Inclusief ontbijt
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 1 november 2017

Wij verbleven hier eind oktober 2017 voor 4 dagen, na enkele dagen verbleven te hebben in een hotel in het centrum van Athene. Van zodra je binnenkomt in het hotel kom je in een oase van rust terecht. Zeer vriendelijke ontvangst, waarbij je meteen een fris handdoekje krijgt om je te verfrissen, waarmee meteen duidelijk wordt dat dit hotel een spa herbergt. Het personeel is zeer vriendelijk en doet alles met de glimlach. De kamers zijn gezellig ingericht, en vanuit het balkon heb je een prachtig zicht op de binnentuin en zee. Kortom een aanrader voor iedereen die even rust zoekt na een verblijf in de drukke stad.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Luxe en mooi ingericht maar te duur qua prijs. Daardoor is de beleving niet in verhouding. De kamer is klein, wastafel in de slaap ruimte, geen thee-koffie faciliteiten en douche ( geen bad) geeft grondlucht. Balkon krijgt de hele dag geen sprankje zon. Bed is aan de harde kant. 2x 1 persoonsmaat bedden zijn 2 bijzet bedden naast elkaar die wegrollen. We vonden ook nog ‘ vergeten’ spullen van vorige gasten. Let op kamers waar er geen zon op het kleine balkon komt. Bij uitzicht op zee en bij het zwembad hoor je vanaf 11:30 uur luide muziek, lounge beat, uit de speakers. Die muziek is niet afgestemd op de beleving van de gasten. Wij vonden het te dominerend. Buitenbeleving is erg ingebouwd. Er is 1 kant aan de straat en 1 kant met een hoge muur van het hotel met kamers. Weinig ligbedden bij het zwembad in verhouding met aantal gasten. Snel ‘bezet’ zonder dat gasten er echt op liggen.
Dure prijzen Spa behandelingen. Nieuwe Wellness ruimte is prachtig. Daar voor het errst erg vriendelijk personeel. Prijzen voor hapjes en eten op het terras zijn hoog. Wij ervaarden het al bij al als te duur, mooi maar qua beleving teleurstellend in verhouding met wat je ‘krijgt’ voor de hoge overnachtingsprijs. Zowel qua kamer, service, klantgerichtheid en de entourage all in. De sfeer inrichting staat er los van en is mooi.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 15 april 2017 via mobiele applicatie

Aan het strand van Vougliameni. Heel netjes en vriendelijke bediening. Heel behulpzaam personeel. Aanrader voor iedereen die de drukte van de stad wil vermijden. Ontbijt is heel uitgebreid, voor elk wat wils.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 6 november 2016

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 8 september 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven voor een week in The Margi hotel. Het ontbijt was goed en uitgebreid. Zowel lunch en diner in de Malabar was goed. Van het restaurant Patio hadden we wat meer verwacht.

Onze kamer was ok.

Prima hotel!