Beoordeeld op 7 januari 2020 via mobiele applicatie

Een gezellig hotel in de Vulkaan Eifel. Recent uitgebreid met een mooi saunalandschap met fijne rustruimtes en uitzichten op het landschap. Apart zwembad met wederom prachtig uitzicht. Kamer redelijk met uitzicht op de parkeerplaats, minder dus. Kamer met gerenoveerde badkamer. TV met honderd zenders echter geen Nederlandse.
Ontbijt buffet en avondeten was uitermate goed.
Gerolstein is een leuk stadje met prachtige wandelingen die wel stijl omhoog gaan. Vanuit het hotel is het wandelen ook erg leuk.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 13 december 2019

Bij aankomst op de parking dachten we oei, waar zijn we nu terecht gekomen. Het onthaal door een dame, ik denk de eigenares, was heel koel, je voelde je niet welkom, tweede tegenvaller. We arriveerden om 14u30 en al wat ze zei was dat we moesten terug komen tegen 15u, want pas dan mochten we op de kamer. Ze stuurde ons voor een bezoek naar het fabriek van Gerolstein, maar die dag waren er geen rondleidingen. Dus om 15u terug naar het hotel, met als resultaat een wachtrij aan het onthaal. De check-in was even vriendelijk, gelukkig maakt het andere personeel dit ruimschoots goed. Panoramakamer op bovenste etage. Prachtig uitzicht, heel rustig. Goede matrassen, gerenoveerde badkamer, mooi balkon, badjassen , slippers en zwembadtas op de kamer, héél proper! Ook heel rustig, kamer achterzijde, je hoort er buiten de natuur niets, zalig geslapen! Groot zwembad, met dampbad met zicht op de Eifel. 2 sauna's met mooie relaxruimtes , 4 nieuwe speciale douches.Waterbidons waren leeg, warm water voor thee was er niet. Ontbijt, diverse verse pistolets, kaas, charcuterie, yoghurt, verse eitjes. Avondeten 5 gangen met keuze hoofdgerecht, was goed,al veel slechter gegeten in zogezegd betere en duurdere hotels in Duitsland. Betaalbare wijnen en dranken. Vanuit het hotel geopteerd voor de Felsenenpad wandeling, 8 km, 4u, moeilijk, klimmen,steile dalingen, glad van bladeren, rotsen en de boomwortels. Gerolstein is dode stad, lege winkels en restaurants, behalve mamma Maria, lekker,vriendelijk.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 13 november 2019

Hier is niets op aan te merken, alleen moet je de reservering van de geboekte kamer goed opvolgen. Het ontbijt en avond maal waren goed. De ruime nieuwe sauna's en zwembad waren uitstekend. De gewone economy kamer raad ik niemand aan , wel de classic en de superieur kamer zijn wel goed.

Kamertip: de kamers van economy raad ik niet aan, maar wel deze van classic en superieur met terras
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Verzorgd hotel, mooie kamer met prachtig uitzicht. Zeer rustig gelegen op wandelafstand van stadje Gerolstein, niet ver van andere leuke stadjes zoals Daun, de Nurburgring en de vele kratermeren. Ontbijt en avondeten meer dan OK, avondeten ietsje te vlug opgediend.
Spijtig dat er geen echte bar is, wel een zithoek in de lobbby waar je iets kunt drinken maar er staat geen prijslijst op de tafels, dus niet echt uitnodigend om nog een slaapmutsje te drinken.
Anderzijds mooie wellness die met het slechte weer dat wij hadden meer dan welkom was.

Kamertip: Ga voor de panoramekamers of superior kamers, zeer ruim en echt niet veel duurder.
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019 via mobiele applicatie

In de prachtige Eifel er een week tussenuit. Ondanks dat ze druk aan het verbouwen waren hadden we er geen last van. Rustig gelegen hotel op 15 minuten lopen van het plaatsje. De eigenaren moeten nadat ze geïnvesteerd hebben in de verbouw ook investeren in een cursus inleven in klant gedrag. Ik voelde met niet als gast in de hotel maar als klant. De verbouwing loopt nu op zijn laatste benen

Datum van verblijf: maart 2019