“Prima pizza en pasta en een fijne bediening”

Pizzeria Trattoria La Parolaccia
Geclassificeerd als nr. 111 van 744 Restaurants in Benalmadena
Keukens: Italiaans, Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
15 maart 2020 beoordeeld

In de haven met uitzicht op de boten. Lekkere pizza's en pastas. Wel veel beleg maar dat vinden de meeste mensen geen probleem. Zelf de tweede keer om wat minder gevraagd, want de bodem is ook lekker.

Datum van bezoek: februari 2020
restaurantesp, General Manager van Pizzeria Trattoria La Parolaccia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2020

Thank you for the review! We hope to see you soon!

7 augustus 2019 beoordeeld

Boos weggelopen vanwege het respectloze gedrag van de bediende. Wel goed gegeten.. wat traag vanwege de drukte

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard. Leuk uitzicht op de haven. Niet duur. Zeker waar voor je geld. En toch rustig zitten in een drukkere omgeving

Datum van bezoek: augustus 2019
27 november 2018 beoordeeld

Prachtige locatie met uitzicht over de haven. Een uiterst vriendelijke bediening, goede gerechten en goede wijn. Niet duur wel lekker!

Datum van bezoek: november 2018
19 november 2018 beoordeeld

Eerder toevallig kwamen we terecht in de "gang" op de verdieping rond de jachthaven van Benalmadena. Een aantal restaurants is op die manier met elkaar verbonden. We kregen een tafeltje aan het raam en konden zo vanuit de hoogte de haven overschouwen. De bediening was zeer vriendelijk en zowel de carpaccio als de pizza waren best ok. We zijn er langer dan voorzien blijven plakken.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Pizzeria Trattoria La Parolaccia bekeken, bekeken ook

Arroyo de la Miel, Benalmadena

In Pizzeria Trattoria La Parolaccia geweest? Deel je ervaringen!