Beoordeeld op 19 juli 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, mooi interieur, vriendelijk personeel. Goed uitgebreid ontbijt buffet. Diner was niet bijzonder, genoeg restaurants op loop afstand evenals het strand. Tram stopt op de hoek en voor € 2,70 retour (45 minuten) word je centrum Athene afgezet. Zwembad heeft een zout installatie, dus geen chloor overlast! Prima hotel dus.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 10 maart 2018 via mobiele applicatie

Hier geplaatst door werkgever
Personeel exeptioneel vriendelijk
Kamer: matige matrassen, kleine kamer en nog kleinere sanitaire voorzieningen
Als je op het toilet zit kan je tegelijkertijd boven de wasbak je tandenpoetsen en in bad je voeten wassen ........zo krap was het
Avond eten was niet best, echter de lunch was prima
Lokatie:45 buiten centrum Athene
Strand.....kiezelstenen
Hopelijk niet meer terug komen
Prijs wel naar verhouding

Datum van verblijf: maart 2018
Nasos P, Γενικός Διευθυντής van Sea View Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2018

Dear Matig,

Thank you for your feedback at Sea View Hotel and your productive comments.

Your comments regarding the bathroom are well noted and will be addressed to the upper management. We are in first stage to renovate the bathrooms in the future in order to make them more spacious for our guests.

Hopefully we would like to welcome you again in the future and show you the improvements made in our services.

Best Regards,
Hotel Manager

Beoordeeld op 21 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooie locatie bij het strand, winkels en snel met de tram naar Athene!
Wie niet in de drukte van de stad wil zitten zit hier op een prima plek! Strand aan de overkant, tram en bussen om de hoek en eigen tuin en zwembad. Helaas was het zwembad wel te koud en een minpuntje voor ons was dat het ontbijt maar tot 10 uur was.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Net hotel met vriendelijke bediening. Ligging is vlakbij een drukke weg wat op de kamers aan de voorzijde veel geluidsoverlast geeft. Eten is goed verzorgd. Wifi gratis en snel, net zwembad en relax mogelijkheden.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 juni 2017 via mobiele applicatie

Sea View hotel is een oud hotel. Het is weliswaar verbouwd, maar het sanitair verraad de leeftijd helaas; oud en onhygiënisch.

De meeste personeelsleden werken er al meer dan 20 jaar heb ik me laten vertellen. Dit is helaas ook terug te zien in de gastvrijheid beleving. Buiten het karakter van de Griek om, vind ik de gastronomie sowieso matig tot slecht. Het ontbijt voldoet niet, de lunch is massawerk en het diner te beperkt.

De wijk waar het hotel ligt is vervallen, met veel leegstand en kleine criminaliteit. De nabij gelegen haven en boulevard is vergane glorie.

Athene als privé reisbestemming kan ik per definitie afraden en Rome, Barcelona en Lissabon zijn betere alternatieven voor een lang weekend weg.

Datum van verblijf: mei 2017