Zeer mooi hotel met over algemeen zeer vriendelijk personeel. Ze zijn in het hotel bezig met het vernieuwen van de kamers en je ziet dat ze het stukje voor stukje onder handen proberen te nemen, wat natuurlijk niet in een keer kan.
Ik wil vooral de receptie, barmannen en de twee dames van het ontbijt bedanken voor de zeer goede kwaliteit van service. Elke ochtend, middag en avond kreeg je een vriendelijke begroeting en ze wisten precies welke kamersleutel van welke persoon was. Ook vragen over mogelijkheden in de omgeving kreeg je vakkundige hulp. Je voelde je echt in de watten gelegd.
Er loopt echter helaas 1 oudere meneer aan de receptie die volgens mij nooit van vakbekwaamheid en gastheerschap gehoord heeft. Dit is dezelfde meneer die ik in mijn review over het restaurant al uitgebreid besproken heb.
Deze persoon zou niet alleen met gasten gelaten moeten worden. Op mijn simpele vraag hoe het kan dat de bar al dicht was voordat het 23:00 uur was, kreeg ik op een nogal brutale wijze de wedervraag "Waar heb je dat gelezen?" Ik heb hem toen letterlijk het boekje maar gehaald dat op elke kamer achtergelaten wordt en het hem laten zien. Erg jammer want het geeft een negatieve vibe.