Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (897)
Beoordelingen filteren
897 resultaten
Waardering van reizigers
459
270
94
35
39
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
459
270
94
35
39
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 897 beoordelingen
Beoordeeld op 21 november 2015

Hyatt House Galleria is een paar minuten van de Galleria; er is verder niets te beleven in de directe omgeving, behalve een matige Mexicaan en een paar winkels.
Check-in staff was super aardig.
Mijn kamer was gigantisch groot met 2 reuzenbedden, alles picobello in orde.
Om 22 uur 's avonds was de bar leeg en werd het heeeeel stil in het hotel.
Het ontbijt was eigenlijk best prima met redelijke keuzemogelijkheid inclusief vers fruit.

Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Svenski-NL
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 8 januari 2015

Zeer mooie accommodatie. Schoon en comfortabel. Het ontbijt was niet erg goed, pannenkoeken smaakten slecht en muffins waren hard. De score zou uitstekend zijn geweest als het niet voor de manager Gamir was. Hij was onbeleefd en volkomen onprofessioneel. Er was wat verwarring met onze reservering en Gamir had geen zin om het probleem aan te pakken en zei eigenlijk "dat is uw eigen probleem", terwijl centrale reserveringen bevestigd had dat de fout bij hen lag. Alle andere geassocieerden waren erg lief en behulpzaam en verontschuldigend. Gamir heeft zeker NIET de Hyatt instelling!

1  Bedank B H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Roxanna C, General Manager van HYATT house Houston/Galleria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2015
Google-vertaling

Thank you for taking the time to review our hotel. I sincerely apologize that your experience at check in was not pleasant and you where not provided with the service you expected as this is not the service we strive to provide our guests.

I would love to further discuss your experience if you can contact me at 713.629.9711

Regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 31 december 2014

De kamer was ruim en schoon. Ik was in staat om tot rust te komen, omdat ik niet de laatste gasten nog in het beddengoed, kussens en matrassen rook. Het buffet was over nagedacht en was een geweldige aanvulling op ons verblijf. Mijn kinderen waren super enthousiast en hebben genoten van het verblijf.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank Muckelroy
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Roxanna C, General Manager van HYATT house Houston/Galleria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2015
Google-vertaling

Thank you for taking the time to review your resent stay with us. Our number one goal is to provide our guest with a comfortable, clean and friendly experienced and I am happy to hear we achieved this during your stay.

We look forward to your next visit.

Happy New Year!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 31 december 2014

Dit all suite hotel is erg leuk. Het is schoon, comfortabel en ruim. De keuken is mooi en de inrichting erg mooi en comfortabel. Het bed is ook heel comfortabel. Internetsnelheid was goed en het ontbijt is goed gevarieerd.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank Michael S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Roxanna C, General Manager van HYATT house Houston/Galleria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2015
Google-vertaling

Thank you for taking the time to review our hotel. We are happy to hear you enjoyed your stay with us as our number one goal is to provide our guest with a comfortable and friendly stay.

We look forward to your next visit.

Happy New Year!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 22 december 2014

Ik ben net terug van een twee jarige opdracht in China en mijn bedrijf plaatste mij in een hotel voor een paar weken. Ik koos het Hyatt Huis vanwege andere beoordelingen en het is dicht bij het kantoor. De plaats was erg mooi en schoon (net gerenoveerd), het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Over een paar weken ben ik weer terug en ik heb mijn bedrijf verteld dat ik hier weer wil verblijven. Het enige probleem dat ik heb is dat de fitnessapparatuur die ik normaal gebruik ( fiets) buiten gebruik was maar buiten dat was alles goed.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank Randy H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Roxanna C, General Manager van HYATT house Houston/Galleria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2014
Google-vertaling

Thank you for taking the time to review our hotel, we are happy to hear you enjoyed your stay with us. I apologize that some of our machines are not currently working but want to assure you we are working on getting this replaced as soon as possible.

We thank you for your loyalty and look forward to your next visit.

Happy Holidays.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken