RobKorpelshoek
Zoetermeer, Nederland

Mooi gelegen Bungalowpark / Camping met schitterend uitzicht op het dal.

4,0 van 5 bollen17 dec 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi gelegen bungalowpark / camping.
Diverse bungalows in bosrijk gebied op heuvel met mooi uitzicht gelegen.
Bungalows zijn gedateerd maar de meeste bungalows zijn vernieuwd.
(Zeker bungalow 46 met een schitterend uitzicht op het dal.)
Bij booking ook naar een gemoderniseerde bungalow gevraagd.
Op het park is een gebouw met daarin een receptie, een restaurant en een binnen zwembad.
Hout voor de houtkachels is verkrijgbaar bij de receptie en wordt bij de bungalow afgeleverd.

Gerolstein zelf heeft vele supermarkten maar Landmetzgerei Bartz en bakkerij A Lohner zijn zeker aan te bevelen.
Datum van verblijf: december 2023
Kamertip: Duidelijk vragen naar een gemoderniseerde bungalow bij boeking Wij hadden nummer 46 zeker een...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Trip.com
      8.3 km van Waldferienpark Gerolstein
      4.8 km van Waldferienpark Gerolstein
      Meer hotels in Gerolstein bekijken
      Beoordeeld op 24 oktober 2022 via mobiele applicatie

Mooi gelegen camping met ruime plaatsen en een water aansluiting, enorm schoon sanitair. Restaurant met een lekkere Duitse keuken, sommige zaken verdienen wat modernisering maar daar werken de eigenaren hard aan. Vanuit deze locatie vele Eifel hoogtepunten binnen 45 min met de auto te bereiken.

Datum van verblijf: oktober 2022
      Beoordeeld op 31 juli 2022

Mooie camping ,sanitair en restaurant ,maar zeer onvriendelijke eigenaars die ook hun prijslijst niet altijd respecteren en te veel durven aanrekenen, OPLETTEN! Verder wel mooi uitzicht en mooie streek .

Datum van verblijf: juli 2022
      Beoordeeld op 17 augustus 2019

Park ligt mooi met mooi uitzicht. Accommodaties zijn zeer verouderd. Nieuwe eigenaren waarvan de één zegt sinds 1 jaar en de andere 3 maanden. Bij problemen ligt het nooit bij hun maar bij de gast. Eigenaren niet vriendelijk en moeten nog hoop leren. Houding en gedrag van de huismeester was top, kunnen de eigenaren nog wat van leren. Teveel negatieve punten om hier te vermelden; vies, stuk, slechte service eigenaren. positief was dat ze een broodjesservice hadden. Maar dit weegt niet op tegen negativiteit die zij ons gegeven hebben. Misleidende reclame heeft ons extra kosten gebracht waarbij zij ons niet tegemoet wilden komen.

Datum van verblijf: augustus 2019
      Beoordeeld op 29 maart 2018 via mobiele applicatie

Hebben met z'n 5-en hier een aantal dagen fijn vertoefd.
      Erg mooie omgeving en erg mooi park, tegen de bossen. Erg mooi en goed gelegen.
      Park heeft super vriendelijke, gezellige en gastvrije nieuwe nederlandse eigenaren!
      Ook erg lekker gegeten in hun restaurant voor een goedkope prijs. Super prijs-kwaliteit verhouding!
      Komen zeker nog eens terug!!!

Datum van verblijf: maart 2018
      Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

Waldferienpark Gerolstein is buiten gerolstein gelegen in hinterhausen. Het park ligt op een berg die je een blik geeft op gerolstein en de mooie omgeving van de vulkaneifel. Ons verblijf hadden wij geboekt via de Nierstichting. De nierstichting is natuurlijk geen reisbureau maar doet veel moeite om mensen die dialyseren toch zo veel mogelijk te laten genieten als het vakantietijd is. Waldferienpark heeft honderd plus woningen en een camping. Het huisje wat wij hadden had mogelijk voor iemand in een rolstoel. Helaas was er voor onze persoonlijke situatie niet genoeg aangepast. Bedden waren te klein en ook onder een schuinaflopend dak. Huisje was compleet met douche, 3 slaapkamers voor in totaal 6 personen, een huiskamer en een kleine keuken. Ondanks de 6 bedplaatsen was er niet genoeg in het huisje voor deze 6 personen. Zitplaatsen voor 4, glazen waren verschillend in maten. Zelfde voor koppen. Fornuis warmde niet snel op. Geen vriesvak in de koelkast. Voor het geld was het prima. Toch zou ik kiezen om iets meer geld uit te geven en een betere woning te zoeken in de Eifel. Anders met minder dan 5 personen heb je een mooi eenvoudig huisje. In het park zijn nog andere faciliteiten maar daar hebben wij geen gebruik voor gemaakt. Onze beoordeling is middelmatig omdat het voor ons zo is uitgepakt door de persoonlijke situatie. Denk daaraan als u deze beoordeling leest.

Datum van verblijf: september 2017