Beoordeeld op 1 september 2017 via mobiele applicatie

Wat een fijne plek! Mooie kamers, top restaurant met fantastisch uitzicht, fijn zwembad, maar vooral de sfeer is betoverend! Enige verbeterpuntje: ontbijt, beetje magertjes en het brood is niet vers. wij komen terug!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 4 juli 2017

Mooi charmant hotelletje rondom het kasteel. Let op wel veel trappen met koffers. Is geen lift aanwezig. Kamers groot met hoge plafonds. Badkamer daarentegen klein. Bijna alleen maar italianen daar. Wij hebben 's avonds in het restaurant gegeten. Wijn en eten waren geweldig en geserveerd door een hele aardige kelner die ons overal in adviseerde. Het uitzicht vanaf het terras van het restaurant was erg mooi. Ontbijt ook goed in orde. Gezellige binnenplaats. Mooi zwembad rondom de kasteeltoren. We zijn er maar 1 nacht geweest maar hadden hier achteraf best langer willen verblijven.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 16 mei 2015

Heerlijke, rustige autentieke plek. Fijn zwembad, welness en uitstekende massages. Heerlijke plek om te relaxen. Gastvrij personeel, lekker wijnen. Genoten van lunch aan het zwembad. Bijzondere historischhe setting. Het ontbijt wordt geserveerd op terras met magnifiek uitzicht.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 24 oktober 2014

In de gebouwen van een oude brucht is dit hotel gelegen. De kamers zijn in antieke stijl en ook mijn badkamer (met bubbelbad) was wat antiek. Goede bedden. Zowel het ontbijt als ook de andere maaltijden waren uitstekend van kwaliteit en smaak. Erg attente en vriendelijke bediening. Het hotel is prachtig gelegen rondom een heuveltop.

Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 augustus 2013

Het is al de tweede keer dat we hier verblijven en de datums voor volgend jaar zijn reeds gereserveerd! Het is hier zeer rustig, je hebt niet het gevoel dat het een hotel is. Het personeel is fantastisch! De kamers zijn mooi en verzorgd gewoon tip top! Ook de welness is super en de massages fantastisch!

Wij gaan in ieder geval terug!

Datum van verblijf: augustus 2013