Filip
Nazareth, België

Gezellig hotel

Beoordeling van Seehotel am Stausee
4,0 van 5 bollen28 sep 2022 beoordeeld
UItgebreid ontbijtbuffet. Aangenaam en behulpzaam personeel. Kamers met veel ruimte. Alles netjes in en rond zwembad. Ruime parking. Wel een flinke wandeling als je te voet naar het stadscentrum wil. Perfect voor wandelingen in de boosen en bergen.
Datum van verblijf: september 2022
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
    0.6 km van Seehotel am Stausee
        0.0 km van Seehotel am Stausee
        • Agoda.com
        6.4 km van Seehotel am Stausee
        Gratis parkeren
        Teilansicht von der Innenausstattung vom Klosterhotel in Hillesheim. Ehemaliger Innenhof vom Kloster, heute Speisesaal...
        • Agoda.com
        6.9 km van Seehotel am Stausee
        Meer hotels in Gerolstein bekijken
        Beoordeeld op 25 juli 2022

Zeer goed ontbijt, ook vriendelijke bediening bij ontbijt en avondeten. Zeer rustige ligging. Wij hebben hier een goede vakantie gehad. ..Tot bij het uitchecken bleek dat er drankjes op de rekening stonden die wij niet genuttigd hadden. Bij navraag, hield de onthaalmedewerkster met veel overtuiging vol dat wij die drankjes verbruikt hadden in de lobby en dat zij die ons persoonlijk had bezorgd. Zij duidde zelfs het tafeltje aan waar wij zouden gezeten hebben. Wat onmogelijk was, want wij hebben geen enkele keer in de lobby iets gedronken. Heb uiteindelijk het bedrag teruggekregen van de verantwoordelijke, maar geen excuses. Ik werd daar precies als een bedriegster bekeken. Mijn vakantiegevoel was compleet weg . Ben daar zeer gefrustreerd en boos vertrokken. Zoiets nog nooit meegemaakt.

Kamertip: kamer aan tuinzijde is rustig en met balkon
        Datum van verblijf: juli 2022
        Beoordeeld op 22 februari 2022 via mobiele applicatie

Hebben na meer dan 3 maanden nog steeds geen terugbetaling gezien van het verschil in prijs tussen een superiorkamer (geboekt en betaald via Holidayline) en een standaardkamer dat we kregen omdat onze boeking ‘zo gezegd’ niet was gebeurd!

Datum van verblijf: november 2021
        Beoordeeld op 7 november 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk rustige plek aan de rand van Gerolstein. (van het bronwater!) Wandelen kan direct vanaf het hotel. Verwen-half pension heeft iedere dag een uitgebreid ontbijt van goede kwaliteit. In de avond een 4 of 5 gangen-diner. Niet spectaculair maar prima Duitse-stijl maaltijden, met ook vegetarische optie.
        Het wellness gedeelte is open vanaf 15:00 tot 21:30. Hier zijn 2 sauna’s, meerdere speciale douches, fijne ligbedden en een gezellige haard. Ook staat er thee en liggen er appels klaar.
        Het zwembad in een ander deel is doorlopend open vanaf 7:00 tot 21:30 en daar is zwemkleding verplicht. Hier is ook nog een dampfbad en zonnebank bij. Zowel vanuit de wellness als het zwembad fijn uitzicht over de omgeving.
        Tegen betaling zijn massage en allerlei schoonheidsbehandelingen te reserveren.
        Hotel lobby is met stubchen in traditionele (verouderde) stijl evenals een aantal van de kamers. Restaurant en sommige kamers zijn sfeervol gerenoveerd in moderne stijl.
        Prima plek om tot rust te komen en heerlijk te genieten. Het hotel is keurig en zeer schoon.

Kamertip: In de middag is er koffie & taart beschikbaar. Wij wisten niet of dit bij het halfpension hoorde.
        Datum van verblijf: november 2021
        Beoordeeld op 31 oktober 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel als je even door de ontvangst heen kijkt want dat is niet echt vriendelijk, er was een hoop gedoe omdat mijn dochter nog niet volledig gevaccineerd was en ze de internationale QR-code van de reistest niet wilde accepteren omdat zij die niet konden scannen. Uiteindelijk is het wel opgelost maar geen leuk begin van je vakantie, ook bleken er zoals Tui had gemeld, geen 2 - tweepersoonsbedden te zijn maar 2 x een 1 persoonsbed en dan tegen elkaar aan waardoor onze 12 - jarige dochter op een slaapbank moest liggen en wij dus nergens meer konden zitten. Maar goed zoveel ben je in principe niet op de kamer die verder prima schoon was en de badkamer niet groot maar alles aanwezig met een prima douche met een goede harde druk. Wel goed om te weten dat er nog steeds niet gerenoveerde kamers zijn die inderdaad nog een wastafel in de kamer hebben. Maar de gerenoveerde kamers zien er prima uit, grote schuifdeur waardoor in de zomer je voldoende “koele” lucht kan binnen krijgen. Er is inderdaad geen airco en de kamers op het zuiden zullen erg warm zijn. Ook zijn er badjassen en van die stoffen slippers gratis beschikbaar.

Het zwembad is prima qua grote en lekker van temperatuur en ongeveer 1.50 diep, met ligbedden die uitkijken over het landschap, erg relaxed. Hier zit ook het dampbad die prima functioneert en goed heet wordt. Het welness gedeelte zit apart van het zwembad en is niet toegestaan voor kinderen. Hier kan je heerlijk genieten van diverse sauna’s en relaxen in fijne ruimtes met wederom uitzicht over het groen. Er staat ook water, fruit en je kan thee pakken.

Wij hadden HP geboekt en waren er met een bevriend stel met 2 kinderen, we zaten erg netjes en ook voor de kinderen werd prima gezorgd, s’morgens uitgebreid ontbijt met veel keuze. Diverse soorten beleg, eitjes, worstjes en pancakes, vers fruit, yoghurt en kwark. De koffie was ook prima van smaak en niet van die waterige zooi, sapjes waren ook van goede kwaliteit. Alles werd prima aangevuld. S’ avonds hadden we keuze uit 3 verschillende hoofdgerechten waarvan er altijd 1 vegetarisch was, je kon zelfs geheel vegetarisch kiezen. Voor de kleine kinderen waren de porties gehalveerd behalve het dessert en was alles prima verzorgd. Ook moest je tijdens het lopen verplicht een mondmasker op en bij het buffet moest je alles met een handschoen pakken, die krijg je bij je bord gelegd dus hoef je niet zelf mee te nemen. Dit gaf wel een veilig gevoel dat niet iedereen met z’n handen aan de lepels zitten. Het eten was goed van smaak en gelukkig niet zout.

Bij het uitchecken goed op de rekening letten, want daar ging het bij veel mensen verkeerd, ook wij hadden er opeens €20 bij van wijn die wijn die hadden besteld.

Hotel ligt op ongeveer 2 km van de dorpskern af en vanaf het hotel beginnen er direct wandelroutes, ook in de omgeving zijn er vele mooie wandelingen te maken.

Wij komen zeker nog een keer terug

Kamertip: Vraag om een renoveerde kamer en laat dit vast leggen, er gaan meer kamers gerenoveerd worden dus wellicht informeren naar overlast
        Datum van verblijf: oktober 2021
        Beoordeeld op 1 oktober 2021 via mobiele applicatie

Goed hotel in een mooie rustige omgeving. Mooi uitzicht en veel mogelijkheden om te wandelen in de omgeving. Super nieuwe wellness met sauna, ligbedden om te ontstressen en luxe regendouche .Zwembad met stoomcabine. Mooie zuidgerichte tuin. Goede keuken, vriendelijk personeel. Nog een extra dank voor de housekeeping team, alles zeer proper. We komen zeker terug. Mooi nieuw restaurant met vriendelijke bediening.

Kamertip: Best een kamer met panomara uitzicht.
        Datum van verblijf: september 2021