“Blij dat we ergens terecht konden”

The Lower Deck Seafood Restaurant
Geclassificeerd als nr. 14 van 42 Restaurants in Portree
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch
6 augustus 2020 beoordeeld

Wij konden weinig restaurants vinden en alles was al vol. Hier gelukkig nog een plekje zonder reservering. Vis was prima. Eenvoudige zaak en uitzicht op de haven is weggenomen door apart buitenterras voor bestellingen aan loket/take away. Bier in frisdrankglas. Simpel. Geen hoogvlieger.

Datum van bezoek: augustus 2020

24 juli 2019 beoordeeld

doen niet aan reserveren,je moet zorgen er om 17.45 u te zijn,anders lang wachten
in juli/augustus
simpel interieur,goed eten
vissoep en zalm met gebakken aardappels en lekkere groenten(ik houd niet van groente,dus dat zegt wat,25 pond incl drank
ligt aan de haven,parkeren moet je verderop doen.

Datum van bezoek: juli 2019
8 juni 2019 beoordeeld

Gezellig visrestaurantje nabij de haven van Portree. De vissoep die we als voorgerecht namen was een echte maaltijdsoep (met veel aardappelen) maar smaakte heerlijk. Het hoofdgerecht werd gerookte makreel met een slaatje en risotto en voor mijn partner de zalm ook met slaatje en risotto. De vis en het slaatje smaakten heerlijk maar de risotto hebben we terzijde gelaten wegens al beter gegeten. De porties waren echter ruim genoeg. De pinot gris wijn die we erbij bestelden was heel lekker. Uiteindelijk hadden we voor 30 euro per persoon goed gegeten (met nog thee en koffie nadien inbegrepen) . Bediening was sympatiek en best OK.

Datum van bezoek: juni 2019
30 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

The Lower Deck wordt druk bezocht en er staat altijd een rij voor de deur. Meestal is dat een goed teken en ook hier het geval. Gelukkig is de omloop snelheid redelijk snel. Het is bekend van/uit de LP en dat is te merken ook. Het eten vonden wij prima (zalm en kabeljauw), het nagerecht goed ( vooral de toffee pudding). Het is vooral een vis restaurant. Ook optie voor vegetarisch eten. Restaurant gaat om 6 uur open. Zorg dat je voor die tijd er bent (10 minuten) zodat je bij de eerste eet groep zit.

Datum van bezoek: april 2019
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een klein restaurant waar je voor een plaats vaak kort in de rij moet gaan staan. Voor liefhebbers van eenvoudige maar wel erg verse vis is dit een leuk restaurant.
Je wordt snel en vriendelijk geholpen en de prijzen zijn redelijk.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die The Lower Deck Seafood Restaurant bekeken, bekeken ook

In The Lower Deck Seafood Restaurant geweest? Deel je ervaringen!