Francis
Rotterdam, Nederland

5 sterren ++

Beoordeling van Coul House Hotel
5,0 van 5 bollen19 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Als ik nog meer sterren had kunnen geven, dan had ik dat gedaan. Wat een geweldige plek is dit. Je word helemaal in de watten gelegd in dit prachtige landhuis. Ontvangst zeer vriendelijk. Kamers zijn netjes en handig ingericht. Het ontbijt , afternoon tea en diner waren allemaal even lekker. Goede vegetarische opties!
Op een regenachtige dag of na het eten lekker bij het haardvuur zitten. Er word gelijk gevraagd of je wat wilt drinken e.d.
De sfeer is heel goed. Absolute aanrader. Wij komen zeker terug in de toekomst !
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Go to your Happy Price
  • Priceline
2.6 km van Coul House Hotel
Restaurant
Bar/lounge
The Retreat Hotel, Strathpeffer. A building built in the mid-late 18th century.
  • Official Hotel Site
ORNUM HOUSE
11.6 km van Coul House Hotel
Meer hotels in Contin bekijken
Beoordeeld op 25 maart 2020 via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel. We waren er voor het eerst, naar werkelijk alles was TOP! Ontvangst zeer hartelijk, prima kamer, ontbijt real english : fantastisch!! Diner ook heerlijk in een prachtige ruimte. We komen er beslist terug:
Echt verwennen !! Gastheer en gastvrouw: THANKS!!

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 10 september 2016

Coul House Hotel is een mooi, goed ingericht countryhouse met uitstekende en zeer vriendelijke verzorging.
Wij logeerden er niet voor het eerst, doch wel na renovatie door de nieuwe eigenaren.
De oude sfeer bleef gelukkig behouden, de aankleding is mooi klassiek.
Ruime kamers, heerlijke bedden en goed sanitair.
De keukenprestaties zijn voortreffelijk, alle dagen een heerlijk, uitgebreid ontbijt en dito diner.
Een plek om te ontspannen te kunnen genieten, bovendien in een regio die veel te bieden heeft,
Een aanrader.

Beoordeeld op 7 juni 2016

Stuart en Susannah Macpherson zijn de trotse eigenaren van dit prachtige hotel. Zij combineren de charme van een oud landhuis met moderne voorzieningen, compleet ingerichte kamers, een prachtige tuin en persoonlijke en authentieke service. Internet werkt goed en is gratis. We hadden het geluk in Coul House Hotel te zijn in een periode van mooi, warm weer en dan is het heerlijk om voorafgaand aan het diner op het terras een aperitief te gebruiken. Het uitzicht over de tuin is schitterend. We hebben hier met veel plezier vertoefd.

Beoordeeld op 17 mei 2016 via mobiele applicatie

Prachtig kleinschalig hotel. Door de eigenaar persoonlijk naar de mooie kamer gebracht. Goede maar wat korte bedden.
Prima restaurant met goede bediening. In de grote tuin is een klein golfparcours uitgezet. Clubs gratis te leen incl ballen.
Alles prima verzorgd en mooi gelegen. Een echte aanrader voor een paar nachten.

Beoordeeld op 14 september 2014

Dit prachtige landhuis is een geweldige plek om te zijn. Eten is er uitstekend met zeer vriendelijke en keurige bediening. Het totaal geeft een huiselijk gevoel met prettige plekken om te zitten, zodat de grootte van de kamer niet van belang

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht op het dal
Datum van verblijf: september 2014