69 US$
Travelocity69 US$
Beoordeeld op 4 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 16 april 2018

Dit is een nieuwer hotel voor een korte overnachting. De kamers zijn voor 1,2 3 personen. Voor 1 persoon is het ideaal, voor 2 is doenbaar voor een kort verlof. Voor 3 personen is het te klein. De kamers zijn klein, maar goed en sober ingericht. Ontbijt is voldoende, verwacht geen luxe met meerdere soorten vers vlees en kaas. Ruime, afgesloten gratis parking

Kamertip: Zelfs de kamers aan straatzijde zijn perfect geïsoleerd
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 oktober 2016

Ruime parkeergelegenheid.Goed gelegen tov stadscentrum.Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.Gezien de prijs (€ 6,50 pp) een redelijk ontbijt.Ruime kamer,goede douche.Behulpzaam personeel.Wifi werkt snel.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
anne s, Directeur général van Ibis Budget Saint Omer Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2016

DAnke well

Beoordeeld op 19 mei 2016

Heel goed hotel voor Saint-Omer te bezoeken. Mooie stad! Veel te doen met pinksterweek-end! Prachtige omgeving. Hotel is proper en praktisch ingericht. Grote parking. De kust is maar een half uurtje rijden.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
anne s, Directeur général van Ibis Budget Saint Omer Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2016

dank well!

Beoordeeld op 30 maart 2016 via mobiele applicatie

Prima kamer voor €45, zonder ontbijt, perfect in orde. Op 15 min stappen van het centrum. Parking achteraan. Vriendelijk onthaal. Straatkant heeft druk verkeer. Lastig om raam open te laten. Vraag kamer aan achterzijde.

Datum van verblijf: maart 2016