Crowne Plaza Houston River Oaks(Houston)(Heel veel waar voor je geld!)
90 US$
78 US$
CrownePlaza.com
  • Zwembad
La Quinta Inn & Suites Houston Energy Corridor(Houston)(Heel veel waar voor je geld!)
98 US$
130 US$
HIExpress.com
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 160 US$ per nacht.

Doubletree Houston Intercontinental Airport(Houston)(Heel veel waar voor je geld!)
111 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 136 US$ per nacht.

138 US$
122 US$
Doubletree.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 169 US$ per nacht.

La Quinta Inn & Suites Houston West Park 10(Houston)(Heel veel waar voor je geld!)
111 US$
  • Gratis parkeren
Days Inn & Suites by Wyndham Houston Hobby Airport(Houston)(Heel veel waar voor je geld!)
88 US$
82 US$
  • Gratis parkeren
Super 8 by Wyndham Iah West/Greenspoint(Houston)(Heel veel waar voor je geld!)
91 US$
Priceline
The Houstonian(Houston)
276 US$
Priceline
  • Zwembad
Four Seasons Hotel Houston(Houston)
575 US$
420 US$
  • Restaurant
20 mei 2015 beoordeeld

3 nachten verbleven. Comfortabele kamer en bed; leuk maar klein zwembad (mooi uitzicht vanaf het dak). Jacuzzi temperatuur was voor mij persoonlijk te heet. Wifi doet het erg goed. Centrale ligging in het centrum en bij uitvalswegen. Ontbijt niet erg speciaal, maar het aanbod van milk & cookies in de avond kon ik waarderen. Al het personeel was zeer vriendelijk. Ik moest wel wennen aan de stijl en inrichting van het hotel, het is niet mijn smaak maar wellicht gebruikelijker in de VS en vergelijkbaar met ander Amerikaans interieur.

• Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
Ryan E, Public Relations Manager van Magnolia Hotel Houston, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2015

Geachte Cyn D,

We zijn zo blij dat je zo'n geweldige ervaring tijdens uw verblijf gehad! Dank u voor het complimenteren ons personeel, de kamer en het dak. Wij waarderen het. Houd ons in gedachten voor de volgende.

Ryan

2 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Edward T, General Manager van Magnolia Hotel Houston, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

1 week geleden beoordeeld

Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Edward T, General Manager van Magnolia Hotel Houston, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde alleen
Edward T, General Manager van Magnolia Hotel Houston, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2018