Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Ann P
Sterrebeek, België

Grote aanrader voor ligging, ESF en vriendelijkheid

Beoordeling van La Plagne 2100
4,0 van 5 bollen13 apr 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Aanrader vooral vanwege de geweldige ligging pal op de skipiste, de vriendelijkheid, de sfeer EN de monitoren van de ESF die onze hele groep door dit prachtige gebied geleid hebben gedurende de hele week . Club wat outdated maar meer dan behoorlijk
Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
  • Priceline
0.7 km van La Plagne 2100
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • eDreams
  • Priceline
  • Destinia.com
1.5 km van La Plagne 2100
Gratis parkeren
Zwembad
Pierre&Vacances Résidence Le Mont Soleil
  • Hotels.com
  • Algotels
  • Priceline
1.4 km van La Plagne 2100
  • Hotels.com
  • eDreams
  • Agoda.com
0.9 km van La Plagne 2100
Restaurant
Bar/lounge
Vue extérieure de l'Hôtel Les Balcons Village*** de Belle-Plagne
  • Hotels.com
  • eDreams
  • Agoda.com
3.0 km van La Plagne 2100
Gratis wifi
Zwembad
Go to your Happy Price
  • Vio.com
  • Expedia.com
  • Booking.com
3.5 km van La Plagne 2100
Gratis wifi
Gratis parkeren
Sublime piscine CGH les granges du soleil
  • Hotels.com
  • eDreams
  • Priceline
1.5 km van La Plagne 2100
Gratis wifi
Zwembad
  • Priceline
  • Destinia.com
0.9 km van La Plagne 2100
Zwembad
Restaurant
Go to your Happy Price
  • Vio.com
  • Agoda.com
0.3 km van La Plagne 2100
Gratis wifi
Restaurant
Go to your Happy Price
  • Trip.com
  • StayForLong
  • Expedia.com
3.6 km van La Plagne 2100
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Macot-la-Plagne bekijken
Beoordelingen (2.516)
Beoordelingen filteren
2.516 resultaten
Waardering van reizigers
1.270
709
310
143
84
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.270
709
310
143
84
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 2.516 beoordelingen
Beoordeeld op 10 april 2023

Dit was een enorm teleurstellende ervaring. We zijn heel tevreden van onze Club Med skivakanties maar deze resort en de organizatie is absoluut te vermijden. De keuken en bediening is Club Med niet waardig

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Bedank Peter99892023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Club Med, Service clients/Réception van La Plagne 2100, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2023

Hallo,

Het spijt ons te horen dat uw ervaring bij Club Med de La Plagne 2100 niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen feedback van onze GM's zeer serieus en doen er alles aan om een ​​uitzonderlijke vakantie-ervaring te bieden in al onze accommodaties.

We willen graag meer weten over de problemen die u ondervond met de keuken en de bediening. Kunt u ons meer details geven over wat niet aan uw verwachtingen voldeed? We willen graag weten wat er is gebeurd, zodat we de kwaliteit van onze service kunnen verbeteren. . Als u wilt, kunt u ons schrijven door in te loggen op uw persoonlijke ruimte en het online formulier in te vullen: https://customercare-clubmed.microsoftcrmportals.com/fr-FR/SignIn?ReturnUrl=%2Ffr-FR% 2Fclaims%2Fcreate -claim%2F

We hopen dat u ondanks deze teleurstellende ervaring Club Med blijft overwegen voor uw toekomstige vakanties. We zijn ervan overtuigd dat we u een onvergetelijke vakantie-ervaring kunnen bieden tijdens uw volgende verblijf.

Hugo - Club Med La Plagne 2100

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 april 2023

Na jaren 3 tridants club med besloten om nog wat extra €€'s op tafel te leggen en te upgraden naar een 4 tridants. Maar wat een tegenvaller. Van de ontvangst bij aankomst, de service aan de bar, beschikbaarheid van gerechten aan het buffet.... alles kon precies beter. De kamers zijn ooit gerenoveerd maar nog steeds piepklein. Douches die continu warm/koud afwisselen. Geen apart toilet (wat in de 3tridants) meestal wel het geval was.
Allround een tegenvaller dus.

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Bedank 404stefs
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Club Med, Service clients/Réception van La Plagne 2100, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2023

Beste GM,

Het spijt ons te horen dat uw ervaring bij Club Med de La Plagne 2100 niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij nemen uw opmerkingen zeer serieus en willen u graag de door u aan de orde gestelde punten toelichten.

Allereerst, wat betreft de overgang van 3 naar 4 drietanden, weet dat we onze diensten voortdurend verbeteren. We werken elk jaar aan het verbeteren van de kwaliteit van onze diensten en uw opmerkingen stellen ons in staat om de verwachtingen van onze GM's beter te begrijpen.

Wat betreft de ontvangst, het spijt ons dat u teleurgesteld bent. We doen er alles aan om onze GM's bij aankomst een warm en professioneel welkom te bieden. We gaan ons ontvangstproces herzien om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

Wat betreft de service aan de bar, zijn we verrast door uw opmerking, aangezien we veel positieve opmerkingen over dit onderwerp hebben ontvangen. We gaan er echter voor zorgen dat de kwaliteit van de service aan de bar wordt verbeterd, zodat deze beter aan uw verwachtingen voldoet.

We hopen dat deze perfecte ervaring uw vertrouwen in onze diensten niet zal aantasten en hopen u snel weer te zien in een van onze Club Med Resorts.

Hugo - Club Med La Plagne 2100

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 april 2023

fantastische ski volgens club med formule aan redelijke kostprijs. Bijzondere dank aan de maître Zouhaier, die voor de 10e keer de service van het diner op zich nam. bijzonder veel geluk met het weer en de ambiance binnen de club

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Bedank j0han972
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 10 april 2023

Skiën
* Ski in / ski out is zeer aangenaam.
* Mooi skigebied.
* De ski lockers, telkens voor 2 personen, waren aan de kleine kant.

Kamer
* Mooi zicht over de piste en de achterliggende bergen.
* Proper.
* Groot genoeg voor twee personen.
* Ruime badkamer met bad, 2 wastafels en een WC.
* Voldoende kastruimte.
* De kluis in de kast was groot genoeg om een 16 inch laptop in op te bergen.
* Elke dag een fles water.
* De hoofdkussens zijn nauwelijks gevuld. Ze lijken versleten.
* De kamer was warm. Er is geen airco. Het raam stond altijd een beetje open om de temperatuur en de lucht in de kamer op peil te houden.
* De lucht in de kamer was zeer droog en dat heeft ons parten gespeeld tijdens het slapen.

Restaurant
* Er waren zeer veel mensen tegelijkertijd in het restaurant, wat het dikwijls moeilijk maakte om een tafel te vinden. We noemden het een "mierennest". Iedereen moest steeds opletten om niet tegen iemand anders te botsen.
* Over het algemeen was het personeel vriendelijk en behulpzaam.
* Er was te weinig personeel om de tafels af te ruimen en ze terug te dekken voor anderen.
* "Hiërarchische meerderen" spraken het tafelpersoneel dikwijls aan, maar staken zelf geen poot uit.
* Het tafelpersoneel nam de lege borden zeer snel van tafel. Soms hadden we de laatste hap nog maar net in onze mond gestoken toen het bord al weggenomen werd. Dat was niet aangenaam.
* Elke dag zagen we mensen vragen naar bestek. Het kwam niet snel genoeg uit de afwas.
* We hebben verschillende keren vuil bestek gekregen.
* Glazen en koffiekoppen werden te laat aangevuld.
* Het personeel stond dikwijls te discussiëren omdat de zaalorganisatie niet goed was. We hebben zelfs personeel gezien dat zich op elkaar kwaad maakte wanneer de ene vroeg om hem te helpen mee tafels af te ruimen.
* Het personeel sprak verschillende talen. Sommigen spraken gebrekkig Frans en zelfs gebrekkig Engels. We vroegen ons af of het personeel elkaar wel goed verstond.
* Tafels werden schoongemaakt, maar we zagen etensresten in hoekjes en kantjes onder tafels en zetels.
* Er was enkel water op tafel, appelsap en appelsiensap uit een machine, bier van de tap en flessenwijn. We zagen soms mensen met drank uit de bar in het restaurant gaan. Er was ook koffie en andere warme dranken uit een machine.

Lunch en diner
* De borden waren opgestapeld in speciale metalen houders, die een verwarming bevatten. De verwarming werd echter nooit aangezet. De borden waren dus koud.
* Het eten was dikwijls lauw, want de borden die ter plekke werden samengesteld, stonden al klaar.
* De schotels waren dikwijls minimaal van hoeveelheid.
* Er zat dikwijls weinig smaak (geen kruiden) in de warme groenten.
* De pizza werd "warm" gehouden onder een lamp, maar was meestal niet warm genoeg. Het was dus wachten tot een nieuwe pizza uit de oven kwam als je een warme pizza wou eten.
* De oesters, die we één avond kregen, waren groot en lekker.
* De taarten van het dessert waren lekker en er was veel variatie tijdens de week.

Ontbijt
* Er was slechts één soort brood (stokbrood). Twee dagen was er plotseling wel één ander soort brood, maar slechts in zeer kleine hoeveelheid.
* Er was wel brood om te roosteren, maar roosteren nam heel veel tijd. De broodrooster leek versleten.
* De kwaliteit van de chocolade- en rozijnenkoekjes varieerde van dag tot dag, maar de koekjes waren voornamelijk zeer droog.
* Weinig keuze in charcuterie en kaas.
* Een spiegelei was niet warm. Ze werden "warm" gehouden onder een lamp.
* Confituur en honing moesten aan het buffet onmiddellijk op het brood of het bord gelegd worden, want er waren geen kleine schaaltjes om confituur of honing in te doen. De lepels in de confituur- en honingpotten plakten van onder tot boven.
* In het algemeen werden allerlei producten niet (snel genoeg) aangevuld.

Lounge en bar
* Er waren veel gezinnen met kleine kinderen. De kinderen dachten dat de lounge een grote speelplaats was. Ze liepen constant rond, stonden te springen in de zetels, en riepen en krijsten continu. De ouders zeiden er niets van. Het personeel ook niet. Alles kan en alles mag, zo leek het wel.
* Dezelfde drankjes van de bar werden telkens in verschillende glazen en dus in verschillende maten gegeven.
* De kwaliteit van verschillende drankjes was te laag.
* We hebben personeel achter de bar elkaar zien natspuiten.
* Het barpersoneel was over het algemeen niet erg vriendelijk. Ze keken de mensen met moeite aan.

Conclusie
* Deze Club Med is niets voor ons gezin met volwassen kinderen.
* De organisatie van deze Club Med kan veel beter.
* De "all in" formule is goed om je budget onder controle te houden, maar niet voor de smaak van dranken en maaltijden.
* We hebben met mensen gesproken die vaak naar Club Med gaan. We spraken over de lage kwaliteit van deze Club Med. Zij vertelden ons dat het vroeger in deze Club Med, en op andere bestemmingen, beter was.

Kamertip: Als je rust zoekt, zonder constant lawaai van kinderen, ga dan niet naar Club Med.
Datum van verblijf: april 2023
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Koen D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Club Med, Service clients/Réception van La Plagne 2100, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2023

Hallo,

Het spijt me te horen dat uw ervaring bij Club Med niet aan uw verwachtingen voldeed. Wat vervelend dat u problemen heeft gehad met de temperatuur en luchtkwaliteit in uw kamer, evenals met de catering.

Ik ben blij te weten dat je genoten hebt van de skifaciliteiten en het skigebied. Het is ook positief dat de kamer schoon en ruim was, hoewel er problemen waren met de kussens en de hitte.

Wat betreft de catering begrijp ik dat je gefrustreerd raakte door de chaotische organisatie en het gebrek aan personeel. Problemen met netheid en de levering van bestek en glazen zijn ook onaanvaardbaar. Blij om te horen dat sommige delen van de maaltijd, zoals oesters en desserts, lekker en gevarieerd waren.

Ik neem nota van uw opmerkingen en zal deze doorgeven aan het managementteam zodat zij deze kunnen beoordelen en hun service kunnen verbeteren. We hopen dat dit je er niet van weerhoudt om ons in de toekomst nog een kans te geven.

Hugo - Club Med La Plagne 2100

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 maart 2023 via mobiele applicatie

Alweer een heel mooie vakantie achter de rug. De kamers zijn ruim en netjes, het eten is lekker en zeer uitgebreid, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam! Speciale dank aan Azouzzi en Zazouhir van het restaurant die ons van de eerste tot de laatste dag hebben verwend alsook aan Noemi van de bar met het maken van heerlijke drankjes! Verder ook nog een oprechte dankjewel aan Pierre van EFS! Hij is een topleraar!! Volgend jaar zullen we er opnieuw zijn!!

Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank CathyD2233
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken