Crowne Plaza Houston River Oaks(Houston)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
78 US$
CrownePlaza.com
  • Zwembad
La Quinta Inn & Suites Houston Energy Corridor(Houston)(Heel veel waar voor je geld!)
94 US$
130 US$
HIExpress.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 150 US$ per nacht.

Doubletree Houston Intercontinental Airport(Houston)(Heel veel waar voor je geld!)
98 US$
  • Zwembad
La Quinta Inn & Suites Houston West Park 10(Houston)(Heel veel waar voor je geld!)
111 US$
140 US$
122 US$
Doubletree.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 156 US$ per nacht.

The Houstonian(Houston)
280 US$
  • Zwembad
Days Inn & Suites by Wyndham Houston Hobby Airport(Houston)(Heel veel waar voor je geld!)
88 US$
82 US$
  • Gratis parkeren
Super 8 by Wyndham Iah West/Greenspoint(Houston)(Heel veel waar voor je geld!)
90 US$
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
Four Seasons Hotel Houston(Houston)
420 US$
Orbitz.com
  • Restaurant
27 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel was geregeld door een andere Residence Inn hotel, aangezien onze kamer niet vrij was daar. We zouden in downtown Houston eenzelfde kamer krijgen voor dezelfde prijs ondanks het grote prijs verschil.

Echter, hier bleek bij het inchecken een miscommunicatie over te bestaan. Gevolg, dat na beraad met de General Manager ze tegemoet kwamen aan de boeking die wij initieel hadden gemaakt. Ze gaven daarbij aan het ontzettend vervelend te vinden en met al een slapend kind in de armen, konden we dan eindelijk onze weg vervolgen naar kamer.

Excellente oplossing van het personeel aldaar.

Kamer was in een een goede staat en zag er zeker netjes uit. We zaten over dicht bij en konden makkelijk kiezen uit de verschillende restaurants in de buurt.

Al met al, een zeer gast gericht hotel.

Verbleef: april 2015
Julie S, General Manager van Residence Inn Houston Downtown/Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2015

Thank you for sharing about your recent stay at our property! I'm pleased to hear we were able to accommodate you and your family during your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to Houston!

5 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Jennifer K, Manager van Residence Inn Houston Downtown/Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden

13 juli 2018 beoordeeld

Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken

6 mei 2018 beoordeeld

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Jennifer K, Assistant General Manager van Residence Inn Houston Downtown/Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2018

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken