Volledig restitueerbaar voor wo 27 mrt.
Priceline
Volledig restitueerbaar voor wo 27 mrt.
Agoda.com
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 11 oktober 2017

De kamers waren prima en goed onderhouden. De douche was heel goed met een fatsoendelijke straal. Kindvriendelijk, een redder aan het zwembadje. Gratis ligstoelen en handdoeken kan je ook gratis aan het zwembad verkrijgen.Een mooi ontbijtbuffet en zowel in de ontbijtzaal als aan het onthaal vriendelijke en behulpzame bediening.Een gezellige bar.

Kamertip: Wij zaten op de tweede verdieping en mijn schoonbroer met zijn zoontje op dederde verdieping en wij waren allemaal zeer tevreden.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 september 2017

Het hotel ligt op 100 meter afstand van het strand en de jachthaven.
De standaard kamers zijn modern en netjes en voorzien van A/C en koffie/thee faciliteiten.
De badkamer is ruim en voorzien van een heerlijke instapdouche en alle verdere benodigheden.

Tevens beschikt het hotel over een klein zwembad met een buitenbar met terras.
Op korte afstand lopen zijn diverse restaurants, koffieshops, bakkers en terrassen te vinden.

Aangezien wij een vroeg vertrek hadden kan ik niet oordelen over het ontbijt.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 17 juli 2016

Prima hotel, gunstig gelegen t.o.v. centrum en het strand. Vriendelijk personeel, keurige kamer.
Ik heb er verder niets aan toe te voegen maar de beoordeling moet tenminste tweehonderd tekens lang zijn. Wat ik dan meteen weer een minpuntje vind...

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 7 maart 2016

We waren hier begin maart voor vijf dagen. Het hotel ligt voor ons op een hele fijne plaats, vlakbij het centrum van Athene en lekker in de rust en groen van een mooie buitenwijk. Een minuutje lopen naar het strand en de tramhalte en een paar minuten lopen naar winkels, bakkers en restaurants. De kamers, wij hadden een vijf persoons kamer met ons drieën dus alle ruimte, zijn prima. Koelkastje, waterkoker met koffie/thee, klusje zijn aanwezig. De kamer wordt elke dag goed schoongemaakt en er zijn ruim voldoende handdoeken. De Wifi is uitstekend. Wij hadden geen ontbijt bijgeboekt maar wel twee keer gehad. Voor Griekenland een prima ontbijt, maar wij vonden het af en toe ook prima om iets bij de bakker te halen en op de kamer op te eten. Het personeel spreekt uitstekend Engels en is erg correct.
Boek alleen nooit een kamer aan de voorkant, de straatkant, de herrie van de auto's houdt niet op en is echt te hard om met open ramen te slapen. De tram, lijn 5, naar het centrum doet er een klein uur over maar wat wij deden is met de taxi (€4,50) naar Elliniko metrostation en van daar verder, duurt half uur en is echt veel comfortabeler.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 10 september 2014 via mobiele applicatie

Vanaf het vliegveld makkelijk te bereiken met bus X96. Wel aan een erg drukke verkeersweg. Wij zaten in een zijstraat naast de ingang. Op het balkon wel, maar 's nachts hoor je geen verkeerslawaai. Zwembad is kleiner dan de foto doet voorkomen. Zeer vriendelijke bediening in het hotel. Ontbijt wel uitgebreid, maar eenvoudig. Kamer groot genoeg met heerlijk bed, maar de badkamer wat aan de kleine kant. De douche was overigens super. Athene makkelijk te bereiken met tram 5 op loopafstand. Voor een strand met parasols moet je een stukje met de tram. Veel vergane glorie aan het strand.

Datum van verblijf: september 2014