Official Site
122 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Orbitz.com
FindHotel186 US$
Beoordeeld op 19 september 2019

7 dagen half pension in Hotel Hirsch is een verademing. Kamers zijn zeer proper, met voldoende comfort. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten is zeer goed met 's avonds keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Omgeving is schitterend om te wandelen. Een aanrader.

Kamertip: Opgepast : "landhaus" heeft geen lift.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2017

Vriendelijk personeel lekker eten en een mooi ruime schone kamer met balkon maakte ons verblijf erg aangenaam. De mogelijkheid om bij mooi weer buiten te eten is fijn. De omgeving is prachtig en de mogelijkheid om te wandelen is ruimschoots aanwezig.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 29 april 2017

Zeer lekker avondeten, steeds keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Je kan een wijziging vragen. Bediening, Besa en Lisa supervriendelijk. Bij kleine bezetting is het ontbijt minder uitgebreid. Het is goed maar minder dan het avondeten. De cheffin was heel onvriendelijk, wellicht omdat ze ons de eerste dag een standaardkamer had gegeven i.p.v. de comfortkamer. We kwamen op Pasen toe en het hotel was volzet. We hadden 5 maanden op voorhand geboekt en vonden dit niet kunnen. De kamer met balkon was heel ruim en netjes. De douche ouderwets maar ze werkte perfect. De wifi was uitstekend en op tv had je BVN. De omgeving leent zich tot wandelen. In de dorpjes in de omgeving zie je veel toeristen en omzeggens geen moslims.

Kamertip: kamer met balkon ruimer en rustiger.
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 2 maart 2017

Een hotel waar je je thuis voelt heerlijk eten zowel avondeten en het ontbijt erg vriendelijke eigenaars en medewerkers in stamhaus kamers wat gedateerd maar prima zeer schoon omgeving erg mooi prachtig wandelgebied

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 16 oktober 2016

Lief en vakkundig familiehotel. Passie en liefde voor gastronomie. Fijn familie hotel waar je je welkom voelt en blijft voelen. Keuken met typisch streekgerechten. Betrouwbaar, integer, vakkundig en het aanbevelen waard!

Datum van verblijf: november 2015