende jaar.
We blijven uiteraard ons best doen.
Dank u wel.
Natuurlijk ook de groetjes van Yvonne.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken