“Vegetarische super ervaring!”
Beoordeling van La Cuisine de Jessica

La Cuisine de Jessica
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Dun-sur-Grandry
18 maart 2020 beoordeeld

In de week van vegetarisch eten, bij Jessica geweest. Was een bijzondere ervaring, met culinaire hoogstandjes! Chapeau!!

Datum van bezoek: maart 2020

31 januari 2020 beoordeeld

Met veel zin en vol verwachting schoven wij deze keer aan bij een sfeervol gedekte tafel waar de servetringen de beginnende juweeltjes op tafel zijn. Buiten was het nat en mistig, binnen ontmoetten we een warme sfeer, mooi licht en knappend hout door vuur en vlam. Mijn hoge verwachtingen zijn zeker waargemaakt....het was weer een feest van smaak zoals de ravioli van groene appel met een verstopte st. Agur, begeleidt door een Cavados-tonic cocktail.....de toon was gezet! De juweeltjes volgden elkaar op en onze tongen konden al dit lekkers amper verwerken...gelukkig werd er een fijne Saint Amour geschonken die met veel liefde vloeide...
Naast het gezellige samenzijn met vrienden, genoten wij van de kleurrijke bietjes met beurre blanc, raakten wij ondersteboven van de aardpeer-kastanje espresso om daarna weer te smullen van een heuse beef Wellington....dit alles werd afgerond met een vruchtentartaar met citrusgranité.......zeker tot de volgende keer!

Datum van bezoek: januari 2020
3 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feest! Met 10 personen een voortreffelijke lunch. Prachtige gerechten, licht, veel groen, betoverend uitzicht, heerlijke wijnen, mooi in balans. Rondom gelukkig in de Morvan....

Datum van bezoek: oktober 2019
17 september 2019 beoordeeld

Bij binnenkomst op het terras kregen we een heerlijk drankje gepresenteerd van Jessica. Aansluitend namen we plaats in een sfeervolle keuken aan een lange mooie opgedekte tafel, waar nog 6 mensen aanschoven. De tongstrelende verfijnde gerechten die wij gepresenteerd kregen met een goed glas wijn erbij waren in 1 woord voortreffelijk.! We hebben genoten.!! Zeker een aanrader om bij Jessica te gaan dineren.

Datum van bezoek: september 2019
jessicarU8497ZO, Eigenaar van La Cuisine de Jessica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2019

Dank je wel, wij vonden het fijn jullie te ontvangen. Wie weet tot ziens!

7 september 2019 beoordeeld

We kenden Jessica al, maar dat ze zo goed kookte wisten we nog niet. Afgelopen donderdag maakten we daar kennis mee. Er is een grote tafel, afgelopen donderdag schoven we aan tussen buurtgenoten en twee stellen uit Amsterdam/Haarlem. Het klikte meteen. Er kwam een verrassend aperitief met appel en tequilla met daarbij een heerlijk hapje geserveerd op een mini-pannenkoekje. Vervolgens ging het menu van start: als variant op de ouderwetse garnalencocktail een zalfachtige substantie met de ingrediënten van een cocktailsaus, werkelijk zalig. De tweede gang was een crème van avocado, limoen, spinazie met een Aziatische touch. Geraffineerd, lekker!. Daarna een perfect medium/rood gebraden rumpsteak met lekkere groentes. Als afsluiter tiramisu op Jessica's eigenwijze eigen wijze. De wijn, per glas of per fles, was zo 'sympa' geprijsd dat we een hele wit en een hele rood namen. Met het idee de restanten als doggybag mee terug te nemen. Meteen al het beste eten van de streek!

Datum van bezoek: september 2019
jessicarU8497ZO, Eigenaar van La Cuisine de Jessica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Merci beaucoup, en zeker uit jouw professionele mond ben ik blij met je mening!

Reizigers die La Cuisine de Jessica bekeken, bekeken ook

Dun-sur-Grandry, Nievre

In La Cuisine de Jessica geweest? Deel je ervaringen!