Borresmets
Meerhout, België

Zeer charmant maar helaas wat blijven stilstaan in tijd

Beoordeling van Ben Wyvis Hotel
3,0 van 5 bollen18 apr 2023 beoordeeld
Charmant hotel maar is gedateerd. Erg warm. Heel de nacht met de raam helemaal open geslapen ondertussen de verwarming gloeiend stond. Deze was niet te regelen vanuit de kamer. Verdergaand op de avondanimatie vermoed ik dat het hotel zich richt op oudere mensen.
Datum van verblijf: april 2023
Kamertip: Ontbijt is de moeite. De avondanimatie zou ik met gezinnen overslagen en een ander initiatief...
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • StayForLong
  • ZenHotels.com
  • Vio.com
0.1 km van Ben Wyvis Hotel
Gratis parkeren
The Retreat Hotel, Strathpeffer. A building built in the mid-late 18th century.
0.3 km van Ben Wyvis Hotel
    • Vio.com
    3.0 km van Ben Wyvis Hotel
    Meer hotels in Strathpeffer bekijken
    Beoordeeld op 3 oktober 2018

De buitenkant en de foto`s lijken nog wel wat. Er mag nodig geinvesteerd worden om dit hotel weer een beetje op te calefateren. Het lijkt of er 40 jaar niets is gebeurd. Ook de 3 sterren worden amper waargemaakt. Typisch een bejaarden reis hotel. Kamers zijn versleten

Datum van verblijf: september 2018
    Beoordeeld op 2 juli 2017

we hebben hier 2 nachten verbleven
    Het hotel is voorzien voor doorreizende bussen
    Avondeten wordt snel,snel geserveerd
    Ontbijt:het is triestig
    appelsiensap is 10 keer verdunt en smaakt naar niets
    hier zien ze ons nooit meer terug
    De andere hotels van de crerar keten waren uitstekendOban,Inverurie,Loch Fine)

Datum van verblijf: juni 2017
    Beoordeeld op 24 augustus 2016 via mobiele applicatie

Via een lange oprit naderen we het imposante gebouw. Het hotel is omgeven door een grote tuin en lijkt zo in een landelijke omgeving te staan. Vanaf deze plaats heb je een goede basis om verschillende delen van deze regio te ontdekken. We logeerden 4 nachten op de eerste verdieping aan de voorzijde van het pand. De kamers zijn niet groot en zien er gedateerd uit, maar het is er netjes en schoon en voorzien van een heerlijke douche. De boxspring bedden waren van goede kwaliteit. Er is alleen WiFi in de lounge en enorme eetzaal met hoog plafond. We hebben er lekker gegeten.

Datum van verblijf: augustus 2016
    Beoordeeld op 22 augustus 2016 via mobiele applicatie

Als je de oprijlaan oprijdt wordt je vervult van verwachtingen. Het ziet er prachtig uit. Als je binnen komt komt de dame aan de receptie correct maar stuurs over. We hebben een kamer op de tweede etage met uitzicht op een "binnenplaatsje". Daar valt het stuukwerk bijna van de muur. Er is geen muur recht in de kamer en de kast staat voor de verwarming. In de bar kun je alleen "bardrinken" krijgen. Cappuccino of espresso hebben ze niet. Als je daar om vraagt wordt je bijna nors verteld dat dit een bar is en geen café. Het 3-gangen diner dat in het restaurant geserveerd wordt bestaat uit vooraf geprepareerde borden. Je bord wordt al weggehaald als je je mond nog niet leeg hebt van de laatste hap. Op die manier is het mogelijk een diner te gebruiken in 35 minuten. Het restaurant heeft een geweldige uitstraling, met veel ruimte en een hoog plafond, maar het zou super worden als er tafelkleden op de tafels zouden liggen, zodat je de beschadigingen van de tafels niet zou zien.
    WiFi is alleen bij de receptie en in de bar.
    Voor een moderne toerist die meer dan uiterlijk vertoon zoekt zou ik dit hotel niet aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2016
    Beoordeeld op 4 oktober 2015

Het hotel lijkt vanaf de buitenkant op een chic kasteel, maar van binnen lijkt het er op dat de tijd meer dan 100 jaar stil heeft gestaan. het hotel is uitgeleefd, de kamer is redelijk maar de badkamer laat wel wat achterstallig onderhoud zien.
    Bij binnenkomst wordt direct gevraagd om af te rekenen. Het betalen kan cash zonder extra kosten of met een bank- of creditkaart. Kosten zijn 2 pond.!!
    De kamers zijn klein, vies, oud en met een mini tv. De wifi doet het niet op de kamer, overigens in het gehele hotel niet. De manager gesproken over de WIFI maar deze zei dat het onze apparaten ligt. Dat is vreemd. 1x Iphone en een Ipad en een Blackberry die het over heel de wereld prima doen! En fin, geen sorry.
    Dus wij konden onze rondreis neit verder plannen. Jammer want daarvoor kozen we dit hotel o.a.
    Parkeren was niet mogelijk. op de daarvoor bestemde plaatsen Die waren vol.

Datum van verblijf: oktober 2015